X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Skrzyński Dariusz - Nowe prawo oświatowe - zmiany organizacyjno-kadrowe. praktyczny poradnik - wzory dokumentów
-27%
+ do schowka
178.50 zł
131.18 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 47.32 zł
Cena katalogowa: 178.50 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Skrzyński Dariusz
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 200
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

58.65 zł

Rabat: 10.35 zł
Cena katalogowa: 69.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: Natychmiast (po zaksięgowaniu wpłaty)
Produkt dostępny również
w innych formatach: Książka »

Poleć znajomym

E-BOOK PDF (WATERMARK)

Marketing dla prawników

Werner Pepels, Brunhilde Steckler, Ralf B. Abel
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2006
Stron: 226
ISBN: 83-7483-103-0
Rozmiar: 5.9 MB

Opis:

Można wydrukować maksymalnie 45 stron

Zapewne "zalewu adwokatów" nie należy się prędko spodziewać, lecz jednocześnie z roku na rok obniża się przeciętny dochód tej grupy zawodowej. Niebezpieczeństwo "wyparcia z rynku" zmusza prawników do profesjonalnej promocji swoich usług. Tylko wtedy mogą zostać zauważeni na tle innych konkurentów. Zwłaszcza osoby startujące w zawodzie, bądź zakładające własne kancelarie potrzebują "szytej na miarę" koncepcji marketingowej.

Książka "Marketing dla prawników" zawiera rozwiązania przy opracowywaniu indywidualnego profilu marketingowego. Obejmuje liczne porady z pogranicza prawa i zarządzania przedsiębiorstwem przygotowane przez 16 autorów oraz wskazówki co do skutecznych metod marketingu zawodu radcy prawnego i adwokata.

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale E-booki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing dla prawników - Werner Pepels, Brunhilde Steckler, Ralf B. Abel
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Prawo » Pozostałe publikacje
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10