X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Warszawa lata 20 - 80 - komplet w etui
-29%
+ do schowka
199.00 zł
141.29 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 57.71 zł
Cena katalogowa: 199.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: Bosz
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 128
Stron: 750
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

17.14 zł

Rabat: 7.85 zł
Cena katalogowa: 24.99 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

AUDIOBOOK CD AUDIO

Największe wpadki rekinów biznesu Część 2 Poronione pomysły 2CD

Haig Matt
Lektor: seria: AUDIOTEKA BIZNESU
Wydawca: Bellona
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: Warszawa
Format: 14.0x20.0cm
Oprawa:
ISBN: 9788360339459

Opis:

Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca Cola, Mc Donald`s, Sony czy Pepsi. W części 2 poznamy "Poronione pomysły" firm, które uporczywie twierdzą, że wiedzą lepiej niż ich klienci, co im jest potrzebne. Najmądrzejsza nawet strategia marki nie spowoduje, że klient kupi towar, na który nie ma ochoty. Rzecz w tym, że to co firmy uważają za wspaniałe, klienci często traktują jako dziwactwo. Butelkowana woda mineralna dla psów? To fantastyczny pomysł - twierdzi firma. To jakiś żart! - odpowiada klient. Nawet te firmy, które odnoszą sukcesy, miewają wielkie wpadki w związku z wprowadzeniem na rynek nietrafionych towarów. Reynolds próbował wylansować niedymiące papierosy przeznaczone dla tych, którzy nie lubią zapachu dymu - a to przecież osoby niepalące! Wiele marek przepada, ponieważ niewłaściwie przebadano jakiś pomysł. Przekonał się o tym Unilever, ogłaszając wypuszczenie silnie piorącego proszku o wymownej nazwie Persil Power. Kłopot w tym, że potrafił on likwidować nie tylko plamy, ale i same ubrania. Porażek firm może być wiele. W dramatycznych przypadkach niepowodzenie jest następstwem skandalu na wielka skalę, który wywołuje bojkot określonej marki. Uczmy się więc na błędach innych. Ta pouczająca lektura powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera. Czas nagrania: 134`17 Czyta Marcin Styczeń Format Audio CD

Klienci, którzy kupili Największe wpadki rekinów biznesu Część … wybrali również:

Katarzyna Lesiak - Rozmówki polsko-chorwackie
-15%
+ do schowka
AUDIOBOOK - MP3
Katarzyna Lesiak
Wydawca: Astrum
Rok wydania: 2011
Stron: 3532
9.99 zł
8.49 zł
Dodaj do koszyka
Edyta Czeczkova - Rozmówki polsko-czeskie
-15%
+ do schowka
AUDIOBOOK - MP3
Edyta Czeczkova
Wydawca: Astrum
Rok wydania: 2011
Stron: 3809
9.99 zł
8.49 zł
Dodaj do koszyka
Izabela Prostecka-Siwy - Rozmówki polsko-hiszpańskie
-15%
+ do schowka
AUDIOBOOK - MP3
Izabela Prostecka-Siwy
Wydawca: Astrum
Rok wydania: 2011
Stron: 3412
9.99 zł
8.49 zł
Dodaj do koszyka
Sylwia Ładzińska - Rozmówki polsko-niemieckie
-15%
+ do schowka
AUDIOBOOK - MP3
Sylwia Ładzińska
Wydawca: Astrum
Rok wydania: 2011
Stron: 3543
9.99 zł
8.49 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Audiobooki
Aktualnie oglądasz produkt Największe wpadki rekinów biznesu Część 2 Poronione pomysły 2CD - Haig Matt
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Wydawnictwa popularne
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10