X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zubrzycki Janusz - Leksykon VAT – 2017 Tom 1-2
-15%
+ do schowka
320.00 zł
272.00 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 48.00 zł
Cena katalogowa: 320.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Zubrzycki Janusz
Wydawca: Oficyna Wydawnicza UNIMEX
Rok wydania: 2017
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

51.45 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 51.45 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: 24h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Wojna marketingu z zarządzaniem

Wydawca: Polskie Wydawnictwa Profesjonalne Sp. z o.o.
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 285
Format: A5
ISBN: 9788320818819

Opis:

Wojna marketingu z zarządzaniem


Specjaliści od zarządzania zwykle intensywniej używają lewej półkuli mózgu, natomiast specjaliści od marketingu – prawej. Dlatego właśnie podczas wszystkich narad tak trudno im się porozumieć, chociaż wydaje się, że mówią o tym samym. Autorzy udowadniają, że znacznie ważniejsze od tego, co się mówi, jest to, jak się mówi. Tłumaczą, że zarządzanie należy do sfery realnej, a marketing do sfery mentalnej; zarządzający chcą coraz lepszych, a marketingowcy zróżnicowanych produktów; zarządzający wyrażają swoje myśli słowami, a marketingowcy pokazują wizje przedsięwzięć. Na pytanie, jak to wszystko pogodzić, można znaleźć odpowiedź w prezentowanej książce.

Książka jest przeznaczona dla menedżerów, przedsiębiorców, kadr kierowniczych, osób zajmujących się marketingiem, studentów zarządzania i marketingu.



Spis treści:

Przedmowa. Dwoistość ludzkiego mózgu
Wprowadzenie. Aksamitna kurtyna

Rozdział 1. Menedżerowie zajmują się rzeczywistością, a marketingowcy jej postrzeganiem
Rozdział 2. Menedżerowie skupiają się na produkcie, a marketingowcy na marce
Rozdział 3. Menedżerom zależy na zachowaniu marki, a marketingowcom na zawłaszczeniu kategorii
Rozdział 4. Menedżerowie domagają się lepszych, a marketingowcy odmiennych produktów
Rozdział 5. Menedżerowie wolą szeroki, a marketingowcy wąski asortyment
Rozdział 6. Menedżerowie starają się rozciągać, a marketingowcy odchudzać markę
Rozdział 7. Menedżerowie chcą zapewnić marce pierwszeństwo na rynku, a marketingowcy w umysłach konsumentów
Rozdział 8. Menedżerowie nastawiają się na spektakularny debiut, a marketingowcy na powolne rozwijanie skrzydeł
Rozdział 9. Menedżerowie biorą na cel środkowy, a marketingowcy skrajne segmenty rynku
Rozdział 10. Menedżerowie chcieliby zawłaszczyć wszystko, a marketingowcy tylko jedno słowo
Rozdział 11. Menedżerowie operują słowami, a marketingowcy obrazami
Rozdział 12. Menedżerowie wolą działać pod jedną, a marketingowcy pod wieloma markami
Rozdział 13. Menedżerowie cenią pomysłowość, a marketingowcy referencje
Rozdział 14. Menedżerowie wierzą w podwójne, a marketingowcy w pojedyncze marki
Rozdział 15. Menedżerowie planują pod kątem ciągłego wzrostu, a marketingowcy pod kątem stopnia dojrzałości rynku
Rozdział 16. Menedżerowie zazwyczaj unicestwiają, a marketingowcy rozwijają nowe kategorie
Rozdział 17. Menedżerowie chcą komunikować, a marketingowcy pozycjonować
Rozdział 18. Menedżerowie chcą zdobywać klientów na zawsze, a marketingowcom wystarcza krótkotrwały związek
Rozdział 19. Menedżerowie uwielbiają kupony i przeceny, a marketingowcy ich nie znoszą
Rozdział 20. Menedżerowie starają się naśladować konkurencję, a marketingowcy wręcz przeciwnie
Rozdział 21. Menedżerowie nienawidzą zmieniać nazw, a marketingowcy chętnie korzystają z tego zabiegu
Rozdział 22. Menedżerowie ciągle myślą o kolejnych innowacjach, a marketingowcy zadowalają się jedną
Rozdział 23. Menedżerowie mają bzika na punkcie multimediów, a marketingowcy nie są do nich przekonani
Rozdział 24. Menedżerowie myślą w wymiarze krótkoterminowym, a marketingowcy w wymiarze długoterminowym
Rozdział 25. Menedżerowie polegają na zdrowym rozsądku, a marketingowcy na marketingowym rozsądku

Źródła danych

Klienci, którzy kupili Wojna marketingu z zarządzaniem wybrali również:

Bielański Adam - Podstawy chemii nieorganicznej Tom 1
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bielański Adam
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: 189
Stron: 546
59.00 zł
41.00 zł
Dodaj do koszyka
Radwański Zbigniew, Olejniczak Adam - Prawo cywilne część ogólna
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Radwański Zbigniew, Olejniczak Adam
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 388
59.00 zł
43.42 zł
Dodaj do koszyka
Gardocki Lech - Prawo karne
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gardocki Lech
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 1
Stron: 380
59.00 zł
43.42 zł
Dodaj do koszyka
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał - Historia ustroju i prawa polskiego
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał
Wydawca: Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: 1
Stron: 693
75.00 zł
52.12 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Wojna marketingu z zarządzaniem - Ries Al, Ries Laura
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki akademickie. Skrypty
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10