X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks cywilny 2017 PLUS - zbiór przepisów
-32%
+ do schowka
79.00 zł
53.88 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 25.12 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1936
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

39.90 zł

Rabat: 39.90 zł
Cena katalogowa: 79.80 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Wskaźniki marketingowe

Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2006
Wydanie: 2
Miejsce wydania: Kraków
Stron: 546
Format: B5
Oprawa: twarda
ISBN: 8374840099

Opis:

Najważniejszym zadaniem marketingu jest stworzenie systemu mierzenia efektów jego działań. System ten nie tylko wytyczy ogólne kierunki rozwoju organizacji i ułatwi planowanie, ale będzie także sposobem komunikacji i kontroli oraz metodą zarządzania. Opracowanie pełnego i uniwersalnego zestawu mierników marketingowych nie jest jednak możliwe, gdyż organizacje znajdują się w różnych fazach rozwoju, konkurują w różnych warunkach, mają odmienne możliwości rozwoju i są różnie zarządzane.

Celem publikacji jest zatem pobudzenie do spojrzenia świeżym okiem na mierniki marketingowe, które często są znane, ale nie są stosowane albo są wykorzystywane w ograniczonym zakresie, i zainspirowanie do stworzenia własnego zestawu wskaźników, który w najlepszy sposób mierzyłby wyniki działań marketingowych.

Autorzy, kierując się opiniami praktyków pracujących w dużych korporacjach i w niewielkich firmach, wybrali takie wskaźniki, które są szeroko stosowane i odznaczają się dużym ładunkiem informacyjnym. Niektóre z tych wskaźników, takie jak wskaźnik alokacji środków marketingowych i wskaźnik ryzyka marketingowego, są w Polsce mało znane i niedoceniane.

Książka zawiera dokładny opis 49 wskaźników podzielonych na trzy grupy w zależności od poziomu zarządzania marketingiem (poziom strategiczny i operacyjny) oraz obszaru zastosowania (sprzedaż, dystrybucja i komunikacja marketingowa). Każdy wskaźnik został opisany według tego samego schematu. Ponieważ autorzy kładą szczególny nacisk na aplikacyjny charakter prezentowanych narzędzi, omawiają kolejno definicję i znaczenie, warunki stosowania, etapy obliczania i przykłady zastosowania poszczególnych wskaźników. Dzięki studiom przypadków i zadaniom z rozwiązaniami czytelnik ma możliwość sprawdzenia swoich umiejętności obliczania wskaźników i ich interpretacji.

Adresaci: dyrektorzy ds. marketingu, marketingowcy, studenci.

Spis treści: 
O autorach
Podziękowania
Wstęp - Dwoistość marketingu
Robert Kozielski

Rozdział 1. Pomiar marketingu - teoria i praktyka
Robert Kozielski
Marketing a przewaga konkurencyjna
Pomiar marketingu - moda czy podstawa rozwoju
Czynniki utrudniające wdrażanie nowej koncepcji zarządzania marketingiem i organizacją

Rozdział 2. Ocena marketingu na poziomie strategicznym
Robert Kozielski, Jacek Pogorzelski, Michał Dziekoński, Grzegorz Urbanek
Wprowadzenie
Udział w rynku
Dynamika wzrostu sprzedaży
Wskaźnik satysfakcji klientów
Wskaźnik utrzymania klientów
Wskaźnik lojalności klientów
Wskaźnik utraty klientów
Target group index
Wskaźnik alokacji środków marketingowych
Analiza ryzyka marketingowego
Wskaźnik RFM
Wartość życiowa klienta
Wartość marki wyznaczona metodą zdyskontowanych przepływów gotówkowych

Rozdział 3. Zarządzanie sprzedażą i dystrybucją towarów
Robert Kozielski, Jacek Pogorzelski, Michał Dziekoński, Marcin Ostachowski, Michał Medowski
Wprowadzenie
12-miesicczny trend sprzedaży
Dystrybucja numeryczna
Dystrybucja ważona
Braki towarów
Udział marki w sklepach prowadzących sprzedaż danej marki
Średni stan zapasów
Stan zapasów w dniach
Udział w miejscu na półce
Rotacja produktu na półce
Zakupy numeryczne
Zakupy ważone
Średnia sprzedaż marki w punkcie sprzedaży
Indeks cenowy
Zamiar (intencja) zakupu
Próbny zakup
Powtórny zakup
Stosowanie marki
Wskaźnik penetracji rynku
Wskaźnik pokrycia rynku
Wskaźnik kontroli sprzedaży
Średnia wartość zamówienia
Wskaźnik skuteczności sił sprzedaży

Rozdział 4. Komunikacja marketingowa
Robert Kozielski, Jacek Pogorzelski, Michał Dziekoński
Wprowadzenie
Spontaniczna świadomość marki
Pierwsza wymieniona marka
Wspomagana świadomość marki
Spontaniczna świadomość reklamy
Wspomagana świadomość reklamy
Zasięg reklamy
Efektywny zasięg reklamy
Częstotliwość reklamy
Efektywna częstotliwość reklamy
Wskaźnik intensywności kampanii reklamowej (GRP)
Wskaźnik OTS/OTH
Wskaźnik kosztu dotarcia do audytorium reklamy (CPP)
Wskaźnik kosztu dotarcia do tysiąca odbiorców (CPT)
Zasięg przypadkowy
Współczynnik szumu reklamowego
Współczynnik zapytań (reakcji klientów)
Wskaźnik kosztu sprzedaży (CPS)
Wskaźnik zamówień (konwersji)
Współczynnik dopasowania

Rozdział 5. E-commerce
Robert Kozielski, Grzegorz Mazurek
Wprowadzenie

Wskaźnik zapotrzebowania marki na serwis internetowy
Wskaźnik lepkości (śliskości) serwisu
Wskaźnik skupienia
Współczynnik świeżości
Wskaźnik personalizacji
Wskaźnik tempa zakupu
Wskaźnik skuteczności połączenia
Wskaźnik CTR
Wskaźniki kosztowe - CPA, CPC, CPM

Rozdział 6. Studia przypadków - wskaźniki marketingowe w działaniu
Kozielski, Michał Dziekoński
Wprowadzenie
Sunny-rynek B2C
B2B Solutions - rynek B2B

Rozwiązania zadań

Pytania testowe
Robert Kozielski
Odpowiedzi do pytań testowych

Bibliografia
Alfabetyczna lista wskaźników marketingowych
Alfabetyczna lista angielskich nazw wskaźników marketingowych

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Wskaźniki marketingowe - Kozielski R. (red.)
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Inne » Książki za pół ceny
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10