X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Golat Rafał - Aspekty prawne działalności bibliotek
-8%
+ do schowka
35.00 zł
32.20 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 2.80 zł
Cena katalogowa: 35.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Golat Rafał
Wydawca: SBP
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 189
Stron: 200
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

38.32 zł

Rabat: 14.18 zł
Cena katalogowa: 52.50 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zachowania polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego

Wydawca: PLACET
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 352
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa:
ISBN: 9788374881586

Opis:

Ogólnoświatowy kryzys gospodarczy ostatnich lat, kryzys w wymiarze europejskim i poszczególnych krajów, wywołuje niekorzystne zjawiska w gospodarkach, a te generują niekorzystne zmiany także w polskiej gospodarce, tworząc nowe uwarunkowania dla funkcjonowania podmiotów rynkowych, w tym konsumentów. Zachowania podmiotów rynkowych określa niepewność i ryzyko powodowane niepewną sytuacją gospodarczą, w tym rynkową. Praca ma na celu identyfikację powstających, przejawiających się w konsumpcji i zachowaniach konsumentów, nowych procesów i zjawisk, a także działań adaptacyjnych indywidualnych podmiotów konsumpcji w nowych, trudnych warunkach gospodarczych. Zachowania konsumentów w okresie zwiększającej się niepewności i ryzyka stanowią interesujący poznawczo przedmiot badań. Podstawą pracy były bogate źródła danych i informacji. Posłużono się rozległą literaturą przedmiotu, statystykami wyczerpującymi i niewyczerpującymi oraz danymi z Internetu. Szczególnie istotnymi źródłami danych są w tej pracy wyniki badań pierwotnych, które pozwoliły poznać zachowania konsumentów w sytuacji kryzysowej i kierunki modyfikacji działalności konsumpcyjnej. Zamierzeniem autorów było zaprezentowanie problematyki związanej z konsumpcją i zachowaniami konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego. W tym celu dokonano takiego doboru zagadnień, które będą sprzyjały przydatności monografii dla badaczy tego problemu, gdyż dają asumpt do dyskusji i dalszych badań nad zachowaniami konsumentów w bardzo turbulentnym otoczeniu rynkowym, a także dla praktyków, którym praca będzie przydatna do prognozowania określonych rynkowych zachowań konsumentów w przyszłości. Praca pomocna będzie także studentom zdobywającym wiedzę w specjalnościach marketingowych oraz słuchaczom studiów podyplomowych zainteresowanym zagadnieniami rynkowych zachowań konsumentów.

Klienci, którzy kupili Zachowania polskich konsumentów w warunkach … wybrali również:

Kolawa Adam - Skokowy wzrost wydajności. Co szefowie firm naprawdę muszą wiedzieć na temat IT
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kolawa Adam
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2010
Stron: 166
51.45 zł
40.13 zł
Dodaj do koszyka
red. Stacharska-Targosz Jolanta, red. Szostak Jarosław - Transfer wiedzy i funduszy europejskich do sektorów gospodarki krajów Unii Europejskiej
+ do schowka
KSIĄŻKA
red. Stacharska-Targosz Jolanta, red. Szostak Jarosław
Wydawca: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej
Rok wydania: 2010
Stron: 412
56.70 zł
Dodaj do koszyka
Drab-Kurowska Anna, Sokół Aneta - Małe i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Drab-Kurowska Anna, Sokół Aneta
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2010
Stron: 226
55.65 zł
43.41 zł
Dodaj do koszyka
red. Kalinowski Marcin, red. Pronobis Michał - Innowacje na rynkach finansowych
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red. Kalinowski Marcin, red. Pronobis Michał
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2010
Stron: 180
43.00 zł
33.54 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zachowania polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Socjologia. Społeczeństwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10