X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Młynarski Wojciech - Od oddechu do oddechu. Najpiękniejsze wiersze i piosenki
-24%
+ do schowka
44.00 zł
33.44 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 10.56 zł
Cena katalogowa: 44.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Młynarski Wojciech
Wydawca: Prószyński Media
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 189
Stron: 480
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

18.44 zł

Rabat: 3.26 zł
Cena katalogowa: 21.70 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

E-BOOK PDF

Jak oczarować klienta

Jan Batorski
Wydawca: złote myśli
Rok wydania: 2008
Stron: 216
ISBN: 978-83-7582-121-5
Rozmiar: 1.4 MB

Opis:

Jak oczarować klienta?

Sztuka zjednywania sobie ludzi i budowania relacji wygrana-wygrana

Niektórzy nazywają to magią, inni wrodzonym talentem. Prawda jednak jak zwykle leży po środku. Sztuka sprzedaży nie jest bowiem czymś, z czym się rodzimy. Nie jest także czymś nadprzyrodzonym. A mimo to znasz zapewne wielu ludzi o których myślisz sobie czasami "Kurcze, jak on to robi?". I marzysz, aby być taki jak oni. Może już najwyższy czas na spełnienie marzeń?

Zacznijmy od pewnego, niezaprzeczalnego faktu. Sprzedawcami jesteśmy wszyscy - czy Ci się to podoba, czy nie. W szkole sprzedawaliśmy naszą wiedzę za stosowne oceny - w tym wypadku naszym klientem był nauczyciel. W pracy natomiast sprzedajemy nasz czas pracodawcy - który suma sumarum także jest naszym klientem. Nieprawdopodobne, zgodzisz się?

Na czym więc polega sprzedaż?

Sztuka sprzedaży przydaje się więc wszędzie tam, gdzie mamy kontakt z ludźmi. Gdzie musimy wykonać pewną usługę - sprzedać coś, czym dysponujemy. Problem jednak pojawia się wówczas, gdy nasz klient ma wątpliwości. Czy aby na pewno chce kupić ten produkt, tą usługę? Czy chce kupić właśnie od nas? A może skorzystać z oferty konkurencji?

Wszędzie tam, gdzie pojawia się popyt oraz podaż - pojawia się również konkurencja. Jest to całkowicie naturalna kolej rzeczy. A podobno nie ma ludzi niezastąpionych. Ty jednak, dzięki publikacji "Jak oczarować klienta" masz możliwość zbliżenia się do granicy bycia niezastąpionym!

Dobra wiadomość:

Sztuki sprzedawania można się nauczyć!

Mało tego - na tą naukę nigdy nie jest za późno. Nie jest tak, że rodzisz się z genem odpowiedzialnym za dobrą jakość sprzedaży. To, czy będziesz w tej materii dobry zależy tylko i wyłącznie od Ciebie. Koniec z wymówkami, Przyjacielu :-) Nie mniej jednak dostaniesz teraz garść bardzo ciekawych informacji, które mają za zadanie pomóc Ci w tym procesie - tak na dobry początek.

Publikacja "Jak oczarować klienta" dotyczy sztuki zjednywania sobie potencjalnego Klienta w procesie sprzedaży, a przede wszystkim jest odpowiedzią na pytania:

jak zapewnić sobie wiarygodność? jak zdobyć zaufanie? jak osiągnąć najwyższy poziom więzi emocjonalnych, czyli przyjaźń?

Bo widzisz, w procesie sprzedaży chodzi tak naprawdę o relacje. Wyobraź sobie taką oto hipotetyczną sytuację. Przychodzisz do sklepu A, gdzie wita Cię bardzo uprzejmy sprzedawca. Od razu nawiązuje z Tobą kontakt rozpoczynając rozmowę. Pomaga Ci rozwiązać problem z którym przyszedłeś. Proponuje różnego rodzaju asortyment, doradza itd. W sklepie B natomiast, zaraz po wejściu zostajesz zaatakowany standardowym, rutynowym pytaniem

"Czy coś podać?".

Gdzie kupisz?

W sklepie A, czy w sklepie B?

