X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Śliwerski Bogusław - Habilitacja. Diagnoza Procedury Etyka Postulaty
-29%
+ do schowka
69.99 zł
49.62 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 20.37 zł
Cena katalogowa: 69.99 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Śliwerski Bogusław
Wydawca: Impuls
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 8
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

24.78 zł

Rabat: 10.12 zł
Cena katalogowa: 34.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

CD-AUDIO

Marketing 3.0. Audiobook

Philip Kotler
Wydawca: MT Biznes
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 2
Format: 36.0x32.5cm
ISBN: 9788377460641

Opis:

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i  odzwierciedlać ich wartości. Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z  wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i  ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0. Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów. Marketing 3.0 wyjaśnia, jak można wykorzystać społecznościowe dyskusje, pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat i współpracować z  konsumentami - orędownikami marki. Książka idzie jednak dalej - nie tylko porusza kwestie relacji z  konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości i  staje się ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy. Opisuje, w  jaki sposób marki walczą z ubóstwem, inicjują zmiany społeczno-kulturowe i wpływają na ochronę środowiska naturalnego. Przygląda się także wpływowi opartego na wartościach marketingu na pracowników, partnerów z kanałów dystrybucyjnych i udziałowców.

Klienci, którzy kupili Marketing 3.0. Audiobook wybrali również:

Lewis C.S. - Opowieści z Narnii Koń i jego chłopiec
-36%
+ do schowka
AUDIOBOOK CD - MP3
Lewis C.S.
Wydawca: MEDIA RODZINA
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 3
Stron: 1
25.00 zł
16.12 zł
Dodaj do koszyka
Stasiuk Andrzej - Jadąc do Babadag
-35%
+ do schowka
AUDIOBOOK CD - MP3
Stasiuk Andrzej
Wydawca: CZARNE
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: 145
Stron: 1
29.00 zł
18.85 zł
Dodaj do koszyka
Adam Szustak OP - Projekt: Jonasz. Czym jest siła mężczyzny?
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Adam Szustak OP
Wydawca: RTCK
Rok wydania: 2015
33.00 zł
23.43 zł
Dodaj do koszyka
Wojciech Sumliński - Niebezpieczne związki B. Komorowskiego. Audiobook
-27%
+ do schowka
AUDIOBOOK CD AUDIO
Wojciech Sumliński
Wydawca: Wojciech Sumliński Reporter
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 1058
Stron: 1
29.40 zł
21.58 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Audiobooki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing 3.0. Audiobook - Philip Kotler
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nagrania » Audiobook
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10