X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: do 72h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

149.31 zł

Rabat: 16.59 zł
Cena katalogowa: 165.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Walmart

Natalie Berg,Bryan Roberts
Wydawca: Kogan Page
Rok wydania: 2012
Stron: 240
ISBN: 9780749462734

Opis:

Walmart, the biggest retailer on earth, has a truly global influence that touches consumers and businesses around the world every day. Rapidly expanding into emerging markets, Walmart is a tough competitor for retailers and a vital customer for manufacturers as well as a source of best practice in a number of retail disciplines such as procurement, logistics, systems and store format innovation. Walmart offers a comprehensive insight into how the retailer emerged from its humble roots in rural Arkansas to become a global retailing phenomenon. It`s a period of change for the world`s largest retailer marking the first time in the company`s history that it operated more stores internationally than in the US, a clear indication of where future growth opportunities lie. As Walmart approaches its 50th anniversary, Berg and Roberts offer an objective analysis of the company`s global impact on competitors, suppliers and consumers and, crucially, how it will reposition itself for the next 50 years of growth. "Every brand wants to understand how to sell to Walmart; this book empowers the reader to understand the strategy behind the giant retailer and gives the reader a strong foundation to improve their relationship and sales with all retailers. This is not a book for those who want to sell at the cheapest price - it is a book that teaches how to build a long-term branded business." Phil Lempert, Supermarket Guru and editor The Lempert Report "An insightful, comprehensive and well signposted piece of research that will aid the investment community`s understanding not just of Walmart but also of food retailers in general and the implications for consumer staples manufacturers." James Amoroso, President, Consumer Analyst Group of Europe "Walmart is a unique book. It combines a comprehensive history of Walmart`s methodical rise to greatness with a host of scenarios for its future growth. Must-reading for anyone who wants to know how Walmart did it and where it could be going - in the US and internationally. Roberts and Berg have a done a terrific job." Brian Sharoff, President of the Private Label Manufacturers Association (PLMA). "An incisive assessment of Walmart and its pivotal influence across global retail." Siemon Scamell-Katz, Founder, TNS Magasin

Klienci, którzy kupili Walmart wybrali również:

Michał Rusinek - Nic zwyczajnego. O Wisławie Szymborskiej
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Michał Rusinek
Wydawca: ZNAK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 8
Stron: 320
39.90 zł
28.33 zł
Dodaj do koszyka
Luca Dotti - Audrey w domu. Wspomnienia o mojej mamie
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Luca Dotti
Wydawca: Literackie
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 8
Stron: 204
44.90 zł
31.43 zł
Dodaj do koszyka
Agnieszka Maciąg - Smak miłości
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Maciąg
Wydawca: Otwarte
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 8
Stron: 320
49.90 zł
35.43 zł
Dodaj do koszyka
David Bez - Sałat love
-33%
+ do schowka
KSIĄŻKA
David Bez
Wydawca: Buchmann
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 304
50.00 zł
33.50 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Walmart - Natalie Berg,Bryan Roberts
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10