X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

38.15 zł

Rabat: 16.75 zł
Cena katalogowa: 54.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Słownik sloganów reklamowych

Spychalska Marta, Hołota Marcin
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 254
Format: 14.5x21.0cm
Oprawa:
ISBN: 9788301160012

Opis:

To zbiór wybranych sloganów reklamowych, które pojawiły się w reklamach telewizyjnych po 1996 roku, a które weszły do słownictwa codziennego. Slogany uporządkowane są alfabetycznie i opisane. Słownik podaje też nazwę i kategorię reklamowanego produktu oraz rok publikacji sloganu. Zawiera też ciekawe i użyteczne indeksy, np. sloganów najdłużej wykorzystywanych w kampaniach reklamowych, słów kluczowych najczęściej występujących w sloganach, a także indeks ważnych konkursów reklamowych w Polsce. Przedmowę do słownika napisał profesor Bralczyk, specjalista w zakresie języka mediów, polityki i reklamy.

Klienci, którzy kupili Słownik sloganów reklamowych wybrali również:

Praca zbiorowa - Nowe Formy i normy, czyli poprawna polszczyzna w praktyce
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Praca zbiorowa
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Stron: 332
49.90 zł
34.68 zł
Dodaj do koszyka
Jerzy Bralczyk, Michał Ogórek - Na drugie Stanisław. Nowa księga imion
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jerzy Bralczyk, Michał Ogórek
Wydawca: Agora
Rok wydania: 2015
Stron: 296
49.99 zł
37.04 zł
Dodaj do koszyka
red.Pyziak-Szafnicka Małgorzata, red.Księżak Paweł - Kodeks cywilny. Komentarz. Część ogólna
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Pyziak-Szafnicka Małgorzata, red.Księżak Paweł
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2014
Stron: 1252
249.00 zł
183.64 zł
Dodaj do koszyka
Benedikt Antoni - Reklama jako proces komunikacji
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Benedikt Antoni
Wydawca: Wydawnictwo ASTRUM
Rok wydania: 2005
Stron: 170
24.90 zł
17.43 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Słownik sloganów reklamowych - Spychalska Marta, Hołota Marcin
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Poszczególne języki » Język polski
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10