X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

41.65 zł

Rabat: 7.35 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: Natychmiast (po zaksięgowaniu wpłaty)
Produkt dostępny również
w innych formatach: Książka »Książka »

Poleć znajomym

E-BOOK PDF (WATERMARK)

Zarządzanie marketingowe

Grażyna Rosa
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2012
Stron: 324
ISBN: 978-83-255-4392-1
Rozmiar: 8.4 MB

Opis:

Można wydrukować maksymalnie 65 stron

Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu.

Książka składa się z czterech części.

  • Podstawy zarządzania marketingowego, w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego.
  • Marketing w przedsiębiorstwie, w której przedstawiono marketing w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa, misję i planowanie marketingowe, analizę sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa na rynku oraz system informacji marketingowej.
  • Strategie marketingowe, w której scharakteryzowano strategie przedsiębiorstw, a zwłaszcza strategię marketingową, strategie konkurencyjne, strategie personalne, oraz wdrażanie strategii i kontrolę strategiczną.
  • Marketing w perspektywie, w której wskazano i omówiono nowoczesne trendy w zarządzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych oraz wykorzystanie Internetu w zarządzaniu marketingowym.

Każdy rozdział kończą pytania problemowe, które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako punkt wyjścia do ćwiczeń lub warsztatów.

Opracowanie kierowane jest do:

  • studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania,
  • nauczycieli akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych,
  • osób prowadzących szkolenia z zakresu zarządzania marketingowego,
  • słuchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich związanych z marketingiem i zarządzaniem,
  • menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami.

Zespół autorski tworzą pracownicy naukowo-dydaktyczni Katedry Marketingu Usług i Katedry Organizacji i Zarządzania Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.

Klienci, którzy kupili Zarządzanie marketingowe wybrali również:

Dagmara Woźniakowska-Fajst - Stalking i inne formy przemocy emocjonalnej
-15%
+ do schowka
E-BOOK PDF
Dagmara Woźniakowska-Fajst
Wydawca: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Rok wydania: 2019
Stron: 373
20.50 zł
17.42 zł
Dodaj do koszyka
Agata Lewkowicz, Wiesław Pływaczewski - Przeciwdziałanie patologiom na rynku żywności
-15%
+ do schowka
E-BOOK PDF
Agata Lewkowicz, Wiesław Pływaczewski
Wydawca: Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie
Rok wydania: 2015
Stron: 322
16.22 zł
13.79 zł
Dodaj do koszyka
Jarosław Cymerski, Krzysztof Wiciak - Przeciwdziałanie zagrożeniom powstałym w wyniku bezprawnego i celowego użycia bezzałogowych platform mobilnych
-15%
+ do schowka
E-BOOK PDF
Jarosław Cymerski, Krzysztof Wiciak
Wydawca: Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie
Rok wydania: 2015
Stron: 344
34.15 zł
29.03 zł
Dodaj do koszyka
Agata Tyburska - Przygotowania obronne w Policji. Wybrane zagadnienia i akty prawne
-15%
+ do schowka
E-BOOK PDF
Agata Tyburska
Wydawca: Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie
Rok wydania: 2014
Stron: 629
38.42 zł
32.66 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale E-booki
Aktualnie oglądasz produkt Zarządzanie marketingowe - Grażyna Rosa
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki akademickie. Skrypty
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10


Księgarnia Iuris Prudentia Katarzyna Glimasińska jest beneficjentem programu własnego Instytutu Książki "Certyfikat dla małej księgarni"