X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zarys dziejów Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego
-26%
+ do schowka
129.00 zł
95.14 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 33.86 zł
Cena katalogowa: 129.00 zł
Dostępność: do 72h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 189
Stron: 360
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

69.30 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 69.30 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Strategia promocji jednostek samorządu terytorialnego – zasady i procedury

Wydawca: Fundacja Best Place-Europejski Instytut Marketingu Miejsc
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 344
Format: B5
ISBN: 9788363362003

Opis:

Strategia promocji jednostek samorządu terytorialnego – zasady i procedury

Wstęp

Promocja to ta ze sfer aktywności jednostek samorządu terytorialnego, która wzbudza bardzo duże zainteresowanie, niekiedy entuzjazm, a jednocześnie szereg wątpliwości i kontrowersji. Ma rzesze zwolenników i tyleż samo przeciwników, dla których wydatki na promocję to zbędne koszty lub polityczna gra. Ponadto, co wynika z doświadczenia zarówno samorządowców, praktyków, jak i ekspertów obserwujących rynek marketingu terytorialnego, okazuje się, że „na promocji znają się wszyscy", co rodzi szczególną trudność w podejmowaniu decyzji a następnie konkretnych działań promocyjnych przez samorządy.

Książka pomaga zrozumieć zarówno bezpośrednim, jak i pośrednim decydentom, jak należy opracować strategię promocji, by w efekcie jej wdrożenia osiągnąć pożądane rezultaty oraz by skutecznie akcentować wyróżniające jednostki samorządowe kompetencje.
Prezentowany swego rodzaju przewodnik jest kompilacją wiedzy teoretyczno-praktycznej, jaka potrzebna jest pracownikom administracji samorządowej zarówno przed przystąpieniem do prac nad strategią promocji, jak i w trakcie jej tworzenia oraz realizacji. W sposób uporządkowany i pragmatyczny przedstawia istotę oraz zasady budowania strategii promocji, wskazując krok po kroku szczegółowe wytyczne odnoszące się do poszczególnych etapów jej tworzenia. Porusza też istotne zagadnienia związane z warunkami budowania i wdrażania strategii, poczynając od kwestii budżetowych, przez sposoby ewaluacji strategii, procedury jej towarzyszące, po możliwości budowania partnerstwa na rzecz jej realizacji.

Szczególną wartością książki jest zestawienie opisanych zaleceń ze studiami przypadków miast i regionów, które ilustrują poszczególne rozdziały. Pozwalają one w zrozumiały sposób zobrazować zawarte w nich rozważania i ukazać jak poszczególne kwestie, związane z promocją, kształtowaniem wizerunku oraz budowaniem i wdrażaniem strategii, polskie miasta i regiony rozwiązują w praktyce. W zamierzeniu Autorek zaprezentowane dobre praktyki stanowić powinny również źródło inspiracji dla samorządów terytorialnych dopiero rozpoczynających działania na tym polu.

Znajdujące się w książce treści kierowane są nie tylko do pracowników departamentów i referatów ds. promocji urzędów miast, powiatów czy marszałkowskich, ale również do szczebla zarządzającego, czyli wójtów, burmistrzów, prezydentów, starostów, marszałków oraz członków rad i sejmików samorządowych. Dodatkowo, książka może stanowić interesujący materiał dydaktyczny dla studentów kształcących się na kierunkach związanych z administracją publiczną, zarządzaniem lub marketingiem, a nawet dla podmiotów zewnętrznych opracowujących strategie promocji dla jednostek samorządu terytorialnego, które często nie znają specyfiki, zasad i warunków ich funkcjonowania.
Mając nadzieję, iż niniejsza publikacja spełni oczekiwania Czytelników, życzymy owocnej lektury i niezwykle udanych strategii promocji.

Magdalena Florek, Anna Augustyn

Klienci, którzy kupili Strategia promocji jednostek samorządu … wybrali również:

Knysiak-Sudyka Hanna - Skarga i skarga kasacyjna w postępowaniu sądowoadministracyjnym. Komentarz i orzecznictwo
-5%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Knysiak-Sudyka Hanna
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 412
99.00 zł
94.05 zł
Dodaj do koszyka
Kodeks postępowania administracyjnego
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Literat
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 9
Stron: 116
5.20 zł
Dodaj do koszyka
Mudrecki Artur, red. Knysiak-Molczyk Hanna - Czynności procesowe zawodowego pełnomocnika w sprawach administracyjnych i sądowoadministracyjnych
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Mudrecki Artur, red. Knysiak-Molczyk Hanna
Wydawca: LexisNexis Polska Sp. z o.o.
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 1
Stron: 456
129.00 zł
93.91 zł
Dodaj do koszyka
Stelina Jakub - Prawo urzędnicze
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Stelina Jakub
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 177
Stron: 305
59.00 zł
43.42 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Anonimowy użytkownik
(30.11.-0001)
Rewelacyjna książka! Bardzo fajnie i zrozumiale napisana, ciekawa formuła.
Anonimowy użytkownik
(30.11.-0001)
dobra książka, taka praktyczna!
Anonimowy użytkownik
(22.09.2012)
najlepsza książka moim zdaniem na rynku w tematyce promocji jst

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Strategia promocji jednostek samorządu terytorialnego – zasady i procedury - Florek Magdalena, Augustyn Anna
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Prawo » Prawo administracyjne
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10