X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

37.99 zł

Rabat: 9.26 zł
Cena katalogowa: 47.25 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Wybory do Parlamentu Europejskiego. Media i marketing polityczny

Wydawca: TNOiK
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Toruń
Stron: 412
Format: B5
ISBN: 9788372855275

Opis:

Wybory do Parlamentu Europejskiego. Media i marketing polityczny



W dniu 7 czerwca 2009 r. polscy obywatele po raz drugi w historii uczestniczyli w wyborze przedstawicieli do Parlamentu Europejskiego. Pomimo tego, iż pod względem istotności politycznej wybory do PE ustępują miejsca innym elekcjom, poprzedzająca je kampania dostarczyła szerokich możliwości podjęcia badań nad politycznym komunikowaniem. Dla przedstawicieli wielu dyscyplin stała się płaszczyzną do naukowych dociekań w aspekcie prezentowanych przez podmioty rywalizacji działań (mających na celu pozyskiwanie przychylności wyborców), jak również postawy środków masowego przekazu w relacjonowaniu tych politycznych zmagań.
Takie właśnie determinanty znajdowały się u podstaw dokonania i opublikowania rezultatów wielopłaszczyznowych analiz medialnych i marketingowych aspektów polskiej kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego w 2009 r. Warto podkreślić interdyscyplinarny charakter niniejszej książki, gdyż znalazły się tu artykuły politologów, socjologów czy medioznawców. W przygotowaniu publikacji brali udział przedstawiciele takich ośrodków akademickich jak: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Uniwersytet Gdański, Uniwersytet Jagielloński, Uniwersytet Adama Mickiewicza, Uniwersytet Wrocławski, Uniwersytet Opolski, Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Szczeciński, National-Louis University w Nowym Sączu oraz Uniwersytet Mikołaja Kopernika.

Książka ta została podzielona na cztery części.



Spis treści:

Wstęp


Rozdział pierwszy. MEDIA TRADYCYJNE W KAMPANII WYBORCZEJ

Paweł Ścigaj, Uniwersytet Jagielloński
Nacechowanie obrazów partii politycznych w prasie ogólnopolskiej w okresie wyborów do Parlamentu Europejskiego w 2009 roku

Lidia Pokrzycka, UMCS Lublin
Wybory do Parlamentu Europejskiego 2004 i 2009 roku na łamach regionalnej prasy. Analiza na przykładzie Lubelszczyzny

Jacek Wojstaw, Uniwersytet Gdański
Problematyka wyborca na łamach tygodników opinii na przykładzie "Polityki" i "Wprost"-wybory do Parlamentu Europejskiego w 2009 roku

Aleksandra Seklecka, UMK Toruń
Wybory do Parlamentu Europejskiego w programach mediów publicznych w 2009 roku: subiektywna promocja czy obiektywne informowanie?

Łukasz Scheffs, UAM Poznań
Polska wideopolityka w wyborach do Parlamentu Europejskiego w 2009 roku


Rozdział drugi. NOWE MEDIA W KAMPANII WYBORCZEJ

Maria Nowina Konopka, NL-U Nowy Sącz
W poszukiwaniu e-europejskiego sukcesu, czyli o wykorzystaniu narzędzi internetowych w kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego

Marta Dorenda, UMK Toruń
Wrzuty, Blipy i Twittery. Nowe media w kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego w 2009 roku

Alicja Borasińska, UMK Toruń
Wybory do Parlamentu Europejskiego w języku publicystów portalu internetowego
www.konserwatyzm.pl

Michat Pienias, Uniwersytet Łódzki
Wykorzystanie blogów w kampanii wyborczej lewicowych kandydatów do Parlamentu Europejskiego w 2009 roku

Adam Drosik, Uniwersytet Opolski
Wykorzystanie Internetu jako podstawowej formy komunikacji w kampanii wyborczej. Studium kampanii do Parlamentu Europejskiego Sergiusza Najara


Rozdział trzeci. MARKETINGOWE ASPEKTY KAMPANII WYBORCZEJ

Marek Jeziński, UMK Toruń
Symboliczne uwarunkowania polityki. Przypadek kampanii wyborczej do PE 2009

Wojciech Peszyński, UMK Toruń
Personalizacja zachowań wyborców i wybieranych. Analiza porównawcza polskich elekcji do Parlamentu Europejskiego w 2004 i w 2009 roku

Michat Jacuński, Uniwersytet Wrocławski
Strategie polskich partii politycznych w wyborach do Parlamentu Europejskiego 2009 w świetle badań reklamy telewizyjnej

Małgorzata Adamik, UMCS Lublin
Telewizyjna reklama polityczna w kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego w 2009 roku w Polsce

Dawid Ciechacki, UMK Toruń
Zdyskredytować przeciwnika, czyli negatywny przekaz wyborczy w kampanii telewizyjnej do Parlamentu Europejskiego

Łukasz Bartosik, UMK Toruń
Kampanie profrekwencyjne przed wyborami do Parlamentu Europejskiego 2009 roku jako rodzaj marketingu społecznego


Rozdział czwarty. STRATEGIE MARKETINGOWE PODMIOTÓW POLITYKI

Aleksandra Seklecka, Wojciech Peszyński, UMK Toruń
Platforma Obywatelska - "Postaw na Polskę"

Bartosz Szwejkowski, UMK Toruń
Poszukiwacze zaginionej marki - analiza marketingowa Prawa i Sprawiedliwości

Łukasz Tomczak, Uniwersytet Szczeciński

Kampania Komitetu SLD-UP w wyborach do Parlamentu Europejskiego w 2009 roku.

Aleksandra Seklecka, UMK Toruń
Polskie Stronnictwo Ludowe - "Głosuj na swoich"!

Bartłomiej Michalak, UMK Toruń
Polska Partia Pracy - lewicowy ruch protestu


Klienci, którzy kupili Wybory do Parlamentu Europejskiego. … wybrali również:

Dereń Aldona Małgorzata - Zarządzanie własnością intelektualną w transferze technologii
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dereń Aldona Małgorzata
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2014
Stron: 311
59.00 zł
44.23 zł
Dodaj do koszyka
red. Golinowski Janusz, red. Pierzchalski Filip - Osobliwości polskiej demokracji w XXI wieku. Uwarunkowania kulturowo-medialne
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red. Golinowski Janusz, red. Pierzchalski Filip
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego
Rok wydania: 2011
Stron: 250
44.00 zł
39.16 zł
Dodaj do koszyka
red. Gierula Marian - Przemiany systemu medialnego. Polsko-rosyjskie spojrzenie
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red. Gierula Marian
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Humanitas
Rok wydania: 2011
Stron: 211
41.00 zł
28.70 zł
Dodaj do koszyka
red. Żelichowski Ryszard - Pierwsza pięciolatka.  Małe państwa Europy Środkowo-Wschodniej  w Unii Europejskiej
-18%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red. Żelichowski Ryszard
Wydawca: Instytut Studiów Politycznych Polskiej Akademii Nauk
Rok wydania: 2010
Stron: 270
25.00 zł
20.50 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Wybory do Parlamentu Europejskiego. Media i marketing polityczny - Jeziński Marek, Peszyński Wojciech, Seklecka Aleksandra
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Prawo » Prawo międzynarodowe
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10