X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Prawo cywilne - zbiór przepisów
-32%
+ do schowka
63.00 zł
42.97 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 20.03 zł
Cena katalogowa: 63.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1060
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

15.30 zł

Rabat: 2.70 zł
Cena katalogowa: 18.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: Natychmiast (po zaksięgowaniu wpłaty)

Poleć znajomym

E-BOOK PDF (WATERMARK)

The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886 - 2007)

Aleksandra Kulawik
Wydawca: E-bookowo
Rok wydania: 2009
Stron: 80
ISBN: 978-83-61184-69-0
Rozmiar: 1.2 MB

Opis:

The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886-2007)

From the very beginning of our civilization we are exposed to the influence of advertising in a variety of forms. The key to success is very close and it is called: advertising campaigns. One of the most popular companies in the world has scored a success that one has never ever dreamt about before - C o c a - C o l a .

The major target of this dissertation is to present the way the Coca-Cola Advertising Campaigns have developed since the birth of the company in May, 1886 till 2007.

"The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886-2007)" is divided into three chapters:

1.The Basic Concepts of Advertising ( theory and history of advertising),

2.The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns ( brief history of the ""Coke"" Company and the Coca-Cola Advertising Campaigns including the case of changing the national symbols such as Santa Claus),

3.The Discourse Analysis and Advertising (the language analysis in advertising campaigns, the language of advertising).

"Welcome to the Coke Side of Life"

Coca-Cola - Rozwój kampanii reklamowych (1886-2007)

Od zarania dziejów reklama, przybierając różne formy, ma wpływ na nasze życie. Klucz do sukcesu jest bardzo blisko. Tym kluczem są kampanie reklamowe. Jedna z najbardziej znanych firm na świecie osiągnęła sukces, o którym większości z nas nawet się nie śniło. Tą firmą jest C o c a - C o l a. Najważniejszym celem tej pracy jest zaprezentować, w jaki sposób ewoluowały kampanie reklamowe firmy Coca-Cola od momentu jej powstania (Maj 1886 r.) do roku 2007.

"Coca-Cola - Rozwój kampanii reklamowych (1886-2007)" składa się z trzech części:

1.Podstawowe zagadnienia reklamy ( teoria, historia reklamy),

2.Rozwój kampanii reklamowych firmy Coca-Cola ( historia i rozwój kampanii reklamowych Coca-Coli, wpływ kampanii reklamowych firmy Coca-Cola na zmianę postrzegania symboli narodowych),

3.Analiza treści językowej w reklamie (analiza języka reklamy i kampanii reklamowych).

"Witaj po radosnej stronie życia"

Klienci, którzy kupili The Development of Coca-Cola Advertising … wybrali również:

Makieła Zbigniew, Rachwał Tomasz - Krok w przedsiębiorczość Zeszyt ćwiczeń. Szkoła ponadgimnazjalna
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Makieła Zbigniew, Rachwał Tomasz
Wydawca: NOWA ERA
Rok wydania: 2016
Stron: 120
18.50 zł
15.72 zł
Dodaj do koszyka
Kieżel Ewa, Smyczek Sławomir - Zachowania konsumentów. Procesy unowocześniania konsumpcji
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kieżel Ewa, Smyczek Sławomir
Wydawca: Oficyna Wolters Kluwer Business
Rok wydania: 2015
Stron: 236
39.00 zł
Dodaj do koszyka
Jacewicz Agnieszka, Małkowska Danuta - Kadry i płace 2015 – obowiązki pracodawców, rozliczanie świadczeń pracowniczych, dokumentacja kadrowa, podatkowa i ZUS
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jacewicz Agnieszka, Małkowska Danuta
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2015
Stron: 544
189.00 zł
134.95 zł
Dodaj do koszyka
Rączkowski Bogdan - BHP w praktyce
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Rączkowski Bogdan
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2014
Stron: 1163
241.50 zł
172.43 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale E-booki
Aktualnie oglądasz produkt The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886 - 2007) - Aleksandra Kulawik
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Gospodarka
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10