X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zubrzycki Janusz - Leksykon VAT – 2017 Tom 1-2
-15%
+ do schowka
320.00 zł
272.00 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 48.00 zł
Cena katalogowa: 320.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Zubrzycki Janusz
Wydawca: Oficyna Wydawnicza UNIMEX
Rok wydania: 2017
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

18.69 zł

Rabat: 2.31 zł
Cena katalogowa: 21.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Tworzenie przewag konkurencyjnych z wykorzystaniem społeczności sieciowych

Wydawca: Szkoła Główna Handlowa
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 122
Format: B5
ISBN: 9788373784772

Opis:

W książce analizie poddano problematykę form konkurowania przedsiębiorstw na polskim rynku, wskazując, jak można wykorzystać do podnoszenia swojej przewagi konkurencyjnej nowe, niezbadane jeszcze zjawisko społeczności sieciowych. Choć powstają liczne inicjatywy w tym względzie, to jednak, jak się wydaje, mają one raczej charakter doraźny i nie są elementem trwałej strategii organizacji. Autorzy opracowania wskazują jednak, że wcale nie musi tak być, a umiejętne wplecenie w działania firmy nowych zjawisk społecznych może stanowić o jej rynkowym sukcesie.
W opracowaniu połączono aspekty tradycyjnego prowadzenia biznesu oraz funkcjonowania współczesnej organizacji w warunkach powstających i  rozwijających się społeczności sieciowych. Samo ich funkcjonowanie przedstawiono z różnych perspektyw, wskazując na ich rolę w budowaniu przewag konkurencyjnych. Pokazano tu znaczenie tego zjawiska dla sprawnego funkcjonowania komunikacji wewnętrznej w organizacji, zwrócono uwagę na jego wykorzystanie dla poprawy efektywności inwestowania, budowania marki wewnętrznej pracodawcy wobec istniejących pracowników oraz kreowania wizerunku pożądanego pracodawcy dla potencjalnych pracowników, dokonano analizy porównawczej CSR 1.0 i 2.0 w  kontekście Web 1.0 i 2.0. Całość zilustrowano ciekawymi przykładami relacji i  mechanizmów, m.in. w Starbucks czy Leroy Merlin.
Z uwagi na to, że tematyka jest dość nowa, a literatura w tym zakresie stosunkowo ograniczona, książka ma wysoką wartość, stanowiąc tym samym cenny wkład w naukę. W tekście odnaleźć można odwołania do publikacji dotyczących organizacji sieciowych czy wirtualnych (I. Hejduk, W. Grudzewski, S. Ariss, L.M. Camarinha-Matos, A. Mowshowitz).
Książka doskonale prezentuje najważniejsze wątki wskazane w cytowanym poglądzie Jacka Welcha: "Kiedy tempo zmian wewnątrz firmy jest wolniejsze niż w  otaczającym ją świecie, jej koniec staje się bliski. Jego nadejście to tylko kwestia czasu".
Spis treści:

PODZIĘKOWANIA
WSTĘP

1. FUNDAMENTY STRATEGII SPRZEDAŻY POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW W DOBIE WEB 2.0 (Piotr Ostrowski, Mikołaj Pindelski)
1.1.Ankieta
1.2.Problem badawczy
1.3.Przedmiot badania
1.4.Wprowadzenie danych i sposób kodowania
1.5.Hipotezy badawcze
1.6.Wyniki statystyczne z badania
1.7.Weryfikacja hipotez i wnioski
Bibliografia

2. SPOŁECZNOŚCI INWESTORÓW W INTERNECIE (Maria Aluchna)
2.1.Społeczności sieciowe
2.2.Społeczności inwestorskie w Internecie
2.3.Charakterystyka społeczności inwestorów
2.4.Przykłady społeczności inwestorów
Bibliografia

3. WYKORZYSTANIE BUDOWANIA SPOŁECZNOŚCI SIECIOWYCH W PROGRAMACH KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ W ORGANIZACJACH (Rafał Mrówka)
3.1.Zasady Komunikacji wewnętrznej w organizacji w środowisku sieciowym
3.2.Wolne, niezależne forum pracowników
3.3.Społeczności sieciowe pracowników i klientów
3.4.Program wspierania innowacyjności
Bibliografia

4. TWORZENIE MARKI PRACODAWCY Z WYKORZYSTANIEM SPOŁECZNOŚCI SIECIOWYCH (Mikołaj Pindelski)
4.1.Marka pracodawcy
4.2.Zasady tworzenia marki pracodawcy
4.3.Wykorzystanie marki pracodawcy
4.4.Metody analizy marki pracodawcy - wnioski dla wykorzystania społeczności sieciowych
Bibliografia

5. CSR 2.0 - SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU W DOBIE WEB 2.0 (Justyna Szumniak)
5.1.Web 2.0
5.2.Wykorzystanie Web 2.0 w biznesie
5.3.Społeczna odpowiedzialność biznesu
5.4.CSR 2.0
5.5.CSR 2.0 w praktyce
5.6.Kierunki rozwoju CSR w dobie Web 2.0
Bibliografia

PODSUMOWANIE

Klienci, którzy kupili Tworzenie przewag konkurencyjnych z … wybrali również:

Covey Stephen R. - 7 nawyków skutecznego działania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Covey Stephen R.
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 3
Stron: 384
39.90 zł
28.33 zł
Dodaj do koszyka
Gierusz Barbara - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 10
Stron: 540
47.25 zł
33.74 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
Griffin Ricky W. - Podstawy zarządzania organizacjami
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Griffin Ricky W.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Miejsce wydania: 177
Stron: 801
84.90 zł
59.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Tworzenie przewag konkurencyjnych z wykorzystaniem społeczności sieciowych - red. Pindelski Mikołaj
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10