X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

32.13 zł

Rabat: 5.67 zł
Cena katalogowa: 37.80 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Sztuka wywierania wpływu na ludzi. Dwanaście uniwersalnych praw skutecznej perswazji

seria: PSYCHOLOGIA I ZARZĄDZANIE
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2006
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Kraków
Stron: 250
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: miękka
ISBN: 8323321337

Opis:

Czy zdajesz sobie sprawę z tego w jak dużym stopniu twój sukces zawodowy, relacje osobiste, zdolności przywódcze i dochody zależą od umiejętności perswazji, wywierania wpływu i motywowania innych ludzi? Cokolwiek jest twoim celem, Sztuka wywierania wpływu na ludzi pomoże ci w jego realizacji. Kurt Mortensen, ekspert w dziedzinie perswazji, dokonał syntezy przeprowadzonych przez wiele lat analiz naukowych oraz autentycznych badań technik wywierania wpływu. Te sprawdzone techniki sprawią, że: - ludzie instynktownie będą ci ufać i obdarzać cię sympatią - opanujesz techniki perswazji, o istnieniu których 99 procent ludzi w ogóle nie wie - przekonasz dowolną osobę do niemal wszystkiego, wszędzie i zawsze! Kurt W. Mortensen jest jednym z głównych autorytetów Ameryki w dziedzinie przekonywania, motywacji i wywierania wpływu. Oferuje na całym świecie swoje prelekcje, szkolenia i programy doradcze, pomagając tysiącom ludzi w osiągnięciu bezprecedensowych sukcesów zarówno w sferze biznesu, jak i w życiu osobistym.

Klienci, którzy kupili Sztuka wywierania wpływu na ludzi. Dwanaście … wybrali również:

Schopenhauer Artur - Erystyka czyli sztuka prowadzenia sporów
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Schopenhauer Artur
Wydawca: ALMA-PRESS
Rok wydania: 2012
Stron: 128
12.99 zł
9.35 zł
Dodaj do koszyka
Lewandowski Sławomir, Machińska Hanna, Malinowski Andrzej, Petzel Jacek - Logika dla prawników
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Lewandowski Sławomir, Machińska Hanna, Malinowski Andrzej, Petzel Jacek
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2015
Stron: 324
67.00 zł
49.41 zł
Dodaj do koszyka
Bralczyk Jerzy i inni - Wymowa prawnicza
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bralczyk Jerzy i inni
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2014
Stron: 236
59.00 zł
43.40 zł
Dodaj do koszyka
Ziembiński Zygmunt - Logika praktyczna
-18%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Ziembiński Zygmunt
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Stron: 282
39.90 zł
32.72 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Anonimowy użytkownik
(30.11.-0001)
Na pierwszych dwudziestu stronach autor opisuje swoją książkę i obiecuje cuda. To przechwalanie się jest niesmaczne, tym bardziej, jeżeli przejdziemy do kolejnych stron, na których autor przedstawia 12 wymyślonym przez siebie praw perswazji. Podział teoretyczny i na siłę, żeby nadać książce cech pracy naukowej, którą nie jest. W dużej części jest to wróżenie z fusów oraz nieudana interpretacja mowy ciała. Brakuje praktycznej nauki sztuki wywierania wpływu. Książka jest kompilacją wielu myśli i różnych poglądów na komunikację międzyludzką. Nie polecam tej książki.

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Sztuka wywierania wpływu na ludzi. Dwanaście uniwersalnych praw skutecznej perswazji - Mortensen Kurt W.
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Filozofia » Logika. Retoryka
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10