X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Winczorek Jan - Dostęp do prawa. Ujęcie socjologiczne
-25%
+ do schowka
54.60 zł
40.95 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 13.65 zł
Cena katalogowa: 54.60 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Winczorek Jan
Wydawca: Scholar
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1058
Stron: 422
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Twórca Niepodległej Józef Piłsudski

Twórca Niepodległej Józef Piłsudski 1867-1935
Marek Gałęzowski
Jerzy Kirszak
Warszawa 2018


Piątka u Semki

Piątka u Semki
Piotr Semka
Jan Hlebowicz
Poznań 2019


Angielski w tłumaczeniach dla prawników

Angielski
w tłumaczeniach
Dla prawników
Roman Gąszczyk (red.)
Łukasz Augustyniak (red.)
Andrzej Dąbrowski (red.)
Warszawa 2019


Sprawy sercowe

Sprawy sercowe
Thomas Morris
Kraków 2019


Zrobione!

Zrobione!
Jon Acuff
Warszawa 2018


Początki prawie wszystkiego

Początki (prawie) wszystkiego
Graham Lawton
Kraków 2018


Oscary

Oscary
Katarzyna Czajka-Kominiarczuk
Warszawa 2019

Po co człowiekowi czas

Po co człowiekowi czas
Alan Burdick
Łódź 2019

Pokaz

10.20 zł

Rabat: 1.80 zł
Cena katalogowa: 12.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: Natychmiast (po zaksięgowaniu wpłaty)

Poleć znajomym

E-BOOK PDF (WATERMARK)

Symbolika stosowana w reklamach

Marta Bluszcz
Wydawca: E-bookowo
Rok wydania: 2008
Stron: 110
ISBN: 978-83-61184-09-6
Rozmiar: 2.3 MB

Opis:

Reklama stanowi część naszej rzeczywistości. Przyzwyczailiśmy się do jej stałej obecności w mediach i wokół nas. Przestaliśmy zwracać uwagę na jej przekazy. Ale to tylko pozory. Tak naprawdę reklama kształtuje naszą świadomość, wpływa na nasze codzienne wybory.

Praca Marty Bluszcz pokazuje mechanizmy skuteczności reklamy na przykładzie telewizyjnych reklam wyrobów czekoladowych.

Na podstawie przeprowadzonych badań, wykazała, które z reklam są najbardziej skuteczne, które są najbardziej adekwatne do reklamowanej marki oraz jak to się dzieje, że niektóre czekolady smakują lepiej.

Klienci, którzy kupili Symbolika stosowana w reklamach wybrali również:

Jajuga Krzysztof, Jajuga Teresa - Inwestycje. Instrumenty finansowe, aktywa niefinansowe, ryzyko finansowe, inżynieria finansowa
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jajuga Krzysztof, Jajuga Teresa
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2019
Stron: 416
69.00 zł
52.78 zł
Dodaj do koszyka
Kaup M. - Wieloaspektowa ocena funkcjonowania jednostek śródlądowych i rzeczno-morskich z zastosowaniem modeli decyzyjnych
-5%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kaup M.
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
Rok wydania: 2017
Stron: 232
36.00 zł
34.20 zł
Dodaj do koszyka
Kostrzewski M. - Modelowanie i badanie wybranych procesów i elementów obiektów logistycznych z wykorzystaniem metod symulacyjnych
-5%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kostrzewski M.
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
Rok wydania: 2018
Stron: 212
36.00 zł
34.20 zł
Dodaj do koszyka
red.Galińska Barbara, red.Kopania Joanna, red.Walaszczyk Anna - Współczesne rozwiązania dla realizacji procesów logistycznych
-5%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Galińska Barbara, red.Kopania Joanna, red.Walaszczyk Anna
Wydawca: Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej
Rok wydania: 2017
Stron: 106
25.00 zł
23.75 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale E-booki
Aktualnie oglądasz produkt Symbolika stosowana w reklamach - Marta Bluszcz
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Gospodarka
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10