X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zubrzycki Janusz - Leksykon VAT – 2017 Tom 1-2
-15%
+ do schowka
320.00 zł
272.00 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 48.00 zł
Cena katalogowa: 320.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Zubrzycki Janusz
Wydawca: Oficyna Wydawnicza UNIMEX
Rok wydania: 2017
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

35.88 zł

Rabat: 10.12 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej

Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2015
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 284
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788375560930

Opis:

Co w życiu każdego człowieka może stanowić najwiekszą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspo- koić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? -Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumie- niu przenosi człowieka ze świata wartości do świata dóbr. Dzieki niej staje sie konsumentem w świecie dóbr. W książce Autor pokazuje, w jaki sposób reklama kieruje uwage konsu- menta na określone produkty i zachęca do zakupu. Odchodzi on jednak od klasycznych metod posługiwania sie apelem reklamy. Przedstawia zupełnie nową metodologie konstruowania reklamy-Nowej Reklamy. Omawia konkretne etapy i fazy budowania takiej reklamy, opierającej się na innej narracji, na tym, co nazywamy stereotypem, archetypem, fobią, a nawet korzystającej z tzw. obsesji, konstruującej swoistą baze danych. Wszystkie potrzebne dane (zasady, definicje, postulaty itp.) zgromadzono w aneksach, by sam tok rozumowania przedstawić w możliwie jasny i przekonujący sposób. Publikacja jest propozycją nowego podejścia do „starego ” problemu: jak zaprojektować przekaz reklamowy, by był oparty na takich elementach, które stanowią istote życia każdego człowieka. Zarządzanie reklamą to zarządzanie wiedzą. Najlepiej, jeśli tą wiedzą zarządzają zespoły projektujące reklamowe przekazy, czyli -tak naprawde -organizacje uczące się. Do nich należy przyszłość reklamy.

Klienci, którzy kupili Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej … wybrali również:

Baran Barbara, Biernacki Krzysztof, Kowalska Agnieszka, Kowalski Artur - Leasing kredyt faktoring jako formy finansowania przedsiębiorstw. Analiza porównawcza i korzyści dla przedsiębiorcy
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Baran Barbara, Biernacki Krzysztof, Kowalska Agnieszka, Kowalski Artur
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2016
Stron: 272
60.00 zł
44.98 zł
Dodaj do koszyka
Siuta-Tokarska Barbara - Podobieństwa i różnice w rozwoju przedsiębiorstw sektora MŚP z kapitałem krajowym i z udziałem kapitału zagranicznego. Analiza i ocena wyników badań
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Siuta-Tokarska Barbara
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2015
Stron: 494
95.00 zł
71.21 zł
Dodaj do koszyka
red.Świderska Gertruda Krystyna, red.Więcław Wojciech - Sprawozdanie finansowe według polskich i międzynarodowych standardów rachunkowości
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Świderska Gertruda Krystyna, red.Więcław Wojciech
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2015
Stron: 824
132.00 zł
98.95 zł
Dodaj do koszyka
Gawrycka M., Wasilczuk J., Zwiech P. - Szklany sufit i ruchome schody - kobiety na rynku pracy
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gawrycka M., Wasilczuk J., Zwiech P.
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2007
Stron: 134
35.70 zł
27.85 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej - Smid Wacław
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10