X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

24.10 zł

Rabat: 4.25 zł
Cena katalogowa: 28.35 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Uwodziciele. Mechanizmy i taktyki uwodzicielskie w życiu codziennym, marketingu oraz polityce

Wydawca: Dom Wydawniczy ELIPSA
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 192
ISBN: 9788371519086

Opis:

Uwodziciele. Mechanizmy i taktyki uwodzicielskie w życiu codziennym, marketingu oraz polityce
Napisany z panoramicznym zgoła rozmachem, z dociekliwością i krytycznym dystansem katalog przejawów uwodzenia w stosunkach między ludźmi - od sfery życia codziennego i kontaktów intymnych, poprzez oddziaływania na konsumentów w reklamie, promocji i w bezpośredniej styczności sprzedawcy z klientem, po sferę politycznej kokieterii i szarlatanerii. Autorka wykazuje - na podstawie analizy porównawczej tych tak z pozoru różnych oddziaływań - jaki jest ich wspólny mianownik, jaka jest istota uwodzenia w ogóle. Przy tym uświadamia, że uwodzenie jest czymś więcej niż "niewinne" kuszenie (nęcenie, wabienie rozmaitymi atrakcjami czy korzyściami, często złudnymi), że jest daleko idącym, niebezpiecznym dla adresatów mentalnym, uczuciowym i egzystencjalnym uzależnieniem, utratą samokontroli i samodzielności. Obraz zjawiska dopełnia celna charakterystyka psychologii uwodzicieli oraz uwodzonych (powodów ich podatności) tudzież typowych okazji dla takiego wpływu.

Spis treści:
Wprowadzenie

Rozdział I. POJĘCIE UWODZENIA
1. Etymologia słów "uwodzić", "uwieść"
2. Słownikowe definicje terminu "uwodzić"
3. Słownikowe charakterystyki określeń "uwodzicielski","uwodzicielsko"
4. Określenia słownikowe osób uwodzących
5. Synonimy terminu "uwodzić"
6. Kuszenie - kluczowe narzędzie uwodzenia
7. Trójskładnikowy model uwodzenia

Rozdział II. UWODZENIE W ŻYCIU CODZIENNYM
8. Psychologiczne aspekty uwodzenia
8.1. Narcyzm
8.2. Seksoholizm
8.3. Psychologia obiektu oddziaływań uwodzicielskich
8.4. Neurolingwistyczny mechanizm uwodzenia
9. Atrakcyjność fizyczna, jako atut uwodziciela
10. Kłusownictwo seksualne
11. Makiawelizm seksualny, czyli perfidia w uwodzeniu
12. Strategie uwodzenia kobiet i mężczyzn

Rozdział III. UWODZENIE W MARKETINGU I REKLAMIE
13. Manipulacyjne sterowanie podświadomością konsumenta
13.1. Uwodzenie klientów za pomocą aromamarketingu
14. Marketingowi uwodziciele - specjaliści od wodzenia na pokuszenie
15. Uwodzicielskie oddziaływanie w marketingu i reklamie - perswazja czy
manipulacja?
16. Erotyczne manipulacje nagością i seksualnością w reklamie
16.1. Reklamy szminek Hydra Lustre Lipstick Estee Lauder: uwodzenie konsumenta
17. Tajniki uwodzicielskich form sprzedaży bezpośredniej oraz akwizycji

Rozdział IV. UWODZICIELSKIE METODY I TAKTYKI W POLITYCE
18. Polityczne sterowanie masami
18.1. Specyfika uwodzenia w reżimach demokratycznych oraz totalitarnych
18.2. Syndrom grupowego uwiedzenia
19. Charyzmatyczni liderzy jako uwodziciele polityczni
20. Jak uwodzą nas politycy, czyli manipulacje przedwyborcze
21. Wzbudzanie zaufania wyborców - obietnice,pochlebstwa, kokieteria
22. Kłamstwa publiczne w celu uwodzenia
22.1. Uwodzicielski "Czarny PR"

Rozdział V. SPOŁECZNE OKOLICZNOŚCI ZASTOSOWANIA METOD UWODZICIELSKICH W ŻYCIU CODZIENNYM, MARKETINGU I POLITYCE
23. Dlaczego ludzie i media uwodzą?
24. Wpływ stosowania metod uwodzicielskich na życie społeczne i polityczne
25. Społeczne i polityczne skutki uwodzenia
26. Taktyki obrony przed społecznym i politycznym uwodzeniem

Podsumowanie

Bibliografia

Aneksy

Klienci, którzy kupili Uwodziciele. Mechanizmy i taktyki uwodzicielskie … wybrali również:

Ekman Paul - Kłamstwo i jego wykrywanie w biznesie polityce i małżeństwie
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Ekman Paul
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 189
Stron: 328
39.90 zł
27.73 zł
Dodaj do koszyka
Dobek-Ostrowska Bogusława - Komunikowanie polityczne i publiczne
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dobek-Ostrowska Bogusława
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 189
Stron: 434
49.90 zł
42.42 zł
Dodaj do koszyka
Nowak Andrzej - Historia i Polityka
+ do schowka
KSIĄŻKA
Nowak Andrzej
Wydawca: Biały Kruk
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 8
Stron: 398
72.45 zł
Dodaj do koszyka
Malec D., Malec J. - Historia administracji i myśli administracyjnej
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Malec D., Malec J.
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2003
Miejsce wydania: 8
Stron: 266
34.00 zł
28.90 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Uwodziciele. Mechanizmy i taktyki uwodzicielskie w życiu codziennym, marketingu oraz polityce - Kęsicka Katarzyna
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Polityka
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10