X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks cywilny 2017 PLUS - zbiór przepisów
-27%
+ do schowka
79.00 zł
57.67 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 21.33 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1936
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

34.44 zł

Rabat: 7.56 zł
Cena katalogowa: 42.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zarządzanie międzynarodowe. Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw

Wydawca: Uczelnia Łazarski
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 217
Format: B5
ISBN: 9788360694275

Opis:

Zarządzanie międzynarodowe. Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw
Tematyka książki dotyczy dwóch obszarów zarządzania: zarządzania międzynarodowego, w tym problematyki globalizacji i internacjonalizacji przedsiębiorstw, oraz konkurencyjności polskich przedsiębiorstw, w  szczególności zagadnienia dotyczącego nowoczesnych metod zarądzania, wiedzy jako kluczowych kompetencji, społeczno-kulturowych uwarunkowań zarządzania międzynarodowego, informatycznego wspomagania procesów zarządzania z społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw.
Różnorodne badania, których wyniki zaprezentowali Autorzy, obrazują zachodzące we współczesnej rzeczywistości gospodarczej procesy globalizacji i internacjonalizacji oraz związane z nimi czynniki determinujące konkurencyjność polskich przedsiębiorstw w warunkach międzynarodowych.
Spis treści:
Wstęp

Część I PROBLEMY GLOBALIZACJI

Stanisław Sudoł
O kilku okolicznościach mających wpływ na konkurencyjność przedsiębiorstw
w dobie globalizacji - głos w dyskusji

Jerzy Kisielnicki
Rola wirtualnej organizacji i wirtualnej technologii we wzroście przedsiębiorczości obywateli i konkurencyjności polskich przedsiębiorstw na globalnym rynku

Marzanna Witek-Hajduk
Zmiany modeli internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw w warunkach akcesji
Polski do Unii Europejskiej

Andrzej Kubasik
Zrównoważona wartość firmy jako czynnik międzynarodowej konkurencyjności

Urszula Słupska
Organizacja wirtualna jako forma współpracy w dobie globalizacji

Mieczysław Błoński
Rozszerzenie działalności globalnej firmy Hays na Polskę - analiza przypadku

Mateusz Juchniewicz
Dojrzałość projektowa organizacji jako narzędzie zwiększania konkurencyjności
przedsiębiorstw

Marcin Kardas
Wybrane aspekty umiędzynarodowienia największych przedsiębiorstw z Europy
Środkowo-Wschodniej

Część II KONKURENCYJNOŚĆ POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW

Grażyna Gierszewska
Budowanie konkurencyjności przez polskie przedsiębiorstwa w latach 1990-2009

Tomasz Gołębiowski, Małgorzata Lewandowska
Więzi kooperacyjne grup kapitałowych w polskim przemyśle elektromaszynowym

Krystyna Serafin
Wiedza źródłem konkurencyjności współczesnych organizacji

Tomasz Maliszewski
Budowanie przewagi konkurencyjnej niepublicznych szkół wyższych. Kluczowe czynniki sukcesu

Wioletta Wereda
Znaczenie kapitału relacyjnego w budowie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa

Elżbieta Robak
Adaptacja nowych pracowników jako istotny czynnik integracji społecznych
zasobów przedsiębiorstwa

Monika Wawer, Rafał Wawer
Szkolenia językowe pracowników źródłem konkurencyjności polskich
przedsiębiorstw w czasach globalizacji

Noty o autorach

Klienci, którzy kupili Zarządzanie międzynarodowe. Konkurencyjność … wybrali również:

Gierusz Barbara - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2016
Stron: 540
47.25 zł
33.69 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
red.Szpor Grażyna - Dokumentacja elektroniczna w podmiotach publicznych
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Szpor Grażyna
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2013
Stron: 209
69.00 zł
47.06 zł
Dodaj do koszyka
Milewski Roman, Kwiatkowski Eugeniusz - Podstawy ekonomii
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Milewski Roman, Kwiatkowski Eugeniusz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2005
Stron: 553
59.90 zł
41.33 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zarządzanie międzynarodowe. Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw - red. Gierszewska Grażyna, red. Kisielnicki Jerzy
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10