X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Golat Rafał - Aspekty prawne działalności bibliotek
-8%
+ do schowka
35.00 zł
32.20 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 2.80 zł
Cena katalogowa: 35.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Golat Rafał
Wydawca: SBP
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 189
Stron: 200
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

55.68 zł

Rabat: 2.32 zł
Cena katalogowa: 58.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Winning Formula Market Initiating Products

Nobuyoshi Umezawa,N Umezawa
Wydawca: Sterling Press Private Limited
Rok wydania: 2005
Stron: 264
ISBN: 9788120727809

Opis:

The book is based on the author`s original theory of Market Initiating Products (MIPs) - a newly defined, categorised product that has firstly solved targeted consumer`s behavioural, critical problem and actually created new market regardless of earlier entrants. The MIP theory was developed based on the author`s long career and study in the field of new product development to help top management, marketers, and product developers develop successful attractive product concept and hold top market share over a long period. The book attempts to verify that an MIP has more than 50 per cent possibility to be a long-term No.1 product in its own created market category and it also suggests new kinds of tools for developing attractive product concepts.
The Book is based on the theory that the majority of the people are unaware as to what are the critical factors contributing to successful new product development and new market creation. The result is, the producers tend to resort to reckless launch of imitations or eccentric products, instead of actively developing original products that the consumers are willing to accept. In this scenario the MIP theory was successfully introduced to the Japanese audiences.

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Winning Formula Market Initiating Products - Nobuyoshi Umezawa,N Umezawa
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10