X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Nowak Zbigniew - Kara śmierci w Polsce wybór czy konieczność?
-11%
+ do schowka
269.00 zł
239.41 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 29.59 zł
Cena katalogowa: 269.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Nowak Zbigniew
Wydawca: Polskie Towarzystwo Kryminalistyczne
Rok wydania: 2022
Miejsce wydania: 1
Stron: 694
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

59.41 zł

Rabat: 10.49 zł
Cena katalogowa: 69.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: Natychmiast (po zaksięgowaniu wpłaty)

Poleć znajomym

E-BOOK PDF (WATERMARK)

Poradnik prawny dla influencerów i digital marketerów

Piotr Kantorowski, Paweł Głąb
Wydawca: E-bookowo
Rok wydania: 2022
Stron: 386
ISBN: 978-83-66720-88-6
Rozmiar: 1.6 MB

Opis:

Jeśli „robisz internety”, to „Poradnik prawny dla influencerów i digital marketerów” jest pozycją, dzięki której poznasz – sformułowane w przystępny sposób – odpowiedzi na nurtujące Cię pytania prawne dotyczące tej właśnie branży. W książce znajdziesz praktyczne odpowiedzi na przeszło 130 pytań, z którymi autorzy książki spotkali się w ramach swojej pracy zawodowej jako radcowie prawni. Dzięki takiej konstrukcji poradnika nie tylko nie będziesz musiał mierzyć się ze żmudną lekturą obszernych treści – jak by na to na nie patrzeć – prawnych, ale dodatkowo łatwo znajdziesz konkretne zagadnienie, które w danej chwili Cię interesuje.

Tematyka „Poradnika…” jest niezmiernie szeroka, ponieważ zawarto w nim zagadnienia związane z prawem autorskim, jak też bardzo istotne dla prawidłowego pozyskiwania leadów rozstrzygnięcia dotyczące RODO, prawa telekomunikacyjnego czy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wiedzę na temat opodatkowania takich działań. Książka uwzględnia ostatnie zmiany w zakresie platform udostępniających video czy też informacje o niedawnych działaniach Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dotyczących influencerów.

Warto wspomnieć, że autorzy książki nie tylko są prawnikami, ale też mają inne kompetencje, które dają im możliwość spojrzenia na branże influencerów i digital marketerów z nieco bliższej, nietypowej dla prawników, perspektywy. Paweł Głąb jest właścicielem sklepu internetowego, co pozwala mu na głębsze spojrzenie na kwestie związane z marketingiem e-commerce, a Piotr Kantorowski prowadzi podcast Prawo dla Biznesu, co daje mu większą możliwość poznania faktycznych problemów influencerów. Tym samym „Poradnik prawny dla influencerów i digital markterów” to nie zbiór przepisów, które i tak mogłeś znaleźć w Internecie, a zbiór pytań i praktycznych odpowiedzi dotyczących online marketingu w jego obecnych wymiarach.

Jeśli jednak nie jesteś digital marketerem ani influencerem, a prawnikiem – bez obaw – też możesz kupić poradnik! Branża marketingu internetowego w obu powyższych wymiarach w ostatnich latach niewątpliwie się rozwija, a tym samym Twoi Klienci z pewnością potrzebować będą porad także z tego zakresu.

Opracowanie autorstwa Piotra Kantorowskiego i Pawła Głąba to absolutny must have każdego influencera i digital marketera.

Przekonaj się, że z nasza książka z serii Poradnik to strzał w dziesiątkę, jeżeli chodzi o pomoc w zrozumieniu prawnych aspektów działania w internecie. To coś właśnie dla Ciebie, jeśli zaczynasz swoją przygodę lub już działasz, ale nie znasz odpowiedzi na wiele pytań. Zwięzły i jasny język, wiele przykładów z życia, oparcie w orzecznictwie – wszystko po to, abyś się odnalazł w gąszczu przepisów!

Wybierz tę książkę, jeżeli:

  • zależy Ci na niewpakowaniu się w tarapaty, podpisaniu dobrej umowy, ochronie swoich praw i poszanowaniu praw innych,
  • cenisz efektywne i sprawdzone rozwiązania,
  • szanujesz swój czas i wiesz, że jako marketer lub influencer nie potrzebujesz wiedzieć wszystkiego o prawie, a potrzebujesz szybko znaleźć odpowiedź na konkretne, nurtujące Cię pytanie.

Klienci, którzy kupili Poradnik prawny dla influencerów i digital … wybrali również:

Danecka Daria, Radecki Wojciech - Prawo łowieckie z komentarzem do wybranych przepisów
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Danecka Daria, Radecki Wojciech
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2023
Stron: 248
75.00 zł
56.62 zł
Dodaj do koszyka
red.Królikowski Hubert - Obrona Ojczyzny. Komentarz
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Królikowski Hubert
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2023
Stron: 1376
399.00 zł
301.21 zł
Dodaj do koszyka
Nesterowicz Mirosław - Prawo medyczne. Komentarze i glosy do orzeczeń sądowych
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Nesterowicz Mirosław
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2022
Stron: 944
169.00 zł
127.58 zł
Dodaj do koszyka
Stasiak Krzysztof - Aplikacja kuratorska - od egzaminu wstępnego na aplikację do mianowania na stanowisko kuratora zawodowego
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Stasiak Krzysztof
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2021
Stron: 230
119.00 zł
101.73 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale E-booki
Aktualnie oglądasz produkt Poradnik prawny dla influencerów i digital marketerów - Piotr Kantorowski, Paweł Głąb
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Prawo » Pozostałe działy prawa
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10


Księgarnia Iuris Prudentia Katarzyna Glimasińska jest beneficjentem programu własnego Instytutu Książki "Certyfikat dla małej księgarni"