X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks cywilny 2017 PLUS - zbiór przepisów
-27%
+ do schowka
79.00 zł
57.67 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 21.33 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1936
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

28.90 zł

Rabat: 5.10 zł
Cena katalogowa: 34.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zawartość mediów. czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych

red: Gackowski Tomasz seria: MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU
Wydawca: Aspra
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 154
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788375452846

Opis:

W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się: Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka Tom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska Tom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki Tom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński Tom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha Tom 10 – Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski Tom 11 – Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Klienci, którzy kupili Zawartość mediów. czyli rozważania nad … wybrali również:

Giddens Anthony, Sutton Philip W. - Socjologia Kluczowe pojęcia
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Giddens Anthony, Sutton Philip W.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2014
Stron: 312
49.90 zł
34.43 zł
Dodaj do koszyka
Jędrzejewski Stanisław - Radio publiczne w Europie. Program, finansowanie, technologia, audytorium
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jędrzejewski Stanisław
Wydawca: Wydawnictwo POLTEXT
Rok wydania: 2015
Stron: 244
49.90 zł
36.93 zł
Dodaj do koszyka
red.Gajlewicz Michał, red.Gajlewicz-Korab Katarzyna - Dziennikarstwo a public relations
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Gajlewicz Michał, red.Gajlewicz-Korab Katarzyna
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2015
Stron: 154
40.00 zł
29.98 zł
Dodaj do koszyka
Benedikt Antoni - Reklama jako proces komunikacji
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Benedikt Antoni
Wydawca: Wydawnictwo ASTRUM
Rok wydania: 2005
Stron: 170
24.90 zł
17.43 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zawartość mediów. czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Wydawnictwa naukowe
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10