X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

33.62 zł

Rabat: 7.38 zł
Cena katalogowa: 41.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: 24h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Studia Politologiczne nr 21. Kultura polityczna internautów w Polsce

Wydawca: Instytut Nauk Politycznych UW
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 337
Format: B5
ISBN: 9788371510229

Opis:

Studia Politologiczne nr 21. Kultura polityczna internautów w Polsce

SPIS TREŚCI: Studia Politologiczne nr 21. Kultura polityczna internautów w Polsce

Wprowadzenie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9
STUDIA I ANALIZY
Jan Garlicki
Kultura polityczna polskich Internautów. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13
Bartłomiej Biskup
Komunikowanie polityczne w tradycyjnych i internetowych
serwisach informacyjnych – analiza przejawów kultury politycznej
przed wyborami prezydenckimi w Polsce w 2010 roku . . . . . . . . . 51
Przemysław Wesołowski
Analiza komunikacji politycznej w serwisach internetowych
kandydatów na prezydenta Polski w trakcie kampanii wyborczej
2010 roku. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 89
Ilona Grzywińska
Analiza komunikacji politycznej w serwisach społecznościowych
(NK.pl i Facebook.com) podczas prezydenckiej kampanii
wyborczej 2010 roku. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 131
Przemysław Wesołowski
Kultura polityczna w internetowych serwisach dziennikarstwa
obywatelskiego w kontekście wyborów Prezydenta RP
w 2010 roku . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 165
Daniel Mider
Analiza przebiegu prezydenckiej kampanii wyborczej 2010 roku
w Usenecie (grupa pl.soc.polityka). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 202
Daniel Mider, Aneta Marcinkowska
Przemoc w kulturze politycznej polskiego Internetu . . . . . . . . . . . 239
PODSUMOWANIE
Jan Garlicki
Komunikacja w Internecie a kultura polityczna Polaków . . . . . . . . 297
Spis treści
S T U D I A
P O L I T O L O G I C Z N E VOL. 21
Aneks 1. Klasyfikacja kanałów internetowej komunikacji
(Daniel Mider) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 305
Aneks 2. Dobór i charakterystyka próby badawczej
(Aneta Marcinkowska) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 310
RECENZJE
Sergiusz Trzeciak, Marketing polityczny w Internecie
(Bartłomiej Biskup) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 313
Joanna Wrycza, Galaktyka języka Internetu
(Ilona Grzywińska) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 316
Tim Rapley, Analiza konwersacji, dyskursu i dokumentów
(Daniel Mider) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 322
Uwe Flick, Projektowanie badania jakościowego
(Robert Staniszewski). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 328
Autorzy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 337

Klienci, którzy kupili Studia Politologiczne nr 21. Kultura … wybrali również:

Goban-Klas Tomasz - Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Goban-Klas Tomasz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2015
Stron: 340
49.90 zł
34.68 zł
Dodaj do koszyka
Lakomy Mirosław, Porębski Leszek, Szybut Natalia - Polityka 2.0. Aktorzy polityczni w świecie nowych technologii
-18%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Lakomy Mirosław, Porębski Leszek, Szybut Natalia
Wydawca: WAM
Rok wydania: 2014
Stron: 250
39.90 zł
32.72 zł
Dodaj do koszyka
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan - Marketing 3.0 TW
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Wydawca: MT Biznes
Rok wydania: 2010
Stron: 200
49.90 zł
35.93 zł
Dodaj do koszyka
Michalczyk Stanisław - Społeczeństwo medialne. Studia z teorii komunikowania masowego
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Michalczyk Stanisław
Wydawca: ŚLĄSK
Rok wydania: 2008
Stron: 477
52.50 zł
44.62 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Studia Politologiczne nr 21. Kultura polityczna internautów w Polsce - red. Garlicki Jan
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10