X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks cywilny 2017 PLUS - zbiór przepisów
-27%
+ do schowka
79.00 zł
57.67 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 21.33 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1936
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

37.88 zł

Rabat: 17.02 zł
Cena katalogowa: 54.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Słownik sloganów reklamowych

Spychalska Marta, Hołota Marcin
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 254
Format: 14.5x21.0cm
Oprawa:
ISBN: 9788301160012

Opis:

To zbiór wybranych sloganów reklamowych, które pojawiły się w reklamach telewizyjnych po 1996 roku, a które weszły do słownictwa codziennego. Slogany uporządkowane są alfabetycznie i opisane. Słownik podaje też nazwę i kategorię reklamowanego produktu oraz rok publikacji sloganu. Zawiera też ciekawe i użyteczne indeksy, np. sloganów najdłużej wykorzystywanych w kampaniach reklamowych, słów kluczowych najczęściej występujących w sloganach, a także indeks ważnych konkursów reklamowych w Polsce. Przedmowę do słownika napisał profesor Bralczyk, specjalista w zakresie języka mediów, polityki i reklamy.

Klienci, którzy kupili Słownik sloganów reklamowych wybrali również:

Praca zbiorowa - Nowe Formy i normy, czyli poprawna polszczyzna w praktyce
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Praca zbiorowa
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Stron: 332
49.90 zł
34.43 zł
Dodaj do koszyka
Horwath Ewa, Żegleń Anita - Słowa z uśmiechem 5 Literatura i kultura Podręcznik ze Słowniczkiem. szkoła podstawowa
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Horwath Ewa, Żegleń Anita
Wydawca: WSiP
Rok wydania: 2013
Stron: 316
36.00 zł
28.98 zł
Dodaj do koszyka
Jerzy Bralczyk, Michał Ogórek - Na drugie Stanisław. Nowa księga imion
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jerzy Bralczyk, Michał Ogórek
Wydawca: Agora
Rok wydania: 2015
Stron: 296
49.99 zł
37.04 zł
Dodaj do koszyka
Benedikt Antoni - Reklama jako proces komunikacji
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Benedikt Antoni
Wydawca: Wydawnictwo ASTRUM
Rok wydania: 2005
Stron: 170
24.90 zł
17.43 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Słownik sloganów reklamowych - Spychalska Marta, Hołota Marcin
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Poszczególne języki » Język polski
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10