X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zubrzycki Janusz - Leksykon VAT – 2017 Tom 1-2
-15%
+ do schowka
320.00 zł
272.00 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 48.00 zł
Cena katalogowa: 320.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Zubrzycki Janusz
Wydawca: Oficyna Wydawnicza UNIMEX
Rok wydania: 2017
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

33.10 zł

Rabat: 8.80 zł
Cena katalogowa: 41.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: 24h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury

seria: MARKETING BEZ TAJEMNIC
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2008
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 172
Format: 14.0x20.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788320817539

Opis:

Książka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje: istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury; podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury; system informacji marketingowej (SIM), jego strukturę i znaczenie w zarządzaniu instytucjami kultury; różne uwarunkowania (psychologiczne, społeczne i marketingowe) zachowań nabywców na rynku dóbr i usług kultury; etapy procesu podejmowania decyzji przy zakupie dóbr i usług kultury; typologię konsumentów dóbr i usług kultury; kierunki zmian w zachowaniach nabywców dóbr i usług kultury.

Klienci, którzy kupili Zachowania nabywców na rynku dóbr i … wybrali również:

Baran Barbara, Biernacki Krzysztof, Kowalska Agnieszka, Kowalski Artur - Leasing kredyt faktoring jako formy finansowania przedsiębiorstw. Analiza porównawcza i korzyści dla przedsiębiorcy
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Baran Barbara, Biernacki Krzysztof, Kowalska Agnieszka, Kowalski Artur
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2016
Stron: 272
60.00 zł
44.98 zł
Dodaj do koszyka
Siuta-Tokarska Barbara - Podobieństwa i różnice w rozwoju przedsiębiorstw sektora MŚP z kapitałem krajowym i z udziałem kapitału zagranicznego. Analiza i ocena wyników badań
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Siuta-Tokarska Barbara
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2015
Stron: 494
95.00 zł
71.21 zł
Dodaj do koszyka
red.Świderska Gertruda Krystyna, red.Więcław Wojciech - Sprawozdanie finansowe według polskich i międzynarodowych standardów rachunkowości
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Świderska Gertruda Krystyna, red.Więcław Wojciech
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2015
Stron: 824
132.00 zł
98.95 zł
Dodaj do koszyka
Siewierska Julia - Zmiany w rachunkowości 2015/2016 – praktyczny przewodnik po znowelizowanych przepisach – ujednolicony tekst ustawy o rachunkowości
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Siewierska Julia
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2015
Stron: 216
157.50 zł
112.45 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury - Sobocińska Magdalena
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Kultura. Cywilizacja. Etnografia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10