Myślę, że odpowiedź nasuwa się sama. Skuteczna sprzedaż nie odbywa się na poziomie "Firma - Firma" lecz na poziomie "człowiek - człowiek". Warunkiem powodzenia w procesie sprzedaży jest wystąpienie więzi emocjonalnej między sprzedawcą a potencjalnym klientem. Dzięki opanowanej sztuce zjednywania sobie klienta możesz zwiększyć radykalnie poziom sprzedawanych produktów i usług.

Od autora:

 

Nazywam się Jan Batorski. Od 35 lat zajmuję się sprzedażą. Przez 30 lat sprzedawałem swoją wiedzę pedagogiczną i inżynierską. Od 12 lat zajmuję się sprzedażą produktów finansowych. Pełniłem funkcję agenta ubezpieczeniowego, kierownika 52 osobowego zespołu sprzedawców, trenera umiejętności biznesowych.

W swoim dorobku pisarskim posiadam 64 prac i artykułów opublikowanych w czasopismach centralnych społecznych i pedagogicznych.

Wiarygodność, zaufanie, przyjaźń - to prawdziwa tajemnica sukcesu sprzedawcy

Sprzedaż to proces - i to Ty jesteś twórcą tego procesu. Żeby Twoja sprzedaż była skuteczna, potrzebujesz opanowania pakietu umiejętności. Jeśli będziesz posiadał te umiejętności, to będziesz sprzedawał swobodnie i skutecznie. Im lepiej będziesz wykonywał swoją pracę, tym więcej ludzi będzie Cię lubiło i polecało innym. Zmienisz w ten sposób również jakość swojego życia prywatnego. Jeśli chcesz dobrze sprzedawać - postaw na profesjonalizm.

Ten krótki program jest wprowadzeniem do dalszego doskonalenia profesji, którą wybrałeś. Publikacja ta jest kursem, co oznacza, że nie służy ona do pasywnego czytania, lecz kształtowania umiejętności. Wykonaj więc proponowane w niej ćwiczenia i eksperymenty!

Czego konkretnie możesz się spodziewać?

Tego jest tak wiele, że nie sposób tutaj wszystkiego wymienić. Ale dowiesz się między innymi:

Kim jest klient i jakie są jego oczekiwania? Jakie jest 10 najczęściej popełnianych błędów podczas sprzedaży? Dlaczego decydujące jest pierwsze wrażenie i jak uczynić je pozytywnym? Czemu tak istotna jest spójność i w jaki sposób ją utrzymywać? Dlaczego w sprzedaży ważny jest uśmiech? Co to jest zaufanie i czemu jest ono najważniejsze w sprzedaży? Jak zadawać pytania i utrzymywać dobry kontakt? Jak być dobrym słuchaczem i pokonać przeszkody w słuchaniu? W jaki sposób unikać konfliktów czytając z gestów? Kto jest najlepszym przyjacielem i w jaki sposób wykorzystać ten fakt w sprzedaży?

I mnóstwo innej, naprawdę użytecznej wiedzy. Ten poradnik jest pierwszym polskim, tak obszernym kompendium wiedzy na temat technik sprzedaży. Należy także mocno podkreślić fakt, że autor jest nie tylko teoretykiem, ale również - a właściwie przede wszystkim - praktykiem. Wszystkie opisane metody testował na sobie, by teraz móc je przekazać Tobie. Wykorzystaj ten fakt i działaj już teraz! Wystarczy, Kupić i  korzystać z wiedzy zawartej w podręczniku.

Klienci, którzy kupili Jak oczarować klienta wybrali również:

Covey Stephen R. - 7 nawyków skutecznego działania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Covey Stephen R.
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 3
Stron: 384
39.90 zł
28.33 zł
Dodaj do koszyka
Gierusz Barbara - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 10
Stron: 540
47.25 zł
33.69 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
Milewski Roman, Kwiatkowski Eugeniusz - Podstawy ekonomii
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Milewski Roman, Kwiatkowski Eugeniusz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2005
Miejsce wydania: 1
Stron: 553
59.90 zł
41.33 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale E-booki
Aktualnie oglądasz produkt Jak oczarować klienta - Jan Batorski
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10