X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kalendarz Dyrektora Szkoły 2017/2018
-25%
+ do schowka
49.00 zł
36.75 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 12.25 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 224
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

20.40 zł

Rabat: 3.60 zł
Cena katalogowa: 24.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

E-BOOK PDF (WATERMARK)

Kształtowanie wizerunku miasta na przykładzie miast polskich

dr Agnieszka Stanowicka-Traczyk
Wydawca: Branta
Rok wydania: 2008
Stron: 176
ISBN: 978-83-60186-78-7
Rozmiar: 8.7 MB

Opis:

Praca koncentruje się na strategii tożsamości miasta, która stanowi zbiór założeń i sposobów służących budowaniu i utrwalaniu tożsamości miasta, a w efekcie jej rynkowego wizerunku. Celem głównym poniższej pracy jest zidentyfikowanie instrumentów budowania tożsamości miasta oraz wskazanie pożądanych zmian w zakresie ich stosowania z myślą o ukształtowaniu pozytywnego wizerunku miasta. Celami szczegółowymi są: 1.Zdefiniowanie strategii tożsamości miasta oraz jego tożsamości i wizerunku na tle istniejącego dorobku naukowego; 2.Przegląd i charakterystyka instrumentów budowania tożsamości miasta; 3.Określenie miejsca strategii tożsamości w systemie celów i strategii rozwoju miasta; 4.Wskazanie rodzajów strategii tożsamości realizowanych w miastach polskich; 5.Wskazanie roli i miejsca marketingu w budowaniu tożsamości miasta; 6.Identyfikacja i ocena doboru instrumentów strategii tożsamości w kształtowaniu wizerunku miast polskich; 7.Zidentyfikowanie głównych ograniczeń w procesie budowania tożsamości przez polskie miasta; 8.Wskazanie pożądanych zmian w doborze instrumentów strategii tożsamości miasta.

Klienci, którzy kupili Kształtowanie wizerunku miasta na przykładzie … wybrali również:

Bielański Adam - Podstawy chemii nieorganicznej Tom 1
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bielański Adam
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 189
Stron: 546
59.00 zł
41.59 zł
Dodaj do koszyka
Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford - Wprowadzenie do algorytmów
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 189
Stron: 1300
149.00 zł
105.03 zł
Dodaj do koszyka
Gardocki Lech - Prawo karne
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gardocki Lech
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 1
Stron: 380
59.00 zł
45.13 zł
Dodaj do koszyka
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał - Historia ustroju i prawa polskiego
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał
Wydawca: Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: 1
Stron: 693
75.00 zł
60.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale E-booki
Aktualnie oglądasz produkt Kształtowanie wizerunku miasta na przykładzie miast polskich - dr Agnieszka Stanowicka-Traczyk
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki akademickie. Skrypty
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10