Rozumiem
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies, aby umożliwić funkcjonowanie strony i lepiej spełniać Twoje wymagania. Kontynuując przeglądanie serwisu akceptujesz wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje można znaleźć tutaj.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Roszkowski Wojciech - Roztrzaskane lustro. Upadek cywilizacji zachodniej
-29%
+ do schowka
82.95 zł
59.31 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 23.64 zł
Cena katalogowa: 82.95 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Roszkowski Wojciech
Wydawca: Biały Kruk
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1058
Stron: 560
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Twórca Niepodległej Józef Piłsudski

Twórca Niepodległej Józef Piłsudski 1867-1935
Marek Gałęzowski
Jerzy Kirszak
Warszawa 2018


Piątka u Semki

Piątka u Semki
Piotr Semka
Jan Hlebowicz
Poznań 2019


Angielski w tłumaczeniach dla prawników

Angielski
w tłumaczeniach
Dla prawników
Roman Gąszczyk (red.)
Łukasz Augustyniak (red.)
Andrzej Dąbrowski (red.)
Warszawa 2019


Sprawy sercowe

Sprawy sercowe
Thomas Morris
Kraków 2019


Zrobione!

Zrobione!
Jon Acuff
Warszawa 2018


Początki prawie wszystkiego

Początki (prawie) wszystkiego
Graham Lawton
Kraków 2018


Oscary

Oscary
Katarzyna Czajka-Kominiarczuk
Warszawa 2019

Po co człowiekowi czas

Po co człowiekowi czas
Alan Burdick
Łódź 2019

Pokaz

10.20 zł

Rabat: 1.80 zł
Cena katalogowa: 12.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: Natychmiast (po zaksięgowaniu wpłaty)

Poleć znajomym

E-BOOK PDF (WATERMARK)

Symbolika stosowana w reklamach

Marta Bluszcz
Wydawca: E-bookowo
Rok wydania: 2008
Stron: 110
ISBN: 978-83-61184-09-6
Rozmiar: 2.3 MB

Opis:

Reklama stanowi część naszej rzeczywistości. Przyzwyczailiśmy się do jej stałej obecności w mediach i wokół nas. Przestaliśmy zwracać uwagę na jej przekazy. Ale to tylko pozory. Tak naprawdę reklama kształtuje naszą świadomość, wpływa na nasze codzienne wybory.

Praca Marty Bluszcz pokazuje mechanizmy skuteczności reklamy na przykładzie telewizyjnych reklam wyrobów czekoladowych.

Na podstawie przeprowadzonych badań, wykazała, które z reklam są najbardziej skuteczne, które są najbardziej adekwatne do reklamowanej marki oraz jak to się dzieje, że niektóre czekolady smakują lepiej.

Klienci, którzy kupili Symbolika stosowana w reklamach wybrali również:

Logistyka w sektorze publicznym
-7%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. Beck
Rok wydania: 2019
Stron: 170
99.00 zł
91.58 zł
Dodaj do koszyka
Jajuga Krzysztof, Jajuga Teresa - Inwestycje. Instrumenty finansowe, aktywa niefinansowe, ryzyko finansowe, inżynieria finansowa
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jajuga Krzysztof, Jajuga Teresa
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2019
Stron: 416
69.00 zł
50.72 zł
Dodaj do koszyka
Joanna Filaber, Bogdan Kosowski, Aleksandra Borecka - Ochrona przeciwpowodziowa w systemie zarządzania kryzysowego
-3%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Joanna Filaber, Bogdan Kosowski, Aleksandra Borecka
Wydawca: TEXTER Wydawnictwo Naukowe
Rok wydania: 2016
Stron: 126
89.90 zł
87.20 zł
Dodaj do koszyka
red. Poboży Monika - Polityki sektorowe Unii Europejskiej
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red. Poboży Monika
Wydawca: Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR
Rok wydania: 2010
Stron: 248
51.90 zł
44.11 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale E-booki
Aktualnie oglądasz produkt Symbolika stosowana w reklamach - Marta Bluszcz
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Gospodarka
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10