X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Golat Rafał - Aspekty prawne działalności bibliotek
-8%
+ do schowka
35.00 zł
32.20 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 2.80 zł
Cena katalogowa: 35.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Golat Rafał
Wydawca: SBP
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 189
Stron: 200
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

99.00 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 99.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zdrowy rozsądek w marketingu bezpośrednim i interaktywnym

Wydawca: Wydawnictwo MT Biznes
Rok wydania: 2008
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 496
Format: 19.0x24.6cm
ISBN: 9788361040446

Opis:

Zdrowy rozsądek w marketingu bezpośrednim i interaktywnym to ?autorytatywny podręcznik? marketingu bezpośredniego, zawierający najnowsze informacje na temat zdecydowanie najistotniejszego dziś medium, czyli Internetu, który rozwija się w szybszym tempie niż wszystkie pozostałe media bezpośrednie. Ta książka jest bestsellerem nie bez powodu. Przeprowadza czytelnika krok po kroku przez zawiłości marketingu bezpośredniego, a przy tym czyta się ją niemal jak powieść dzięki przystępnemu językowi oraz niestosowaniu żargonu. Nie ogranicza się jedynie do mówienia tego, co robić, a czego unikać ? wspiera się licznymi przykładami z całego świata. Wśród wielu tematów znajdziemy tu: ? definicję marketingu bezpośredniego i jego miejsce w marketingu ? wskazówki na temat Internetu ? idealnego medium bezpośredniego ? rady jak zdobyć i zatrzymać klientów ? informacje na temat wyjątkowych korzyści płynących z testowania i pomiarów ? informacje o tym, co się sprzedaje, a co nie ? i wyjaśnienie, dlaczego tak się dzieje ? wskazówki dotyczące wyznaczania i osiągania celów oraz oceniania ich rezultatów ? rozważania na temat znaczenia i skutecznego stosowania marketingu interaktywnego Bez względu na to, czy jesteś studentem, przedsiębiorcą czy menedżerem; planujesz, nadzorujesz, realizujesz czy oceniasz kampanie reklamowe; sprzedajesz klientom indywidualnym czy firmom; jak proste czy jak skomplikowane są twoje usługi lub produkty, znajdziesz w tej książce prawdziwą kopalnię praktycznych pomysłów. Wszystkie są łatwe do zrozumienia, większość łatwa do wykonania ? i wszystkie oparte są na praktyce, a nie teorii. Polskie wydanie jest tym cenniejsze, że zostało poprzedzone obszernym wstępem napisanym wyłącznie przez najlepszych rodzimych praktyków. Najbardziej istotne obszary w polskim marketingu zintegrowanym ocenili: Leszek Konkel ? obecny prezes SMB, pełniący równolegle funkcję prezesa Acxiom Polska, Bartłomiej Gola, który przez 4 lata pełnił funkcję prezesa SMB (równolegle ze współzarządzaniem agencją Tequila Polska), Jacek Barankiewicz ? prezes Axel Springer Kontakt (członek zarządu SMB), Katarzyna Domańska ? menedżer Egmont Polska (członek zarządu SMB), Marcin Gaworski ? dyrektor zarządzający agencji 180heartbeats oraz Adam Zieliński ? dyrektor zarządzający Skarbnicy Narodowej. O AUTORZE Drayton Bird jest autorem m.in. takich bestsellerów jak: ?How to Write Sales Letters that Sell? oraz ?Marketing Insights and Outrages?. Jako prelegent wykładał przed publicznością w 43 krajach. Współpracował w zakresie opracowywania strategii marketingowych oraz prowadzenia treningów dla menadżerów wszelkich szczebli dla m.in. takich potentatów jak: Microsoft, VISA, American Express czy British Airways.

Klienci, którzy kupili Zdrowy rozsądek w marketingu bezpośrednim … wybrali również:

Janina Ślósarczyk, Ryszard Kozik, Feliks Szlajfer - Przyroda SP  5 Tajemnice przyrody ćw cz.2 w.2013
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Janina Ślósarczyk, Ryszard Kozik, Feliks Szlajfer
Wydawca: NOWA ERA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 1058
Stron: 96
18.10 zł
16.11 zł
Dodaj do koszyka
Helena Lewicka, Marianna Kowalczyk - Matematyka SP wokół nas 6/1 ćw w.2014 WSIP
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Helena Lewicka, Marianna Kowalczyk
Wydawca: WSiP
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 189
Stron: 112
22.10 zł
19.67 zł
Dodaj do koszyka
Tomasz Maćkowski - Historia SP 6/1 Wczoraj i dziś ćw. NPP w.2014 NE
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Tomasz Maćkowski
Wydawca: NOWA ERA
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 189
Stron: 72
19.01 zł
16.92 zł
Dodaj do koszyka
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał - Historia ustroju i prawa polskiego
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał
Wydawca: Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: 1
Stron: 693
75.00 zł
54.86 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zdrowy rozsądek w marketingu bezpośrednim i interaktywnym - Bird Drayton
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Podręczniki. Ćwiczenia i zadania
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10