X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zubrzycki Janusz - Leksykon VAT – 2017 Tom 1-2
-15%
+ do schowka
320.00 zł
272.00 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 48.00 zł
Cena katalogowa: 320.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Zubrzycki Janusz
Wydawca: Oficyna Wydawnicza UNIMEX
Rok wydania: 2017
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

28.35 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 28.35 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Wielkie fiasko. Fuzja AOL i Time Warner. Studium przypadku

Wydawca: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
Rok wydania: 2007
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 219
Format: B5
ISBN: 9788360807002

Opis:

Analiza fuzji Time Warner i AOL dostarcza wielu cennych obserwacji na temat psychologii biznesu, znaczenia kultury korporacyjnej w wielu firmach medialnych, konwergencji i nowych technologii w praktyce biznesowej.

 AOL LLC, wcześniej America Online Inc., założona w latach 80. XX wieku firma internetowa. Pod koniec lat 90. America Online była warta więcej niż McDonald's, Philip Morris i PepsiCo razem wzięte i niemal trzykrotnie więcej niż Disney. W wyniku fuzji z Time Warner w 2000 roku, AOL objęła 55 procent udziałów firmy AOL Time Warner. W 2002 roku, w związku z ogromnymi stratami, skrót AOL został usunięty z nazwy firmy.

Time Warner Inc., medialny konglomerat, którego początki sięgają lat 20. XX wieku. Do Time Warner należą słynne marki medialne, takie jak Warner Bros, New Line Cinema, CNN, HBO, Cartoon Network, "Time", "Fortune", "Money", "People", "Life", "Sports Illustrated", "InStyle", "Entertainment Weekly" - łącznie ponad 150. W wyniku fuzji z America Online wartość rynkowa nowo powstałej firmy wynosiła prawie 300 miliardów dolarów. Dziś, 7 lat po fuzji, wynosi 80 miliardów dolarów.

Klienci, którzy kupili Wielkie fiasko. Fuzja AOL i Time Warner. … wybrali również:

Eco Umberto - Historia piękna
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Eco Umberto
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2016
Stron: 440
140.00 zł
99.40 zł
Dodaj do koszyka
Goleman Daniel - Inteligencja społeczna
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Goleman Daniel
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2016
Stron: 480
44.90 zł
31.88 zł
Dodaj do koszyka
Eco Umberto - Jak napisać pracę dyplomową Poradnik dla humanistów
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Eco Umberto
Wydawca: wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego
Rok wydania: 2016
Stron: 276
34.00 zł
28.90 zł
Dodaj do koszyka
Suworow Wiktor - GRU Radziecki wywiad wojskowy
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Suworow Wiktor
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2010
Stron: 216
34.00 zł
24.14 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Wielkie fiasko. Fuzja AOL i Time Warner. Studium przypadku - Dacko Małgorzata
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Publicystyka. Esej, Szkice » Publicystyka, esej zagraniczny
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10