X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

88.35 zł

Rabat: 4.65 zł
Cena katalogowa: 93.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Taking Advice

Dan Ciampa,D Ciampa
Wydawca: Harvard Business Review Press
Rok wydania: 2006
Stron: 224
ISBN: 9781591396680

Opis:

Leaders can find plenty of resources explaining how to give advice. But what about how to take advice? According to Dan Ciampa, too many leaders overlook this "demand side" of advice. In Taking Advice, Ciampa explains that more outside advisors than ever are offering leaders advice in increasingly costly projects. Yet as advice has become more ubiquitous, leaders have grown less satisfied with it--especially when dealing with high-stakes, unfamiliar situations that require assertive action and speed but also wise judgment. Also, leaders too often overlook help from colleagues, board members, subordinates, friends, and spouses. Good advice bridges the gap between a leader`s vision and realization of that vision. When leaders fail to solicit advice or obtain it from the wrong sources, the leader and his vision suffer. By offering the broadest perspective on advice to date, Ciampa helps you avoid this scenario. He provides a topology of advice (strategic, operational, political, personal) and defines four types of advisors (expert, experienced, sounding board, partner). He also identifies the defining characteristics of effective advice takers--illustrating them with a wealth of examples from business, the public sector, and history.

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Taking Advice - Dan Ciampa,D Ciampa
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10