X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

71.40 zł

Rabat: 12.60 zł
Cena katalogowa: 84.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Szlachetna ProPaganda Dobroci, czyli drugi tom o Reklamie SPołecznej

Wydawca: Agencja Wasilewski
Rok wydania: 2007
Miejsce wydania: Kraków
Stron: 311
Format: B5
Oprawa: twarda
ISBN: 9788392403906

Opis:

PONAD 120 KAMPANII - KILKASET ILUSTRACJI - 312 STRON

Książka jest kontynuacją świetnie przyjętej przez czytelników pierwszej w Polsce (2002) - i dotąd jedynej - monografii o reklamie niekomercyjnej pt. Propaganda dobrych serc czyli rzecz o reklamie społecznej, wspólnego przedsięwzięcia Fundacji Komunikacji Społecznej i Agencji Wasilewski.

W Szlachetnej propagandzie dobroci, czyli drugim tomie o reklamie społecznej przedstawiono historię z lat 2002-2006. Grono autorów objaśnia, ocenia i jednocześnie umiejscawia zjawisko w szerszym, dotychczas nieznanym kontekście. Tym samym uzupełniając i poszerzając zarazem kompendium wiedzy podane w Propagandzie dobrych serc..., do czego nawiązuje już, otwierający drugi tom monografii o reklamie, artykuł Reklama społeczna - czym jest i jak się zmienia, wzmocniony nieodzownym już Słownikiem ważnych pojęć.

Pierwsza część publikacji jest nasyconym przykładami zapisem oraz wnikliwą analizą i osądem polskich kampanii społecznych z minionych pięciu lat. Z jednej strony panorama, katalog blisko stu pięćdziesięciu akcji, z drugiej - ich urozmaicona typologia. Owo podsumowanie zostało dokonane z kilku punktów widzenia, m.in. używanego języka w komunikatach reklamowych, niestandardowych form komunikacji, znaczenia w reklamie społecznej marki nadawcy. Aspekty te dodatkowo ilustrują teksty opisujące działalność Polskiej Akcji Humanitarnej i Caritasu.

W kilku tekstach uwagę skierowano na akcje organizowane na poziomie lokalnym, gdzie mogą one liczyć na skuteczny odzew środowiska, w tym regionalnej i lokalnej prasy - niedocenianego partnera społeczników.

Kolejna sekwencja publikacji ma charakter poradnikowy. Przybliża - krok po kroku - proces przygotowania kampanii, tłumaczy zasady współpracy z agencją tworzącą przekaz reklamowy, wskazuje na zagadnienia prawne występujące w reklamie społecznej. W tomie tym szeroko omawiamy znacznie badań marketingowych, zwiększających możliwość sukcesu społecznej kampanii. Prezentujemy tu również wyniki pierwszego w Polsce badania znajomości i ocen kampanii społecznych z lat 2002-2006.

Książkę zamykają rozważania na temat skuteczności reklamy w czasach nieuwagi. Ich autor próbuje znaleźć odpowiedź na pytanie, jak informować o problemach społecznych i je rozwiązywać w sytuacji skrajnego nasycenia przestrzeni komunikacyjnej przekazami rywalizującymi o uwagę odbiorcy.

Liczący 312 stron tom, w opracowaniu i pod redakcją Piotra Wasilewskiego, przygotowali naukowcy, analitycy i praktycy - specjaliści świetnie znający omawianą problematykę.

Szlachetna propaganda dobroci, czyli drugi tom o reklamie społecznej jest książką adresowaną, podobnie jak pierwszy tom, do wszystkich zainteresowanych komunikacją społeczną: organizacji opracowujących kampanie, agencji reklamowych, studentów a także do instytucji oraz firm, które poprzez zaangażowanie w problematykę społeczną tworzą swój wizerunek.

Klienci, którzy kupili Szlachetna ProPaganda Dobroci, czyli … wybrali również:

Prokopowicz Piotr, Żmuda Grzegorz, Król Marianna - Kompetencyjne testy sytuacyjne w rekrutacji, selekcji i ocenie pracowników
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Prokopowicz Piotr, Żmuda Grzegorz, Król Marianna
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2014
Stron: 160
69.00 zł
50.89 zł
Dodaj do koszyka
Fryt Joanna - Funkcje wykonawcze i regulacja zachowania u dzieci chorych na astmę i cukrzycę
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Fryt Joanna
Wydawca: ŻAK Wydawnictwo Akademickie
Rok wydania: 2013
Stron: 197
34.65 zł
29.45 zł
Dodaj do koszyka
Andrzejewski Marek - Prawo rodzinne i opiekuńcze
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Andrzejewski Marek
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2014
Stron: 265
55.00 zł
40.89 zł
Dodaj do koszyka
Mentel Grzegorz - Ryzyko rynku akcji
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Mentel Grzegorz
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2012
Stron: 120
38.00 zł
29.64 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Szlachetna ProPaganda Dobroci, czyli drugi tom o Reklamie SPołecznej - Wasilewski Piotr (red.)
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10