X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zubrzycki Janusz - Leksykon VAT – 2017 Tom 1-2
-15%
+ do schowka
320.00 zł
272.00 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 48.00 zł
Cena katalogowa: 320.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Zubrzycki Janusz
Wydawca: Oficyna Wydawnicza UNIMEX
Rok wydania: 2017
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

56.07 zł

Rabat: 6.93 zł
Cena katalogowa: 63.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: 24h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zarządzanie międzyorganizacyjnymi relacjami kooperacyjnymi w przedsiębiorstwach przemysłowych

Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: Poznań
Stron: 386
ISBN: 9788374176675

Opis:

Zarządzanie międzyorganizacyjnymi relacjami kooperacyjnymi w przedsiębiorstwach przemysłowych

Kooperacja obok konkurencji, innowacji i kooptacji uważana jest za kluczowy czynnik globalnej przewagi konkurencyjnej, gdyż decyduje o  strategii przedsiębiorstwa oraz jego wzroście na światowych rynkach. Prawidłowe wdrożenie oraz zarządzanie procesem kooperacji pozwala osiągnąć sukces, poprawić produktywność, zredukować ryzyko, nabywać nowe umiejętności, a także zoptymalizować wykorzystanie posiadanych zasobów.

Monografia autorstwa Dariusza Nowaka wpisuje się w nurt badań nad kluczowymi zagadnieniami dotyczącymi przedsiębiorstwa, a zwłaszcza problemów zarządzania skomplikowanymi i złożonymi relacjami kooperacyjnymi - wyborem domen i struktury kooperacji, doborem i klasyfikacją kooperantów, procesami dostosowawczymi i adaptacyjnymi, a także ograniczeniami uniemożliwiającymi perspektywiczny rozwój związany ze wspólną realizacją celów. Jej treść odpowiada na potrzeby współczesnego polskiego przedsiębiorstwa, które musi dostosować strategię do warunków tworzonych przez globalne korporacje.

Książka powstała dzięki wieloletnim studiom literaturowym autora, a także jest wynikiem badań empirycznych prowadzonych wśród firm z kapitałem polskim i obcym. Stanowi ważny oraz inspirujący głos zarówno w dyskursie naukowym, jak i  praktycznym dotyczącym efektywności zarządzania przedsiębiorstwem.

Klienci, którzy kupili Zarządzanie międzyorganizacyjnymi relacjami … wybrali również:

Kotler Philip - Marketing
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kotler Philip
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2016
Stron: 848
99.00 zł
70.29 zł
Dodaj do koszyka
Dobek-Ostrowska Bogusława - Komunikowanie polityczne i publiczne
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dobek-Ostrowska Bogusława
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Stron: 434
49.90 zł
42.42 zł
Dodaj do koszyka
Jolanta Lux - Reklama 50% pojęć gratis. Leksykon
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jolanta Lux
Wydawca: Adam
Rok wydania: 2011
Stron: 324
25.31 zł
21.51 zł
Dodaj do koszyka
Szafran Joanna - Implementacja unijnej polityki regionalnej w Polsce
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szafran Joanna
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2010
Stron: 158
32.00 zł
24.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zarządzanie międzyorganizacyjnymi relacjami kooperacyjnymi w przedsiębiorstwach przemysłowych - Nowak Dariusz
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Marketing. Badania marketingowe
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10