X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zubrzycki Janusz - Leksykon VAT – 2017 Tom 1-2
-15%
+ do schowka
320.00 zł
272.00 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 48.00 zł
Cena katalogowa: 320.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Zubrzycki Janusz
Wydawca: Oficyna Wydawnicza UNIMEX
Rok wydania: 2017
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

33.62 zł

Rabat: 7.38 zł
Cena katalogowa: 41.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: 24h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Studia Politologiczne nr 21. Kultura polityczna internautów w Polsce

Wydawca: Instytut Nauk Politycznych UW
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 337
Format: B5
ISBN: 9788371510229

Opis:

Studia Politologiczne nr 21. Kultura polityczna internautów w Polsce

SPIS TREŚCI: Studia Politologiczne nr 21. Kultura polityczna internautów w Polsce

Wprowadzenie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9
STUDIA I ANALIZY
Jan Garlicki
Kultura polityczna polskich Internautów. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13
Bartłomiej Biskup
Komunikowanie polityczne w tradycyjnych i internetowych
serwisach informacyjnych – analiza przejawów kultury politycznej
przed wyborami prezydenckimi w Polsce w 2010 roku . . . . . . . . . 51
Przemysław Wesołowski
Analiza komunikacji politycznej w serwisach internetowych
kandydatów na prezydenta Polski w trakcie kampanii wyborczej
2010 roku. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 89
Ilona Grzywińska
Analiza komunikacji politycznej w serwisach społecznościowych
(NK.pl i Facebook.com) podczas prezydenckiej kampanii
wyborczej 2010 roku. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 131
Przemysław Wesołowski
Kultura polityczna w internetowych serwisach dziennikarstwa
obywatelskiego w kontekście wyborów Prezydenta RP
w 2010 roku . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 165
Daniel Mider
Analiza przebiegu prezydenckiej kampanii wyborczej 2010 roku
w Usenecie (grupa pl.soc.polityka). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 202
Daniel Mider, Aneta Marcinkowska
Przemoc w kulturze politycznej polskiego Internetu . . . . . . . . . . . 239
PODSUMOWANIE
Jan Garlicki
Komunikacja w Internecie a kultura polityczna Polaków . . . . . . . . 297
Spis treści
S T U D I A
P O L I T O L O G I C Z N E VOL. 21
Aneks 1. Klasyfikacja kanałów internetowej komunikacji
(Daniel Mider) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 305
Aneks 2. Dobór i charakterystyka próby badawczej
(Aneta Marcinkowska) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 310
RECENZJE
Sergiusz Trzeciak, Marketing polityczny w Internecie
(Bartłomiej Biskup) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 313
Joanna Wrycza, Galaktyka języka Internetu
(Ilona Grzywińska) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 316
Tim Rapley, Analiza konwersacji, dyskursu i dokumentów
(Daniel Mider) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 322
Uwe Flick, Projektowanie badania jakościowego
(Robert Staniszewski). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 328
Autorzy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 337

Klienci, którzy kupili Studia Politologiczne nr 21. Kultura … wybrali również:

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan - Marketing 3.0 TW
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Wydawca: MT Biznes
Rok wydania: 2010
Stron: 200
49.90 zł
35.43 zł
Dodaj do koszyka
Goban-Klas Tomasz - Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Goban-Klas Tomasz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2015
Stron: 340
49.90 zł
34.68 zł
Dodaj do koszyka
Castells Manuel - Sieci oburzenia i nadziei. Ruchy społeczne w erze internetu
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Castells Manuel
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2012
Stron: 300
49.90 zł
34.68 zł
Dodaj do koszyka
Michalczyk Stanisław - Społeczeństwo medialne. Studia z teorii komunikowania masowego
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Michalczyk Stanisław
Wydawca: ŚLĄSK
Rok wydania: 2008
Stron: 477
52.50 zł
44.62 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Studia Politologiczne nr 21. Kultura polityczna internautów w Polsce - red. Garlicki Jan
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10