X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks cywilny 2017 PLUS - zbiór przepisów
-32%
+ do schowka
79.00 zł
53.88 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 25.12 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1936
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

74.65 zł

Rabat: 8.30 zł
Cena katalogowa: 82.95 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Stranger`s Long Neck

Gerry McGovern,G McGovern
Wydawca: A & C Black
Rok wydania: 2010
Stron: 224
ISBN: 9781408114421

Opis:

The Stranger`s Long Neck is a practical guide for any manager wishing to improve their organisation`s online performance. Web content specialist, Gerry McGovern, explains that all websites have a small set of tasks, or `long necks`, that are important to its customers and that must be easy to complete or customers will go elsewhere. The Stranger`s Long Neck shows how to tune in effectively to what your customers want - and then deliver it with aplomb. Understanding customer needs can be a difficult task when customers are `strangers`, in that he or she is always `on the outside`, particularly so in an online environment. Using case studies including Tetra Pak, Microsoft and the NHS, and illustrated with web shots throughout, The Stranger`s Long Neck shows how organisations can use the `long neck` theory to create and manage efficient and user-friendly websites. `Our work with Gerry increased understanding across our team... The result is a significant improvement (+20%) in our customers` ability to find what they need in Pinpoint.` Peter Horsman, Global Site Management Lead for Microsoft Pinpoint `Gerry`s customer-centric approach to website development has helped us reshape and dramatically improve Cisco`s Partner Central.` Luanne Tierney, Vice President, Worldwide Partner Marketing, Cisco `We have used Gerry`s real customer-centric approach to improve the ability of our employees to solve frequently performed tasks - in one area more than a 50% improvement was achieved.` Gabriel Olsson, e-Communications Director, Tetra Pak

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Stranger`s Long Neck - Gerry McGovern,G McGovern
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10