X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

red.Sitarz Olga - Metodyka pracy mediatora w sprawach karnych
-25%
+ do schowka
59.00 zł
44.25 zł
Rabat: 14.75 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
red.Sitarz Olga
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 1
Stron: 252
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy



Trzej Królowie.Dziesięć tajemnic

Trzej Królowie.
Dziesięć tajemnic
Grzegorz Górny
Warszawa 2014


Lwowska szkoła matematyczna

Lwowska szkoła matematyczna
Mariusz Urbanek
Warszawa 2014


Serce Europy

Serce Europy
Norman Davies
Kraków 2014


Gniew

Gniew
Zygmunt Miłoszewski
Warszawa 2014


Marek Dyjak. Polizany przez Boga

Marek Dyjak
Polizany przez Boga
Arkadiusz Bartosiak
Łukasz Klinke
Warszawa 2014

Pokaz

157.60 zł

Rabat: 8.30 zł
Cena katalogowa: 165.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Walmart

Natalie Berg,Bryan Roberts
Wydawca: Kogan Page
Rok wydania: 2012
Stron: 240
ISBN: 9780749462734

Opis:

Walmart, the biggest retailer on earth, has a truly global influence that touches consumers and businesses around the world every day. Rapidly expanding into emerging markets, Walmart is a tough competitor for retailers and a vital customer for manufacturers as well as a source of best practice in a number of retail disciplines such as procurement, logistics, systems and store format innovation. Walmart offers a comprehensive insight into how the retailer emerged from its humble roots in rural Arkansas to become a global retailing phenomenon. It`s a period of change for the world`s largest retailer marking the first time in the company`s history that it operated more stores internationally than in the US, a clear indication of where future growth opportunities lie. As Walmart approaches its 50th anniversary, Berg and Roberts offer an objective analysis of the company`s global impact on competitors, suppliers and consumers and, crucially, how it will reposition itself for the next 50 years of growth. "Every brand wants to understand how to sell to Walmart; this book empowers the reader to understand the strategy behind the giant retailer and gives the reader a strong foundation to improve their relationship and sales with all retailers. This is not a book for those who want to sell at the cheapest price - it is a book that teaches how to build a long-term branded business." Phil Lempert, Supermarket Guru and editor The Lempert Report "An insightful, comprehensive and well signposted piece of research that will aid the investment community`s understanding not just of Walmart but also of food retailers in general and the implications for consumer staples manufacturers." James Amoroso, President, Consumer Analyst Group of Europe "Walmart is a unique book. It combines a comprehensive history of Walmart`s methodical rise to greatness with a host of scenarios for its future growth. Must-reading for anyone who wants to know how Walmart did it and where it could be going - in the US and internationally. Roberts and Berg have a done a terrific job." Brian Sharoff, President of the Private Label Manufacturers Association (PLMA). "An incisive assessment of Walmart and its pivotal influence across global retail." Siemon Scamell-Katz, Founder, TNS Magasin

Klienci, którzy kupili Walmart wybrali również:

Philosophical Foundations of Criminal Law
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Oxford University Press
Rok wydania: 2013
Stron: 560
172.20 zł
120.54 zł
George Brenner - Pharmacology Flash Cards
+ do schowka
KSIĄŻKA
George Brenner
Wydawca: W.B. Saunders Company
Rok wydania: 2012
Stron: 616
139.00 zł
132.05 zł
Mediacje w prawie
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2014
Stron: 406
46.00 zł
43.70 zł
Prawo Europejskie Zbiór przepisów
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer Polska Sp.z o.o.
Rok wydania: 2014
Stron: 688
29.00 zł
27.55 zł
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Walmart - Natalie Berg,Bryan Roberts
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10