X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

55.16 zł

Rabat: 9.74 zł
Cena katalogowa: 64.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: Natychmiast (po zaksięgowaniu wpłaty)
Produkt dostępny również
w innych formatach: E-Book epub »

Poleć znajomym

E-BOOK MOBI (WATERMARK)

Biznes po chińsku

Kamil Biernat, Liwei Cai, Sofya Chashchina
Wydawca: MT Biznes
Rok wydania: 2022
Stron: 236
ISBN: 978-83-8231-264-5
Rozmiar: 5.8 MB

Opis:

Polacy nie są zaznajomieni z chińską kulturą, stylem życia czy sposobem bycia Chińczyków. Chiny kojarzą się nam głównie z fabrykami zachodnich marek oraz firmami typu Huaweii Xiaomi czy sklepami internetowymi Alibaba lub Aliexpress. Wiedza Chińczyków o Polakach jest równie uboga i stereotypowa. Biznesmenów obu państw cechuje wyidealizowane myślenie o tym, jak powinno wyglądać prowadzenie interesów w każdym z krajów. Jak mawiał Sun Tzu: „Kto zna wroga i zna siebie, nie będzie zagrożony choćby i w stu starciach. Kto nie zna wroga, ale zna siebie, czasem odniesie zwycięstwo, a innym razem zostanie pokonany. Kto nie zna ani wroga, ani siebie, nieuchronnie ponosi klęskę w każdej walce”. W tej samej kolejności należy poznać swoich partnerów, siebie, rynek, cele i środowisko biznesowe.

Chiny stanowią dla nas ogromną szansę gospodarczą, a kto zrozumie chiński umysł i możliwości płynące ze współpracy z Chińczykami uzyska szanse stworzenia czegoś o czym konkurencja może tylko marzyć. W Polsce są już firmy, które to dostrzegły i urosły z małych spółek do liderów w swojej branży właśnie dzięki ścisłej współpracy z podmiotami chińskimi. Dobrą lekcją dla polskich przedsiębiorców może być podejście firm niemieckich i południowokoreańskich, którym udało się osiągnąć świetne wyniki w Chinach dzięki temu, że po prostu nauczyły się one robić interesy z Chińczykami i dostosowały się do chińskiej kultury biznesowej.

Książka składa się z kilkunastu rozdziałów, z których każdy odwołuje się do praktycznej wiedzy i doświadczenia w biznesie z Chińczykami. Duży nacisk jej autorzy kładą na odczarowanie kultury biznesowej Chin i sposobu działania chińskich firm. Książka jest przeznaczona dla przedsiębiorców już działających na rynku chińskim lub rozważających wejście na ten rynek. Publikacja ma wymiar praktyczny i w prosty sposób opisuje zarówno mechanizmy prawne, jak i te pozaprawne.

Klienci, którzy kupili Biznes po chińsku wybrali również:

Korociński Krzysztof - Kasa zapomogowo-pożyczkowa
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Korociński Krzysztof
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2022
Stron: 412
262.50 zł
196.87 zł
Dodaj do koszyka
ROZWÓJ SYSTEMU FINANSOWEGO POLSKI W GOSPODARCE GLOBALNEJ
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: POLITECHNIKA GDAŃSKA
Rok wydania: 2021
Stron: 128
27.80 zł
Dodaj do koszyka
WYZWANIA ZARZĄDCZE DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW W GOSPODARCE CYFROWEJ. Zastosowanie systemów informatycznych w zarządzaniu projektami
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: SGH
Rok wydania: 2021
Stron: 145
35.00 zł
Dodaj do koszyka
Jacewicz Agnieszka, Małkowska Danuta - Kadry i płace 2023 – obowiązki pracodawców, rozliczanie świadczeń pracowniczych, dokumentacja kadrowa, podatkowa i ZUS
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jacewicz Agnieszka, Małkowska Danuta
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2023
Stron: 654
294.00 zł
220.50 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale E-booki
Aktualnie oglądasz produkt Biznes po chińsku - Kamil Biernat, Liwei Cai, Sofya Chashchina
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Gospodarka
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10


Księgarnia Iuris Prudentia Katarzyna Glimasińska jest beneficjentem programu własnego Instytutu Książki "Certyfikat dla małej księgarni"