X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zubrzycki Janusz - Leksykon VAT – 2017 Tom 1-2
-15%
+ do schowka
320.00 zł
272.00 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 48.00 zł
Cena katalogowa: 320.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Zubrzycki Janusz
Wydawca: Oficyna Wydawnicza UNIMEX
Rok wydania: 2017
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

109.44 zł

Rabat: 4.56 zł
Cena katalogowa: 114.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Web Design That Works

Lisa Baggerman,J Kaye
Wydawca: Rockport Publishers
Rok wydania: 2001
Stron: 143
ISBN: 9781564967732

Opis:

Web Design That Works provides an innovative approach to creating winning websites that combines pure graphic design elements with New Economy needs and solutions. It examines the most pressing challenges facing today`s web designers, from how to answer the needs of diverse audiences and age groups; to how standard design elements such as usability, structure, navigation, interactivity, type, color, and layout work to make a site memorable. Through practical descriptions accompanied by screen-captures, author Lisa Baggerman closely examines twenty very diverse website designs to illustrate what makes each work, and why each is successful from a consumer, content, and design perspective. Delivering hands-on tools and valuable consumer and trend information, this cutting edge collection showcases the power of design to attract and keep a devoted Web audience.

Klienci, którzy kupili Web Design That Works wybrali również:

Luca Dotti - Audrey w domu. Wspomnienia o mojej mamie
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Luca Dotti
Wydawca: Literackie
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 8
Stron: 204
44.90 zł
30.53 zł
Dodaj do koszyka
Michał Rusinek - Nic zwyczajnego. O Wisławie Szymborskiej
-34%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Michał Rusinek
Wydawca: ZNAK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 8
Stron: 320
39.90 zł
26.33 zł
Dodaj do koszyka
David Bez - Sałat love
-33%
+ do schowka
KSIĄŻKA
David Bez
Wydawca: Buchmann
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 304
50.00 zł
33.50 zł
Dodaj do koszyka
Grażyna Osiłka - Tożsamość osobowa w epoce cyfrowych technologii...
-33%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Grażyna Osiłka
Wydawca: UNIVERSITAS
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 8
Stron: 236
39.00 zł
26.13 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Web Design That Works - Lisa Baggerman,J Kaye
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10