X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Maria Rosa Poggio - Symbolum. Refleksje nad Katechizmem Kościoła Katolickiego
-20%
+ do schowka
69.90 zł
55.92 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 13.98 zł
Cena katalogowa: 69.90 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Maria Rosa Poggio
Wydawca: Gaudium
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 11
Stron: 316
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

142.13 zł

Rabat: 5.92 zł
Cena katalogowa: 148.05 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Services Marketing Management

Angela Pirrie,Peter Mudie
Wydawca: Butterworth Heinemann
Rok wydania: 2006
Wydanie: 3
Stron: 280
ISBN: 9780750666749

Opis:

Services Marketing Management builds on the success of the previous editions, formally entitled `The Management and Marketing of Services`, to provide an easily digestible approach to the service industry with a specific focus on the management and marketing elements. This new edition has been thoroughly revamped to include pedagogical features such as exercises and mini cases throughout the text to consolidate learning and make it more student friendly. New content has been incorporated to bring the subject matter thoroughly up to date, for example featuring more on the Internet, the inclusion of material on call centres in respect of service delivery and service encounter; additional material on customer relationship management (CRM); consideration of frontline employees and internal marketing; and a discussion of revenue management issues in managing demand and capacity. Particularly suitable for students on marketing, business and hospitality courses who require a good grounding in the principles of services marketing, the practical implications are shown clearly and effectively demonstrate how the principles are applied in the real world. A web based lecturer resource accompanies the text. "This book provides the reader with a thorough understanding of the principles of services marketing management, and the vital link between the promises that marketers make to their customers, and the standards of service that operational managers must actually deliver. There is particularly good coverage of the contemporary challenge of industrialising the service encounter and the book provides a welcome discussion of the concept of emotional labour. This new edition is brought up to date with discussion of recent developments in technology that are transforming many service sectors". Adrian Palmer, Professor of Services Marketing, University of Gloucestershire "The text is extremely well written and the content is very thorough and comprehensive. A timely, valuable and welcome addition to services marketing textbooks." Richard Bentley Senior Lecturer in Marketing, Southampton Business School, Southampton Solent University

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Services Marketing Management - Angela Pirrie,Peter Mudie
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10