X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

48.57 zł

Rabat: 21.33 zł
Cena katalogowa: 69.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zarządzanie marką w segmencie B2B

Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2008
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 268
Format: 17.0x24.4cm
Oprawa: twarda
ISBN: 9788301152383

Opis:

Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu – Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B. Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą licznymi przykładami wziętymi z „życia” najbardziej prestiżowych światowych marek, jakimi są: Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy FedEx.

Klienci, którzy kupili Zarządzanie marką w segmencie B2B wybrali również:

Tomasz Sadurski - Prawo spółek handlowych
-15%
+ do schowka
E-BOOK PDF
Tomasz Sadurski
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2012
Stron: 202
59.00 zł
50.15 zł
Dodaj do koszyka
Choroszczak Jerzy, Mikulec Marek - Pomoc publiczna a rozwój firmy. Szanse i zagrożenia
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Choroszczak Jerzy, Mikulec Marek
Wydawca: Wydawnictwo POLTEXT
Rok wydania: 2012
Stron: 192
29.90 zł
22.13 zł
Dodaj do koszyka
Musiał Grażyna - Z punktu widzenia ekonomii
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Musiał Grażyna
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe "Śląsk"
Rok wydania: 2011
Stron: 276
32.50 zł
27.62 zł
Dodaj do koszyka
Bałos Iga - Stosowanie artykułu 52 Konwencji o udzielaniu patentów europejskich w części dotyczącej programów komputerowych
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bałos Iga
Wydawca: Krakowska Akademia im.Andrzeja Frycza Modrzewskiego
Rok wydania: 2010
Stron: 119
32.55 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zarządzanie marką w segmencie B2B - Kotler Philip, Pfoertsch Wald
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki akademickie. Skrypty
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10