X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Podręczniki szkolne w super cenach
Dołącz do nas na Facebboku

Informacje o nowościach

Zapisz się na newsletter

Otrzymasz cotygodniową
informację o nowościach
i akcjach specjalnych
ZAPISZ


Szczególnie polecamy


 

Uparte serce

Uparte serce
Biografia Poświatowskiej
Kalina Błażejowska 
 
Kraków 2014


Długi film o miłości. Powrót nad Broad Peak

Długi film o miłości
Powrót nad Broad Peak
Jacek Hugo-Bader
Kraków 2014


Calcio!
Calcio!
Juan Esteban Constain
Poznań 2014

Lista oprawców
Lista oprawców
Tadeusz Płużański
Warszawa 2014

Pokaz

18.97 zł

Rabat: 4.13 zł
Cena katalogowa: 23.10 zł

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Tutoring dziecięcy w procesie nauczania-uczenia się dzieci siedmioletnich i ośmioletnich

Pawlak Agnieszka
Wydawca: UMCS
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: Lublin
Stron: 102
Format: 16.8x24.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788322730720

Opis:

Rozpatrując zagadnienie uczenia się w interakcjach społecznych, nie można zapomnieć o dwóch szczególnie interesujących zjawiskach, jakimi są tutoring i binarne uczenie się . Pojęcie tutoringu zostało wprowadzone przez Davida Wooda na określenie nauczania nieformalnego, naturalnego i spontanicznego. Dochodzi do niego w sytuacjach interakcji społecznej wzbogacanej o naturalnie pojawiające się "okazje dydaktyczne" czy też "okazje edukacyjne". Nie wszyscy badacze jednak omawiają tutoring w odniesieniu do relacji dziecko-dorosły. Dużą rolę w procesie nauczania-uczenia przypisuje się tutorowi-rówieśnikowi. Prawdopodobnie niejeden nauczyciel zetknął się kiedyś z problemem niezrozumienia. Mimo, że na lekcji starał się tłumaczyć, pokazywać, stosować różnorodne metody nauczania, jednak uczniowie nie rozumieli, nie potrafili przyswoić wiedzy, choć niewątpliwie nauczyciel dokładał wszelkich starań, by mogli to osiągnąć. Pozwólmy więc, aby rówieśnik przy naszej pomocy wyjaśnił, opisał własnymi słowami to, co my chcemy przekazać. Na pewno znajdzie się dziecko, które szybciej zrozumie, o czym mówi nauczyciel. Pozwólmy dzieciom uczyć się od siebie nawzajem i my uczmy się od nich.

Klienci, którzy kupili ten produkt, wybrali również:

Współczesne teorie przekładu Antologia
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: ZNAK
Rok wydania: 2009
Stron: 484
79.91 zł
67.92 zł
Eller Helmut - Nauczyciel wychowawca w szkole waldorfskiej
+ do schowka
KSIĄŻKA
Eller Helmut
Wydawca: Impuls
Rok wydania: 2009
Stron: 178
39.80 zł
35.42 zł
Kołodziej Anna, Niesporek-Szamburska Bernadeta - O dialogu kultur w edukacji polonistycznej
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kołodziej Anna, Niesporek-Szamburska Bernadeta
Wydawca: Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP
Rok wydania: 2010
Stron: 88
12.60 zł
10.34 zł
Klimowska Katarzyna - Funkcjonowanie społeczne młodzieży akademickiej
+ do schowka
KSIĄŻKA
Klimowska Katarzyna
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2010
Stron: 209
29.40 zł
24.14 zł
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Tutoring dziecięcy w procesie nauczania-uczenia się dzieci siedmioletnich i ośmioletnich - Pawlak Agnieszka
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki dla nauczycieli. Pomoce dydaktyczne
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10