X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

33.47 zł

Rabat: 5.91 zł
Cena katalogowa: 39.38 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zachowania młodych konsumentów na rynku żywności

Wydawca: Wydawnictwo SGGW
Rok wydania: 2008
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 248
Format: B5
ISBN: 9788375830644

Opis:

SPIS TREŚCI:

Wprowadzenie


I. Istota i uwarunkowania zachowań młodych konsumentów

1. Geneza i przyczyny wyodrębnienia się segmentu młodych konsumentów
2. Zachowania młodych konsumentów ? istota i uwarunkowania
3. Wybrane aspekty charakterystyki dzieci i młodzieży w Polsce
4. Zasoby finansowe młodych konsumentów i sposoby ich zagospodarowania


II. Zachowania żywieniowe dzieci i młodzieży

1. Specyfi ka zachowań żywieniowych dzieci i młodzieży
2. Częstotliwość i jakość posiłków spożywanych w ciągu dnia
3. Zachowania żywieniowe dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w kontekście wyników badań jakościowych
4. Zachowania żywieniowe dzieci starszych i ich uwarunkowania


III. Żywność i żywienie w opinii dzieci i młodzieży w świetle badań jakościowych

1. Skojarzenia młodych respondentów z żywnością
2. Opinie młodych konsumentów na temat żywności i żywienia w kontekście wyników testu niedokończonych zdań
3. Zalecane i niewskazane produkty żywnościowe dla dzieci i młodzieży
4. Idealne posiłki w opinii młodych konsumentów


IV. Świadomość żywieniowa dzieci i młodzieży

1. Rozumienie pojęcia ?wartość odżywcza? wśród dzieci i młodzieży
2. Walory zdrowotne produktów żywnościowych w rozumieniu młodych konsumentów
3. Źródła wiedzy żywieniowej młodych konsumentów


V. Rola młodych konsumentów w procesie decyzyjnym


VI. Promocja i jej rola w kształtowaniu zachowań młodych konsumentów

1. Reklama w opinii dzieci i młodzieży
1.1. Dzieci i młodzież jako odbiorcy reklam
1.2. Młodzi konsumenci wobec reklam żywności
1.3. Regulacje prawne oraz samoregulacje w zakresie reklamy i jej oddziaływania na dzieci i młodzież
2. Promocja sprzedaży a zachowania młodych konsumentów na rynku żywności


VII. Młodzi konsumenci wobec innowacyjnych produktów żywnościowych

1. Istota innowacji
2. Typologia konsumentów na rynku żywności a kwestia innowacyjności
3. Wybrane aspekty postaw młodych konsumentów wobec innowacji na rynku żywności


VIII. Młodzi konsumenci jako obiekt badań marketingowych

1. Specyfika badań marketingowych prowadzonych wśród młodych konsumentów
2. Badania marketingowe zorientowane na młodych konsumentów w praktyce przedsiębiorstw


IX. Zachowania młodych konsumentów na wybranych subrynkach żywności

1. Preferencje dzieci i młodzieży wobec wybranych produktów żywnościowych
2. Zachowania młodych konsumentów na rynku słodyczy
3. Zachowania młodych konsumentów na rynku lodów
4. Zachowania młodych konsumentów na rynku soków
5. Zachowania młodych konsumentów na rynku żywności typu fast food
6. Zachowania młodych konsumentów na rynku chipsów
7. Zachowania młodych konsumentów na rynku wędlin
8. Zachowania młodych konsumentów na rynku produktów żywnościowych typu light


X. Edukacja konsumencka adresowana do dzieci i młodzieży


XI. Podsumowanie


XII. Bibliografia


XIII. Aneks

Klienci, którzy kupili Zachowania młodych konsumentów na rynku … wybrali również:

Covey Stephen R. - 7 nawyków skutecznego działania
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Covey Stephen R.
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 3
Stron: 384
39.90 zł
28.73 zł
Dodaj do koszyka
Gierusz Barbara - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 10
Stron: 540
47.25 zł
33.74 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
Milewski Roman, Kwiatkowski Eugeniusz - Podstawy ekonomii
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Milewski Roman, Kwiatkowski Eugeniusz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2005
Miejsce wydania: 1
Stron: 553
59.90 zł
41.62 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zachowania młodych konsumentów na rynku żywności - Gutkowska Krystyna (red.), Ozimek Irena (red.)
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10