X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks cywilny 2017 PLUS - zbiór przepisów
-27%
+ do schowka
79.00 zł
57.67 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 21.33 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1936
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

42.99 zł

Rabat: 5.31 zł
Cena katalogowa: 48.30 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Systemy informacyjne marketingu

Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Rok wydania: 2009
Wydanie: 2
Miejsce wydania: Wrocław
Stron: 320
ISBN: 9788376950044

Opis:

Systemy informacyjne marketingu


Celem książki jest zapoznanie czytelnika z tendencjami w rozwoju systemów informacyjnych marketingu. Koncepcja autora polega na uwypukleniu aspektów funkcjonalnych tej klasy systemów, obok omawianych zazwyczaj zagadnień strukturalnych. Publikacja jest adresowana do studentów  uczelni kształcących w dziedzinach zarządzania i marketingu z wykorzystaniem najnowszych osiągnięć technologii informacyjnej oraz menedżerów wykorzystujących potencjał rynków elektronicznych i wdrażających w przedsiębiorstwach najnowszą orientację marketingu elektronicznego.

Klienci, którzy kupili Systemy informacyjne marketingu wybrali również:

Kotler Philip - Marketing
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kotler Philip
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2016
Stron: 848
99.00 zł
70.29 zł
Dodaj do koszyka
Dobek-Ostrowska Bogusława - Komunikowanie polityczne i publiczne
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dobek-Ostrowska Bogusława
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Stron: 434
49.90 zł
42.42 zł
Dodaj do koszyka
Jolanta Lux - Reklama 50% pojęć gratis. Leksykon
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jolanta Lux
Wydawca: Adam
Rok wydania: 2011
Stron: 324
25.31 zł
21.51 zł
Dodaj do koszyka
Grego-Planer Dorota, Popławski Wojciech, Zastempowski Maciej - Niematerialne wartości źródłem ukrytej przewagi konkurencyjnej tajemniczych mistrzów polskiej gospodarki
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Grego-Planer Dorota, Popławski Wojciech, Zastempowski Maciej
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
Rok wydania: 2011
Stron: 224
30.00 zł
26.70 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Systemy informacyjne marketingu - Unold Jacek
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Marketing. Badania marketingowe
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10