X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Cienie moich czasów

Cienie moich czasów
Bronisław Wildstein
Poznań 2015


Królowe przeklęte

Królowe przeklęte
Cristina Morato
Warszawa 2014


Twój supermózg

Twój supermózg
Deepak Chopra
Warszawa 2014


966 Chrzest Polski

966 Chrzest Polski
Krzysztof Ożóg
Kraków 2015


Na oceanie nie ma ciszy

Na oceanie nie ma ciszy
Dominik Szczepański
Warszawa 2015


David Bowie

David Bowie STARMAN
Paul Trynka
Kraków 2013


 

Pokaz

18.97 zł

Rabat: 4.13 zł
Cena katalogowa: 23.10 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: 4-5 dni roboczych

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Tutoring dziecięcy w procesie nauczania-uczenia się dzieci siedmioletnich i ośmioletnich

Pawlak Agnieszka
Wydawca: UMCS
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: Lublin
Stron: 102
Format: 16.8x24.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788322730720

Opis:

Rozpatrując zagadnienie uczenia się w interakcjach społecznych, nie można zapomnieć o dwóch szczególnie interesujących zjawiskach, jakimi są tutoring i binarne uczenie się . Pojęcie tutoringu zostało wprowadzone przez Davida Wooda na określenie nauczania nieformalnego, naturalnego i spontanicznego. Dochodzi do niego w sytuacjach interakcji społecznej wzbogacanej o naturalnie pojawiające się "okazje dydaktyczne" czy też "okazje edukacyjne". Nie wszyscy badacze jednak omawiają tutoring w odniesieniu do relacji dziecko-dorosły. Dużą rolę w procesie nauczania-uczenia przypisuje się tutorowi-rówieśnikowi. Prawdopodobnie niejeden nauczyciel zetknął się kiedyś z problemem niezrozumienia. Mimo, że na lekcji starał się tłumaczyć, pokazywać, stosować różnorodne metody nauczania, jednak uczniowie nie rozumieli, nie potrafili przyswoić wiedzy, choć niewątpliwie nauczyciel dokładał wszelkich starań, by mogli to osiągnąć. Pozwólmy więc, aby rówieśnik przy naszej pomocy wyjaśnił, opisał własnymi słowami to, co my chcemy przekazać. Na pewno znajdzie się dziecko, które szybciej zrozumie, o czym mówi nauczyciel. Pozwólmy dzieciom uczyć się od siebie nawzajem i my uczmy się od nich.

Klienci, którzy kupili Tutoring dziecięcy w procesie nauczania-uczenia … wybrali również:

Gorczyk Marek - Etyka Chcemy być lepsi Podręcznik i program nauczania. do klasy 1-3 szkoły podstawowej
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gorczyk Marek
Wydawca: SIEDMIORÓG
Rok wydania: 2015
Stron: 216
29.99 zł
22.19 zł
Dodaj do koszyka
Eller Helmut - Nauczyciel wychowawca w szkole waldorfskiej. Wprowadzenie w specyfikę pracy
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Eller Helmut
Wydawca: Impuls
Rok wydania: 2009
Stron: 178
39.80 zł
27.86 zł
Dodaj do koszyka
Dix Paul - Jak modelować zachowania uczniów i zarządzać klasą. Wskazówki dla nauczyciela.
-39%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dix Paul
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Stron: 220
39.90 zł
24.50 zł
Dodaj do koszyka
Carter Cheryl R. - ADHD/ADD Jak pomóc dziecku ogarnąć chaos
-40%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Carter Cheryl R.
Wydawca: Wydawnictwo Lekarskie PZWL
Rok wydania: 2012
Stron: 176
31.00 zł
18.60 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Tutoring dziecięcy w procesie nauczania-uczenia się dzieci siedmioletnich i ośmioletnich - Pawlak Agnieszka
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki dla nauczycieli. Pomoce dydaktyczne
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10