X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Golat Rafał - Aspekty prawne działalności bibliotek
-8%
+ do schowka
35.00 zł
32.20 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 2.80 zł
Cena katalogowa: 35.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Golat Rafał
Wydawca: SBP
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 189
Stron: 200
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

44.86 zł

Rabat: 5.54 zł
Cena katalogowa: 50.40 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw w warunkach akcesji Polski do unii europejskiej

Wydawca: Szkoła Główna Handlowa
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 409
Format: B5
ISBN: 9788373785472

Opis:

Strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw w warunkach akcesji Polski do unii europejskiej
Wstęp

ROZDZIAŁ 1. Internacjonalizacja przedsiębiorstw - przegląd koncepcji teoretycznych

1.1. Pojęcia i istota internacjonalizacji przedsiębiorstwa
1.2. Klasyfikacja współczesnych teorii internacjonalizacji przedsiębiorstw
1.3. Przegląd wybranych teorii internacjonalizacji przedsiębiorstw
1.3.1. Teoria luki technologicznej i teoria cyklu życia produktu
1.3.2. Teorie reprezentujące nurt monopolu
1.3.3. Teorie reprezentujące nurt efektywności
1.3.4. Eklektyczna teoria produkcji międzynarodowej
1.3.5. Teorie etapowej internacjonalizacji przedsiębiorstwa
1.3.6. Teorie sieciowej internacjonalizacji
1.3.7. Krytyka teorii etapowej internacjonalizacji przedsiębiorstwa - teorie wczesnej internacjonalizacji
1.3.8. Alternatywne teorie internacjonalizacji przedsiębiorstwa
1.4. Koncepcja procesu umiędzynarodowienia przyjęta w pracy

ROZDZIAŁ 2. Strategie internacjonalizacji przedsiębiorstw

2.1. Pojęcie i proces formułowania strategii internacjonalizacji przedsiębiorstwa
2.2. Uwarunkowania strategii internacjonalizacji przedsiębiorstwa
2.3. Zakres przedmiotowy strategii internacjonalizacji
2.4. Treść strategii internacjonalizacji na poziomie sieci przedsiębiorstw
2.5. Treść strategii internacjonalizacji na poziomie przedsiębiorstwa lub na poziomie strategicznej jednostki biznesu
2.6. Klasyfikacja i charakterystyka form internacjonalizacji
2.7. Strategia internacjonalizacji przedsiębiorstwa formułowana na poziomie funkcjonalnym

ROZDZIAŁ 3. Strategie internacjonalizacji polskich małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach akcesji Polski do Unii Europejskiej - wyniki badań empirycznych

3.1. Strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw - przegląd badań empirycznych
3.2. Koncepcja modelu internacjonalizacji przyjęta w pracy
3.3. Typologia oraz zmiany modeli internacjonalizacji przedsiębiorstw
3.4. Koncepcja badań empirycznych
3.4.1. Cele i przedmiot badań empirycznych
3.4.2. Metody badawcze
3.4.3. Charakterystyka próby badawczej
3.5. Uwarunkowania internacjonalizacji badanych polskich przedsiębiorstw
3.5.1. Motywy internacjonalizacji badanych polskich przedsiębiorstw
3.5.2. Zasoby jako wewnętrzne uwarunkowania umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa
3.5.3. Atrakcyjność rynku i ryzyko działalności na danym rynku jako determinanty internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw
3.5.4. Uwarunkowania adaptacji strategii przedsiębiorstwa do uwarunkowań lokalnych rynków
3.6. Wybrane elementy strategii internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw
3.6.1. Struktura i strategii internacjonalizacja łańcucha wartości badanych przedsiębiorstw
3.6.2. Geograficzny zasięg, zakres zaangażowania na rynkach zagranicznych oraz formy internacjonalizacji i relacje badanych polskich przedsiębiorstw z partnerem zagranicznymi
3.6.3. Relacje badanych przedsiębiorstw z zagranicznymi dostawcami i odbiorcami
3.6.4. Strategie konkurowania badanych polskich przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym
3.7. Zmiany strategii internacjonalizacji badanych polskich przedsiębiorstw w warunkach akcesji Polski do Unii Europejskiej
3.8. Deklaracje menedżerów co do wyników badanych przedsiębiorstw

ROZDZIAŁ 4. Analiza przypadków strategii i modeli internacjonalizacji polskich średnich i dużych przedsiębiorstw

4.1. Analiza przypadku internacjonalizacji przedsiębiorstwa Kłos Zbigniew Nowoczesne Technologie Bankowe Sp. z o.o.
4.2. Analiza przypadku internacjonalizacji przedsiębiorstwa Technodiament Sp. z o.o.
4.3. Analiza przypadku internacjonalizacji przedsiębiorstwa Tago Przedsiębiorstwo Przemysłu Cukierniczego (PPC)
4.4. Analiza przypadku internacjonalizacji Zakładu Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego Hortino Leżajsk Sp. z o.o.
4.5. Analiza przypadku internacjonalizacji przedsiębiorstwa Mokate
4.6. Analiza przypadku internacjonalizacji Zakładów Azotowych „Puławy" SA
Podsumowanie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków

Klienci, którzy kupili Strategie internacjonalizacji polskich … wybrali również:

Kąkol Magdalena Katarzyna - Biuletyn Europejski 2006/2007
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kąkol Magdalena Katarzyna
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2007
Stron: 332
40.95 zł
30.71 zł
Dodaj do koszyka
Jaworski Jacek - Informacja finansowa w zarządzaniu małym przedsiębiorstwem. Potrzeby - źródła - wykorzystanie
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jaworski Jacek
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2012
Stron: 292
62.00 zł
48.36 zł
Dodaj do koszyka
Jabłoński Łukasz - Kapitał ludzki a konwergencja gospodarcza
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jabłoński Łukasz
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2012
Stron: 246
49.00 zł
36.06 zł
Dodaj do koszyka
Grego-Planer Dorota, Popławski Wojciech, Zastempowski Maciej - Niematerialne wartości źródłem ukrytej przewagi konkurencyjnej tajemniczych mistrzów polskiej gospodarki
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Grego-Planer Dorota, Popławski Wojciech, Zastempowski Maciej
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
Rok wydania: 2011
Stron: 224
30.00 zł
26.70 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw w warunkach akcesji Polski do unii europejskiej - Witek-Hajduk Marzanna
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10