X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks cywilny 2017 PLUS - zbiór przepisów
-32%
+ do schowka
79.00 zł
53.88 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 25.12 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1936
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

33.47 zł

Rabat: 5.91 zł
Cena katalogowa: 39.38 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zachowania młodych konsumentów na rynku żywności

Wydawca: Wydawnictwo SGGW
Rok wydania: 2008
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 248
Format: B5
ISBN: 9788375830644

Opis:

SPIS TREŚCI:

Wprowadzenie


I. Istota i uwarunkowania zachowań młodych konsumentów

1. Geneza i przyczyny wyodrębnienia się segmentu młodych konsumentów
2. Zachowania młodych konsumentów ? istota i uwarunkowania
3. Wybrane aspekty charakterystyki dzieci i młodzieży w Polsce
4. Zasoby finansowe młodych konsumentów i sposoby ich zagospodarowania


II. Zachowania żywieniowe dzieci i młodzieży

1. Specyfi ka zachowań żywieniowych dzieci i młodzieży
2. Częstotliwość i jakość posiłków spożywanych w ciągu dnia
3. Zachowania żywieniowe dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w kontekście wyników badań jakościowych
4. Zachowania żywieniowe dzieci starszych i ich uwarunkowania


III. Żywność i żywienie w opinii dzieci i młodzieży w świetle badań jakościowych

1. Skojarzenia młodych respondentów z żywnością
2. Opinie młodych konsumentów na temat żywności i żywienia w kontekście wyników testu niedokończonych zdań
3. Zalecane i niewskazane produkty żywnościowe dla dzieci i młodzieży
4. Idealne posiłki w opinii młodych konsumentów


IV. Świadomość żywieniowa dzieci i młodzieży

1. Rozumienie pojęcia ?wartość odżywcza? wśród dzieci i młodzieży
2. Walory zdrowotne produktów żywnościowych w rozumieniu młodych konsumentów
3. Źródła wiedzy żywieniowej młodych konsumentów


V. Rola młodych konsumentów w procesie decyzyjnym


VI. Promocja i jej rola w kształtowaniu zachowań młodych konsumentów

1. Reklama w opinii dzieci i młodzieży
1.1. Dzieci i młodzież jako odbiorcy reklam
1.2. Młodzi konsumenci wobec reklam żywności
1.3. Regulacje prawne oraz samoregulacje w zakresie reklamy i jej oddziaływania na dzieci i młodzież
2. Promocja sprzedaży a zachowania młodych konsumentów na rynku żywności


VII. Młodzi konsumenci wobec innowacyjnych produktów żywnościowych

1. Istota innowacji
2. Typologia konsumentów na rynku żywności a kwestia innowacyjności
3. Wybrane aspekty postaw młodych konsumentów wobec innowacji na rynku żywności


VIII. Młodzi konsumenci jako obiekt badań marketingowych

1. Specyfika badań marketingowych prowadzonych wśród młodych konsumentów
2. Badania marketingowe zorientowane na młodych konsumentów w praktyce przedsiębiorstw


IX. Zachowania młodych konsumentów na wybranych subrynkach żywności

1. Preferencje dzieci i młodzieży wobec wybranych produktów żywnościowych
2. Zachowania młodych konsumentów na rynku słodyczy
3. Zachowania młodych konsumentów na rynku lodów
4. Zachowania młodych konsumentów na rynku soków
5. Zachowania młodych konsumentów na rynku żywności typu fast food
6. Zachowania młodych konsumentów na rynku chipsów
7. Zachowania młodych konsumentów na rynku wędlin
8. Zachowania młodych konsumentów na rynku produktów żywnościowych typu light


X. Edukacja konsumencka adresowana do dzieci i młodzieży


XI. Podsumowanie


XII. Bibliografia


XIII. Aneks

Klienci, którzy kupili Zachowania młodych konsumentów na rynku … wybrali również:

Covey Stephen R. - 7 nawyków skutecznego działania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Covey Stephen R.
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 3
Stron: 384
39.90 zł
28.33 zł
Dodaj do koszyka
Gierusz Barbara - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 10
Stron: 540
47.25 zł
33.74 zł
Dodaj do koszyka
Wanda Wójtowicz (red.), Andrzej Gorgol, Artur Kuś, Andrzej Niezgoda, Paweł Smoleń - Zarys finansów publicznych i prawa finansowego
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wanda Wójtowicz (red.), Andrzej Gorgol, Artur Kuś, Andrzej Niezgoda, Paweł Smoleń
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 1
Stron: 421
59.00 zł
40.24 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zachowania młodych konsumentów na rynku żywności - Gutkowska Krystyna (red.), Ozimek Irena (red.)
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10