X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks cywilny 2017 PLUS - zbiór przepisów
-27%
+ do schowka
79.00 zł
57.67 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 21.33 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1936
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

27.93 zł

Rabat: 13.02 zł
Cena katalogowa: 40.95 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Stworzeni, aby służyć. Jak wpływać na wyniki firmy, pamiętając o potrzebach pracowników

Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2008
Miejsce wydania: Kraków
Stron: 209
Format: A5
Oprawa: twarda
ISBN: 9788375266474

Opis:

W organizacjach stworzonych po to, aby służyć, pracownicy przychodzą do pracy dlatego, że chcą, a nie dlatego, że muszą.

Dan Sanders, prezes wielokrotnie nagradzanej firmy United Supermarkets, głosi odważną tezę: dominujący obecnie model zarządzania przedsiębiorstwem opiera się na błędnych założeniach. Konieczna jest radykalna zmiana rozumienia celu pracy i budowanie kultury zarządzania, w której centrum znajdują się ludzie. Liderzy muszą odkryć, że praca, którą traktuje się jak misję, przynosi pracownikom poczucie spełnienia, co ma wpływ nie tylko na sukces finansowy firmy, ale również na przyszłość otaczającego ją świata. Autor wyjaśnia, że misję definiowaną jako "najlepsza obsługa, znakomita wydajność i pozytywne oddziaływanie" można realizować w wielu różnych organizacjach. Nawiązując do dziewięćdziesięcioletniej historii swojej firmy, udziela cennych wskazówek, jak zapewnić klientom obsługę na najwyższym poziomie i stworzyć zespół oddanych i efektywnych pracowników.

Zachęca do tego, aby:

  • traktować klientów jak partnerów,
  • tworzyć model zarządzania skoncentrowany na ludziach,
  • skupiać się na mocnych, a nie słabych stronach,
  • powiązać wydajność ze skuteczną realizacją misji firmy,
  • zmniejszać rotację pracowników,
  • budować społeczności, w których dużą rolę odgrywają związki emocjonalne,
  • dążyć do zrównoważonego i stabilnego rozwoju, nie zapominając o tym, co miało wpływ na dotychczasowy sukces.

Spis treści: 

O autorze
str. 9
Podziękowania
str. 11
Przedmowa
str. 15
Prolog
str. 21
Wprowadzenie
str. 25


Część II. Budowanie organizacji skoncentrowanych na ludziach w świecie skoncentrowanym na liczbach
str. 39


1. Wyższa matematyka
str. 41
2. Nowy model kariery zawodowej
str. 53
3. Kiedy zwycięzcy upadają
str. 65
4. Czym różni się zawodnik od fana?
str. 81

Część II. Rrozpocznijmy od kwestii najważniejszych
str. 95


5. Kim jesteśmy
str. 97
6. Do czego zmierzamy, czyli misja
str. 111
7. Kiedy to nastąpi, czyli nadzieja na przyszłość
str. 123
8. Kiedy pojawiają się trudności (a z pewnością się pojawią)
str. 137

Część III. To, co niematerialne, steruje tym, co materialne
str. 151


9. Ludzie, nie zyski
str. 153
10. Podejmowanie decyzji to coś więcej niż przeglądanie tabelek
str. 167
11. Model zarządzania 4P
str. 179
12. Pokora ma większą moc niż pycha
str. 191

Zakończenie
str. 201
Posłowie
str. 205
Indeks
str. 207

Klienci, którzy kupili Stworzeni, aby służyć. Jak wpływać na … wybrali również:

Adele Faber, Elaine Mazlish - Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały w.2013
-36%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Adele Faber, Elaine Mazlish
Wydawca: MEDIA RODZINA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 3
Stron: 284
35.00 zł
22.40 zł
Dodaj do koszyka
Agnieszka Maciąg - Smak szczęścia, czyli o dietach... TW w.2015
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Maciąg
Wydawca: Otwarte
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 8
Stron: 296
49.90 zł
34.93 zł
Dodaj do koszyka
Marcin Przewoźniak - Praktyczny poradnik ucznia. Twoja szkoła bez...
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Marcin Przewoźniak
Wydawca: Centrum Edukacji Dziecięcej
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: 3
Stron: 144
24.20 zł
17.18 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Stworzeni, aby służyć. Jak wpływać na wyniki firmy, pamiętając o potrzebach pracowników - Sanders Dan J.
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Poradniki
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10