X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zubrzycki Janusz - Leksykon VAT – 2017 Tom 1-2
-15%
+ do schowka
320.00 zł
272.00 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 48.00 zł
Cena katalogowa: 320.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Zubrzycki Janusz
Wydawca: Oficyna Wydawnicza UNIMEX
Rok wydania: 2017
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

36.66 zł

Rabat: 10.34 zł
Cena katalogowa: 47.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 72h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zarządzanie jakością w usługach publicznych

Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2015
Wydanie: 2
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 188
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788375560107

Opis:

Brak jest jak dotychczas wyczerpującej wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznej oraz pełnej znajomości mechanizmów zarządzania jakością w instytucjach publicznych. Tę istotną lukę w polskim piśmiennictwie wypełnia –,, wychodząc naprzeciw pilnemu zapotrzebowaniu –,, książka autorstwa K. Opolskiego i P. Modzelewskiego pt. „,,Zarządzanie jakością u usługach publicznych”,,. Jest to pierwsze w Polsce opracowanie w całości poświęcone zarządzaniu jakością w usługach publicznych, ujmujące w sposób kompleksowy różne aspekty teoretyczne związane z jakością usług, jak i –,, co jest wielką zaletą recenzowanej książki –,, również praktyczne wskazania wdrożeniowe dla instytucji publicznych w Polsce. Autorzy przy prezentacji powyższych zagadnień oparli się na doświadczeniach wybranych krajów (Wielka Brytania, USA, Kanada, Japonia, a także Polska) w adaptacji różnych systemów i metod zarządzania jakością usług do potrzeb sektora publicznego. Jak się okazuje w wielu krajach dokonano już reform sektora publicznego stawiając –,, przy nieskuteczności innych koncepcji –,, na jakość usług. Recenzowana książka, będąca obszernym studium, składa się z pięciu rozdziałów uporządkowanych z logiczną zasadą od ogółu do szczegółu. Zasadnicza odmienność i niejednorodność sektora publicznego wymagała od Autorów zredefiniowania zarówno pojęcia klient, jak i jakość usług. Koniecznym było także określenie struktur organizacyjnych instytucji publicznych umożliwiających wdrażanie w nich systemów jakości.

Klienci, którzy kupili Zarządzanie jakością w usługach publicznych … wybrali również:

Davies Norman - Boże igrzysko Historia Polski
-34%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Davies Norman
Wydawca: ZNAK
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: 8
Stron: 1232
119.90 zł
79.13 zł
Dodaj do koszyka
Zimbardo Philip - Efekt Lucyfera. Dlaczego dobrzy ludzie czynią zło?
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Zimbardo Philip
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: 189
Stron: 488
69.00 zł
47.95 zł
Dodaj do koszyka
Schopenhauer Artur - Erystyka czyli sztuka prowadzenia sporów
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Schopenhauer Artur
Wydawca: ALMA-PRESS
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: 189
Stron: 128
12.99 zł
9.22 zł
Dodaj do koszyka
Kahneman Daniel - Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym
-36%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kahneman Daniel
Wydawca: MEDIA RODZINA
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: 3
Stron: 667
49.00 zł
31.36 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zarządzanie jakością w usługach publicznych - Opolski Krzysztof, Modzelewski Piotr
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Wydawnictwa naukowe
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10