X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zubrzycki Janusz - Leksykon VAT – 2017 Tom 1-2
-15%
+ do schowka
320.00 zł
272.00 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 48.00 zł
Cena katalogowa: 320.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Zubrzycki Janusz
Wydawca: Oficyna Wydawnicza UNIMEX
Rok wydania: 2017
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

69.30 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 69.30 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Strategia promocji jednostek samorządu terytorialnego – zasady i procedury

Wydawca: Fundacja Best Place-Europejski Instytut Marketingu Miejsc
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 344
Format: B5
ISBN: 9788363362003

Opis:

Strategia promocji jednostek samorządu terytorialnego – zasady i procedury

Wstęp

Promocja to ta ze sfer aktywności jednostek samorządu terytorialnego, która wzbudza bardzo duże zainteresowanie, niekiedy entuzjazm, a jednocześnie szereg wątpliwości i kontrowersji. Ma rzesze zwolenników i tyleż samo przeciwników, dla których wydatki na promocję to zbędne koszty lub polityczna gra. Ponadto, co wynika z doświadczenia zarówno samorządowców, praktyków, jak i ekspertów obserwujących rynek marketingu terytorialnego, okazuje się, że „na promocji znają się wszyscy", co rodzi szczególną trudność w podejmowaniu decyzji a następnie konkretnych działań promocyjnych przez samorządy.

Książka pomaga zrozumieć zarówno bezpośrednim, jak i pośrednim decydentom, jak należy opracować strategię promocji, by w efekcie jej wdrożenia osiągnąć pożądane rezultaty oraz by skutecznie akcentować wyróżniające jednostki samorządowe kompetencje.
Prezentowany swego rodzaju przewodnik jest kompilacją wiedzy teoretyczno-praktycznej, jaka potrzebna jest pracownikom administracji samorządowej zarówno przed przystąpieniem do prac nad strategią promocji, jak i w trakcie jej tworzenia oraz realizacji. W sposób uporządkowany i pragmatyczny przedstawia istotę oraz zasady budowania strategii promocji, wskazując krok po kroku szczegółowe wytyczne odnoszące się do poszczególnych etapów jej tworzenia. Porusza też istotne zagadnienia związane z warunkami budowania i wdrażania strategii, poczynając od kwestii budżetowych, przez sposoby ewaluacji strategii, procedury jej towarzyszące, po możliwości budowania partnerstwa na rzecz jej realizacji.

Szczególną wartością książki jest zestawienie opisanych zaleceń ze studiami przypadków miast i regionów, które ilustrują poszczególne rozdziały. Pozwalają one w zrozumiały sposób zobrazować zawarte w nich rozważania i ukazać jak poszczególne kwestie, związane z promocją, kształtowaniem wizerunku oraz budowaniem i wdrażaniem strategii, polskie miasta i regiony rozwiązują w praktyce. W zamierzeniu Autorek zaprezentowane dobre praktyki stanowić powinny również źródło inspiracji dla samorządów terytorialnych dopiero rozpoczynających działania na tym polu.

Znajdujące się w książce treści kierowane są nie tylko do pracowników departamentów i referatów ds. promocji urzędów miast, powiatów czy marszałkowskich, ale również do szczebla zarządzającego, czyli wójtów, burmistrzów, prezydentów, starostów, marszałków oraz członków rad i sejmików samorządowych. Dodatkowo, książka może stanowić interesujący materiał dydaktyczny dla studentów kształcących się na kierunkach związanych z administracją publiczną, zarządzaniem lub marketingiem, a nawet dla podmiotów zewnętrznych opracowujących strategie promocji dla jednostek samorządu terytorialnego, które często nie znają specyfiki, zasad i warunków ich funkcjonowania.
Mając nadzieję, iż niniejsza publikacja spełni oczekiwania Czytelników, życzymy owocnej lektury i niezwykle udanych strategii promocji.

Magdalena Florek, Anna Augustyn

Klienci, którzy kupili Strategia promocji jednostek samorządu … wybrali również:

Knysiak-Sudyka Hanna - Skarga i skarga kasacyjna w postępowaniu sądowoadministracyjnym. Komentarz i orzecznictwo
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Knysiak-Sudyka Hanna
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2015
Stron: 412
99.00 zł
68.80 zł
Dodaj do koszyka
Kodeks postępowania administracyjnego
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Literat
Rok wydania: 2015
Stron: 116
5.20 zł
Dodaj do koszyka
Cempura Aleksandra, Kasolik Anna - Metodyka sporządzania pism procesowych w sprawach karnych, cywilnych, gospodarczych i administracyjnych
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Cempura Aleksandra, Kasolik Anna
Wydawca: LexisNexis Polska Sp. z o.o.
Rok wydania: 2014
Stron: 661
119.00 zł
82.69 zł
Dodaj do koszyka
Mudrecki Artur, red. Knysiak-Molczyk Hanna - Czynności procesowe zawodowego pełnomocnika w sprawach administracyjnych i sądowoadministracyjnych
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Mudrecki Artur, red. Knysiak-Molczyk Hanna
Wydawca: LexisNexis Polska Sp. z o.o.
Rok wydania: 2013
Stron: 456
129.00 zł
89.64 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Anonimowy użytkownik
(30.11.-0001)
Rewelacyjna książka! Bardzo fajnie i zrozumiale napisana, ciekawa formuła.
Anonimowy użytkownik
(30.11.-0001)
dobra książka, taka praktyczna!
Anonimowy użytkownik
(22.09.2012)
najlepsza książka moim zdaniem na rynku w tematyce promocji jst

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Strategia promocji jednostek samorządu terytorialnego – zasady i procedury - Florek Magdalena, Augustyn Anna
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Prawo » Prawo administracyjne
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10