X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

34.71 zł

Rabat: 4.29 zł
Cena katalogowa: 39.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Strategiczne zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach w warunkach kryzysu

Andruszkiewicz Krzysztof
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
Rok wydania: 2007
Miejsce wydania: Toruń
Stron: 279
Format: 230x230
ISBN: 9788323121398

Opis:

Ze wstępu Uwarunkowania, w jakich znalazły się polskie przedsiębiorstwa w przeciągu ostat­nich kilkunastu latach, uległy głębokim i niekwestionowanym zmianom. Stało się tak na skutek przemian związanych z transformacją systemową polskiej gospodarki oraz rozpoczętą integracją kraju z Unią Europejską. Współczesne otoczenie, jako bardzo istotna zmienna niezależna, wpływa z coraz większą siłą na wszelkie podmioty gospodarcze. Wpływ ten staje się na tyle istotny, że może kształtować przyszłość i kierunki dalszego działania przedsiębiorstwa, a nawet przesądzić o kontynuowaniu tej działalności. Wobec tego współczesne otoczenie może zmuszać przedsiębior­stwo do określonych zachowań, a ich wyrazem jest przyjęta i realizowana strategia. Wzrost zmienności i niepewności otoczenia nasilił się w ostatniej dekadzie XX wieku w skali globalnej, a początek nowego stulecia przyniósł kontynuację tych zmian, między innymi w zakresie niespotykanego rozwoju technologii informatycz­nej i cyfrowej. W takiej sytuacji warunkiem przetrwania i rozwoju przedsiębiorstwa staje się umiejętne dostosowywanie strategii - a nawet coraz częściej całkowita jej zmiana - w szczególności do nowych sytuacji w makrootoczeniu i do uwarunkowań rynkowych. Zarządzanie przedsiębiorstwami na początku obecnego stulecia potwier­dza wzmożony nacisk na traktowanie ich jako organizacji otwartych, których cele i decyzje ustanawiane są w ścisłym powiązaniu z otoczeniem. W literaturze nauko­wej z obszaru zarządzania podkreśla się od dawna, że otoczenie staje się, także dla współczesnych przedsiębiorstw, coraz mniej ?hojne", ale za to coraz bardziej ?re­strykcyjne". Wobec tego ciągle wydaje się aktualne stwierdzenie, że ewolucja oto­czenia ma dla przedsiębiorstwa większe znaczenie niż reguły jego wewnętrznego działania. Na skutek tego przedsiębiorstwa, dążące do zapewnienia i ciągłego po­prawiania efektywności swoich działań, powinny co pewien czas odrzucać to, co było efektywne w przeszłości i poszukiwać nieustannie nowych celów i rozwiązań.

Klienci, którzy kupili Strategiczne zarządzanie marketingowe … wybrali również:

Antoszewski Andrzej - System polityczny RP
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Antoszewski Andrzej
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: 189
Stron: 320
49.90 zł
34.68 zł
Dodaj do koszyka
red.Knopek Jacek, red.Willa Rafał - Polska polityka zagraniczna 1989-2014
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Knopek Jacek, red.Willa Rafał
Wydawca: Difin
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 1
Stron: 483
85.00 zł
63.72 zł
Dodaj do koszyka
Rzepliński Andrzej, Sobczak Krzysztof - Służąc rządom dobrego prawa. Andrzej Rzepliński w rozmowie z Krzysztofem Sobczakiem
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Rzepliński Andrzej, Sobczak Krzysztof
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 364
39.00 zł
28.76 zł
Dodaj do koszyka
Praca zbiorowa - Wygaszanie Polski 1989-2015
+ do schowka
KSIĄŻKA
Praca zbiorowa
Wydawca: Biały Kruk
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 8
Stron: 231
59.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Strategiczne zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach w warunkach kryzysu - Andruszkiewicz Krzysztof
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Historia Polski » Historia Polski 1990-
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10