X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Winczorek Jan - Dostęp do prawa. Ujęcie socjologiczne
-25%
+ do schowka
54.60 zł
40.95 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 13.65 zł
Cena katalogowa: 54.60 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Winczorek Jan
Wydawca: Scholar
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1058
Stron: 422
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Twórca Niepodległej Józef Piłsudski

Twórca Niepodległej Józef Piłsudski 1867-1935
Marek Gałęzowski
Jerzy Kirszak
Warszawa 2018


Piątka u Semki

Piątka u Semki
Piotr Semka
Jan Hlebowicz
Poznań 2019


Angielski w tłumaczeniach dla prawników

Angielski
w tłumaczeniach
Dla prawników
Roman Gąszczyk (red.)
Łukasz Augustyniak (red.)
Andrzej Dąbrowski (red.)
Warszawa 2019


Sprawy sercowe

Sprawy sercowe
Thomas Morris
Kraków 2019


Zrobione!

Zrobione!
Jon Acuff
Warszawa 2018


Początki prawie wszystkiego

Początki (prawie) wszystkiego
Graham Lawton
Kraków 2018


Oscary

Oscary
Katarzyna Czajka-Kominiarczuk
Warszawa 2019

Po co człowiekowi czas

Po co człowiekowi czas
Alan Burdick
Łódź 2019

Pokaz

15.30 zł

Rabat: 2.70 zł
Cena katalogowa: 18.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: Natychmiast (po zaksięgowaniu wpłaty)

Poleć znajomym

E-BOOK PDF (WATERMARK)

The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886 - 2007)

Aleksandra Kulawik
Wydawca: E-bookowo
Rok wydania: 2009
Stron: 80
ISBN: 978-83-61184-69-0
Rozmiar: 1.2 MB

Opis:

The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886-2007)

From the very beginning of our civilization we are exposed to the influence of advertising in a variety of forms. The key to success is very close and it is called: advertising campaigns. One of the most popular companies in the world has scored a success that one has never ever dreamt about before - C o c a - C o l a .

The major target of this dissertation is to present the way the Coca-Cola Advertising Campaigns have developed since the birth of the company in May, 1886 till 2007.

"The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886-2007)" is divided into three chapters:

1.The Basic Concepts of Advertising ( theory and history of advertising),

2.The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns ( brief history of the ""Coke"" Company and the Coca-Cola Advertising Campaigns including the case of changing the national symbols such as Santa Claus),

3.The Discourse Analysis and Advertising (the language analysis in advertising campaigns, the language of advertising).

"Welcome to the Coke Side of Life"

Coca-Cola - Rozwój kampanii reklamowych (1886-2007)

Od zarania dziejów reklama, przybierając różne formy, ma wpływ na nasze życie. Klucz do sukcesu jest bardzo blisko. Tym kluczem są kampanie reklamowe. Jedna z najbardziej znanych firm na świecie osiągnęła sukces, o którym większości z nas nawet się nie śniło. Tą firmą jest C o c a - C o l a. Najważniejszym celem tej pracy jest zaprezentować, w jaki sposób ewoluowały kampanie reklamowe firmy Coca-Cola od momentu jej powstania (Maj 1886 r.) do roku 2007.

"Coca-Cola - Rozwój kampanii reklamowych (1886-2007)" składa się z trzech części:

1.Podstawowe zagadnienia reklamy ( teoria, historia reklamy),

2.Rozwój kampanii reklamowych firmy Coca-Cola ( historia i rozwój kampanii reklamowych Coca-Coli, wpływ kampanii reklamowych firmy Coca-Cola na zmianę postrzegania symboli narodowych),

3.Analiza treści językowej w reklamie (analiza języka reklamy i kampanii reklamowych).

"Witaj po radosnej stronie życia"

Klienci, którzy kupili The Development of Coca-Cola Advertising … wybrali również:

Jajuga Krzysztof, Jajuga Teresa - Inwestycje. Instrumenty finansowe, aktywa niefinansowe, ryzyko finansowe, inżynieria finansowa
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jajuga Krzysztof, Jajuga Teresa
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2019
Stron: 416
69.00 zł
52.78 zł
Dodaj do koszyka
Jarosław Stolarski, Joanna Śliżewska, Paweł Śliże - Organizacja transportu Kwal. AU.32. cz.2 WSiP
-10%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jarosław Stolarski, Joanna Śliżewska, Paweł Śliże
Wydawca: WSiP
Rok wydania: 2018
Stron: 376
44.30 zł
39.87 zł
Dodaj do koszyka
Stanisław Krawczyk - Logistyka teoria i praktyka T.2
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Stanisław Krawczyk
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2011
Stron: 472
80.00 zł
60.39 zł
Dodaj do koszyka
Karpiński Andrzej - Kontynuować czy zmienić. O strategii gospodarczej dla Polski (spojrzenie eksperta)
+ do schowka
KSIĄŻKA
Karpiński Andrzej
Wydawca: Dom Wydawniczy ELIPSA
Rok wydania: 2014
Stron: 225
24.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale E-booki
Aktualnie oglądasz produkt The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886 - 2007) - Aleksandra Kulawik
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Gospodarka
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10