X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks postępowania administracyjnego Komentarz
-16%
+ do schowka
349.00 zł
291.45 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 57.55 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 189
Stron: 1266
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

71.40 zł

Rabat: 12.60 zł
Cena katalogowa: 84.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Szlachetna ProPaganda Dobroci, czyli drugi tom o Reklamie SPołecznej

Wydawca: Agencja Wasilewski
Rok wydania: 2007
Miejsce wydania: Kraków
Stron: 311
Format: B5
Oprawa: twarda
ISBN: 9788392403906

Opis:

PONAD 120 KAMPANII - KILKASET ILUSTRACJI - 312 STRON

Książka jest kontynuacją świetnie przyjętej przez czytelników pierwszej w Polsce (2002) - i dotąd jedynej - monografii o reklamie niekomercyjnej pt. Propaganda dobrych serc czyli rzecz o reklamie społecznej, wspólnego przedsięwzięcia Fundacji Komunikacji Społecznej i Agencji Wasilewski.

W Szlachetnej propagandzie dobroci, czyli drugim tomie o reklamie społecznej przedstawiono historię z lat 2002-2006. Grono autorów objaśnia, ocenia i jednocześnie umiejscawia zjawisko w szerszym, dotychczas nieznanym kontekście. Tym samym uzupełniając i poszerzając zarazem kompendium wiedzy podane w Propagandzie dobrych serc..., do czego nawiązuje już, otwierający drugi tom monografii o reklamie, artykuł Reklama społeczna - czym jest i jak się zmienia, wzmocniony nieodzownym już Słownikiem ważnych pojęć.

Pierwsza część publikacji jest nasyconym przykładami zapisem oraz wnikliwą analizą i osądem polskich kampanii społecznych z minionych pięciu lat. Z jednej strony panorama, katalog blisko stu pięćdziesięciu akcji, z drugiej - ich urozmaicona typologia. Owo podsumowanie zostało dokonane z kilku punktów widzenia, m.in. używanego języka w komunikatach reklamowych, niestandardowych form komunikacji, znaczenia w reklamie społecznej marki nadawcy. Aspekty te dodatkowo ilustrują teksty opisujące działalność Polskiej Akcji Humanitarnej i Caritasu.

W kilku tekstach uwagę skierowano na akcje organizowane na poziomie lokalnym, gdzie mogą one liczyć na skuteczny odzew środowiska, w tym regionalnej i lokalnej prasy - niedocenianego partnera społeczników.

Kolejna sekwencja publikacji ma charakter poradnikowy. Przybliża - krok po kroku - proces przygotowania kampanii, tłumaczy zasady współpracy z agencją tworzącą przekaz reklamowy, wskazuje na zagadnienia prawne występujące w reklamie społecznej. W tomie tym szeroko omawiamy znacznie badań marketingowych, zwiększających możliwość sukcesu społecznej kampanii. Prezentujemy tu również wyniki pierwszego w Polsce badania znajomości i ocen kampanii społecznych z lat 2002-2006.

Książkę zamykają rozważania na temat skuteczności reklamy w czasach nieuwagi. Ich autor próbuje znaleźć odpowiedź na pytanie, jak informować o problemach społecznych i je rozwiązywać w sytuacji skrajnego nasycenia przestrzeni komunikacyjnej przekazami rywalizującymi o uwagę odbiorcy.

Liczący 312 stron tom, w opracowaniu i pod redakcją Piotra Wasilewskiego, przygotowali naukowcy, analitycy i praktycy - specjaliści świetnie znający omawianą problematykę.

Szlachetna propaganda dobroci, czyli drugi tom o reklamie społecznej jest książką adresowaną, podobnie jak pierwszy tom, do wszystkich zainteresowanych komunikacją społeczną: organizacji opracowujących kampanie, agencji reklamowych, studentów a także do instytucji oraz firm, które poprzez zaangażowanie w problematykę społeczną tworzą swój wizerunek.

Klienci, którzy kupili Szlachetna ProPaganda Dobroci, czyli … wybrali również:

Andrzejewski Marek - Prawo rodzinne i opiekuńcze
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Andrzejewski Marek
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2014
Stron: 265
55.00 zł
40.89 zł
Dodaj do koszyka
Geryk Marcin - Społeczna odpowiedzialność uczelni
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Geryk Marcin
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej
Rok wydania: 2012
Stron: 389
60.00 zł
53.40 zł
Dodaj do koszyka
Tokarczyk Roman - Współczesne kultury prawne
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Tokarczyk Roman
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2012
Stron: 375
59.00 zł
40.24 zł
Dodaj do koszyka
Mentel Grzegorz - Ryzyko rynku akcji
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Mentel Grzegorz
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2012
Stron: 120
38.00 zł
29.64 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Szlachetna ProPaganda Dobroci, czyli drugi tom o Reklamie SPołecznej - Wasilewski Piotr (red.)
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10