X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Nadchodzi III wojna światowa

Nadchodzi III wojna światowa
Jacek Bartosiak
Piotr Zychowicz
Poznań 2021


Stulecie przeszkód. Polacy na igrzyskach

Stulecie przeszkód. Polacy na igrzyskach
Daniel Lis
Warszawa 2022


Na Kremlu wiecznie zima

Na Kremlu wiecznie zima
Robert Service
Kraków 2022


Dzieje Polski.Tom 5. Imperium Rzeczypospolitej

Dzieje Polski. Tom 5. Imperium Rzeczypospolitej
Andrzej Nowak
Kraków 2021


Siedem wieków śmierci

Siedem wieków śmierci
Richard Shepherd
Kraków 2021

Adresy. Co mówią nam o tożsamości, statusie i władzy

Adresy. Co mówią nam o tożsamości, statusie i władzy
Deirdre Mask
Agnieszka Wilga
Kraków 2022

Pokaz

27.85 zł

Rabat: 12.05 zł
Cena katalogowa: 39.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

AUDIOBOOK CD - MP3

Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi

Zych Robert
Wydawca: HELION
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: Gliwice
Format: 14.0x12.0cm
Oprawa: Digipack
ISBN: 9788328342965

Opis:

Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat. Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj – Ty i Twój klient – mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia! Czyta Marcin Fugiel

Klienci, którzy kupili Klient w centrum uwagi. Jak szefowie … wybrali również:

Donata Dominik-Stawicka - Nad nami Orzeł Biały. Legendy i opowiadania z ...
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Donata Dominik-Stawicka
Wydawca: SKRZAT
Rok wydania: 2017
Stron: 232
34.90 zł
26.42 zł
Dodaj do koszyka
Olga Tokarczuk, Maja Ostaszewska - Prawiek i inne czasy audiobook
-31%
+ do schowka
AUDIOBOOK CD AUDIO
Olga Tokarczuk, Maja Ostaszewska
Wydawca: Literackie
Rok wydania: 2021
42.90 zł
29.64 zł
Dodaj do koszyka
Marc Elsberg - Chciwość audiobook
-34%
+ do schowka
AUDIOBOOK CD - MP3
Marc Elsberg
Wydawca: Biblioteka Akustyczna
Rok wydania: 2019
39.90 zł
26.17 zł
Dodaj do koszyka
Majchrzak-Lepczyk Justyna, Rosak-Szyrocka Joanna, Sokół Aneta - Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Majchrzak-Lepczyk Justyna, Rosak-Szyrocka Joanna, Sokół Aneta
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2021
Stron: 162
52.00 zł
38.32 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Audiobooki
Aktualnie oglądasz produkt Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - Zych Robert
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nagrania » Audiobook
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10