X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

42.90 zł

Rabat: 12.10 zł
Cena katalogowa: 55.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych

Opolski Krzysztof, Dykowska Bożena, Możdżonek Monika
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 244
Format: 230x230
Oprawa:
ISBN: 9788375563948

Opis:

Tematyka jakości w ostatnim czasie jest dość często podejmowana w publikacjach dostępnych na naszym rynku wydawniczym, ale jednak stosunkowo niewiele jest opracowań branżowych, ukazujących rolę i miejsce jakości w zarządzaniu konkretnymi instytucjami, zwłaszcza służby zdrowia. Książka napisana pod kierunkiem profesora Krzysztofa Opolskiego w szczególny sposób porusza tę problematykę. Istotnym jest fakt, iż autorzy są dalecy od ingerowania w sztukę lekarską, od oceny fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest ukazanie, jak poprawa jakości, w tak ważnej dziedzinie jaką jest opieka zdrowotna, gdzie najważniejsze jest zdrowie i życie człowieka, może wpływać na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta, a jednocześnie także ułatwiać i wspomagać pracę pracowników służby zdrowia. Sposób ujęcia problemu, jak i sama jego analiza czynią niniejszą publikację wartą polecenia nie tylko kadrze zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, ale również lekarzom, personelowi medycznemu oraz wszystkim innym osobom, które mają wpływ na działalność służby zdrowia, aby jak najdokładniej uzmysłowić wszystkim, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą. Nawiązując do mojej specjalności zawodowej –,, jakość oznacza lepiej „,,słyszeć”,, potrzeby pacjentów, lepiej „,,słyszeć”,, potrzeby pracowników, jak i lepiej „,,wsłuchiwać się”,, w potrzeby rynku. Prof. dr hab. n. med. Henryk Skarżyski

Klienci, którzy kupili Zarządzanie przez jakość w usługach … wybrali również:

Engelhardt Juliusz - Zasady analizy i oceny działalności gospodarczej przedsiębiorstw kolejowych
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Engelhardt Juliusz
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2014
Stron: 494
89.00 zł
69.42 zł
Dodaj do koszyka
Detyna Beata, Detyna Jerzy - Jakość usług medycznych
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Detyna Beata, Detyna Jerzy
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2011
Stron: 350
65.00 zł
48.72 zł
Dodaj do koszyka
Jemielniak Dariusz, Latusek-Jurczak Dominika, Prystupa Kaja - Klasyka teorii zarządzania. Ćwiczenia, przykłady, testy
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jemielniak Dariusz, Latusek-Jurczak Dominika, Prystupa Kaja
Wydawca: Wydawnictwo POLTEXT
Rok wydania: 2015
Stron: 236
34.90 zł
25.83 zł
Dodaj do koszyka
Parszowski Sergiusz, Kruczyński Andrzej - Imprezy masowe. Organizacja, bezpieczeństwo, dobre praktyki
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Parszowski Sergiusz, Kruczyński Andrzej
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2015
Stron: 288
65.00 zł
48.72 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych - Opolski Krzysztof, Dykowska Bożena, Możdżonek Monika
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Podręczniki. Ćwiczenia i zadania
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10