X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks cywilny 2017 PLUS - zbiór przepisów
-27%
+ do schowka
79.00 zł
57.59 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 21.41 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1936
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

33.91 zł

Rabat: 5.99 zł
Cena katalogowa: 39.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zrozumieć kulturę popularną

Fiske John
seria: CULTURA
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2010
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Kraków
Stron: 216
Format: 15.0x23.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788323328704

Opis:

To chyba najbardziej dojrzałe opracowanie o kulturze popularnej, najmocniej przy tym nasycone detalem świetnie interpretowanym przez oryginalne założenia autorskiej teorii. prof. dr hab. Wojciech Józef Burszta Nie wyobrażam sobie jakiekolwiek kursu dotyczącego kultury popularnej, czy szerzej – socjologii kultury, antropologii współczesności, medioznawstwa, w którego sylabusach nie pojawiłaby się ta książka. Będzie ona z pewnością przydatna również osobom studiującym nauki polityczne i dziennikarstwo, bo zawarte w niej koncepcje władzy i sposobu funkcjonowania oraz statusy mediów nie straciły na aktualności, a niektóre jej wątki dopiero wraz z rozwojem internetu stały się prawdziwie doniosłe. dr hab. Marek Krajewski, prof. UAM John Fiske nadaje całkowicie nowy wymiar badaniom nad takimi wytworami kultury, jak jeansy, centra handlowe, brukowce i teleturnieje telewizyjne. Wprowadza rozróżnienie między kulturą masową („produktami” kulturalnymi wprowadzanymi na rynek przez uprzemysłowione społeczeństwo) a kulturą popularną, która przejawia się w sposobach wykorzystania, nadużywania i niszczenia owych produktów przez człowieka, nadającego im własne znaczenia i komunikaty. Książka przedstawia całkowicie oryginalne ujęcie znaczenia, jakie dla praktykowania kultury ma bycie popularną. Kultury popularnej nie narzuca się człowiekowi – to on sam jest jej twórcą. Jej znaczenie i przyjemność, którą z niej czerpiemy, stanowią odbicie naszych gustów i zainteresowań. Autor obala mit bezmyślnego masowego odbiorcy, w zamian przedstawiając teorię, że kultura popularna rozwija się w tak wielu kierunkach właśnie dlatego, że ów odbiorca odznacza się o wiele większą świadomością, niż się powszechnie sądzi.

Klienci, którzy kupili Zrozumieć kulturę popularną wybrali również:

Castells Manuel - Siła tożsamości
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Castells Manuel
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2009
Stron: 464
64.90 zł
45.10 zł
Dodaj do koszyka
Mroziewicz Krzysztof - Korespondent. czyli jak opisać pełzający koniec świata
-36%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Mroziewicz Krzysztof
Wydawca: Zysk i S-ka
Rok wydania: 2013
Stron: 300
39.90 zł
25.54 zł
Dodaj do koszyka
Jarema Drozdowicz, Maciej Bernasiewicz - Kultura popularna w społeczeństwie współczesnym
-15%
+ do schowka
E-BOOK EPUB
Jarema Drozdowicz, Maciej Bernasiewicz
Wydawca: Impuls
Rok wydania: 2013
Stron: 494
35.00 zł
29.75 zł
Dodaj do koszyka
red.Kuca Paweł, red.Furman Wojciech, red.Wolny-Zmorzyński Kazimierz - Dzienniki regionalne w Polsce
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Kuca Paweł, red.Furman Wojciech, red.Wolny-Zmorzyński Kazimierz
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
Rok wydania: 2014
Stron: 256
23.10 zł
19.63 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zrozumieć kulturę popularną - Fiske John
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Wydawnictwa naukowe
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10