X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

  1. Jakie są zalety posiadania własnego konta?
    Rejestracja i posiadanie konta użytkownika w naszym sklepie umożliwia korzystanie z wielu udogodnień, które oferujemy naszym stałym klientom:
    - brak konieczności podawania swoich danych przy każdym zakupie (nasz system je pamięta)
    - zapamiętywanie wszystkich pozycji ze schowka
    - możliwość sprawdzania stanu swojego zamówienie w panelu klienta
    - dostęp do historii swoich zamówień
    - możliwość otrzymywania informacji o nowościach (newsletter)
     
  2. Do czego służy
    Do schowka możemy dodawać produkty, których nie zamierzamy na razie kupować, a które nas zainteresowały. Dzięki temu, jeżeli zdecydujesz się na zakup wybranej pozycji, nie będziesz musiał ponownie przeszukiwać naszej oferty żeby ją odnaleźć. Co więcej - system zapamiętuje zawartość twojego schowka, a więc za każdym razem kiedy odwiedzisz nasz sklep, będziesz miał interesujące cię tytuły pod ręką (opcja dostępna tylko dla zarejestrowanych klientów)
  3. Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT na zamówione książki?
    Fakturę VAT wystawiamy do każdego złożonego u nas zamówienia. Otrzymasz ją w przesyłce razem z książkami. Jeżeli skladasz zamówienie na firmę, pamiętaj o poprawnym podaniu numeru NIP w danych do faktury w formularzu rejestracyjnym.
  4. Zapomniałem hasła do swojego konta. Co robić?
    Kliknij na link znajdujący się pod ramką logowania i wpisz swój adres email, który podałeś przy rejestracji konta. Po chwili na ten adres dostaniesz wiadomość z przypomnieniem hasła.
  5. Skąd mam wiedzieć, że moje zamówienie zostało poprawnie złożone?
    Każde poprawnie złożone zamówienie jest potwierdzane mailem zwrotnym kilka chwil po otrzymaniu przez nas zamówienia. Znajdziesz w nim numer swojego zamówienia, którym możesz się posługiwać w kontaktach z obsługą sklepu.
  6. Chciałbym wprowadzić zmiany do wcześniej złożonego zamówienia. Jak mam to zrobić?
    Aby tego dokonać, skontaktuj się telefonicznie, bądź mailem, z obsługą naszego sklepu internetowego, a my wprowadzimy konieczne zmiany.
  7. Wybrałem opcję płatności "przelew tradycyjny". Gdzie znajdę dane potrzebne do przelewu?
    Wszelkie potrzebne informacje znajdziesz w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Dane te znajdują się także w zakładce "Poradnik kupującego". Pamiętaj - na opłacenie zamówienia czekamy 10 dni, po tym okresie Twoje zamówienie zostanie anulowane.
  8. Czy mogę zrezygnować ze złożonego zamówienia? Jak anulować zamówienie?
    Tak. Możesz anulować złożone przez siebie zamówienie. W tym celu skontaktuj się jak najszybciej z obsługą naszego sklepu.
  9. Jak sprawdzić, czy moje zamówienie zostało już wysłane?
    Jeżeli masz konto w naszym serwisie, zaloguj się i w zakładce "Historia zamówień" znajdziesz wykaz wszystkich swoich zamówień, wraz z informacją o ich statusie. Wszystkie zrealizowane zamówienia będą miały status "wysłane". Dodatkowo każdy klient jest informowany o wysyłce mailem.
  10. Czy mogę odebrać zamówione książki osobiście?
    Tak - zaznacz odpowiednią opcję finalizując zamówienie. Po odbiór zgłoś się dopiero po otrzymaniu od nas informacji, że twoje zamówienie jest już skompletowane.
  11. Czy mogę zwrócić zakupione pozycje książkowe?
    Tak. Respektujemy Twoje prawa i zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z 2000 r. z późn. zm.), w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki możesz zrezygnować z zakupu dokonanego w naszym sklepie, bez podania przyczyny. Możesz zwrócić dany produkt tylko wtedy, gdy nie był on używany, kopiowany, ani nie został zniszczony.
  12. Otrzymałem wadliwy egzemplarz książki. Co mam zrobić?
    Wszystkie towary dostępne w naszym sklepie objęte są gwarancją producenta. Odeślij wadliwy egzemplarz do nas jak najszybciej zwykłą przesyłką pocztową. Koszty związane z odesłaniem do nas reklamacji zwrócimy natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji. Wymienimy produkt na pełnowartościowy. Jeżeli będzie to niemożliwe, zaoferujemy do wyboru inny lub zwrócimy pieniądze. Pamiętaj, nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.
  13. Jak jest czas oczekiwania na zamówienia?
    Na czas, po jakim paczka z zamówieniem trafi do Państwa rąk składa się czas, którego my potrzebujemy na jej skompletowanie i wysłanie i czas, który jest potrzebny Poczciefirmie kurierskiej na dostarczenie przesyłki. Czas oczekiwania = czas realizacji + czas dostawy. W praktyce czas realizacji w większości przypadków nie przekracza 2 dni roboczych.
  14. W jakich godzinach mogę się skontaktować z obsługą sklepu internetowego?
    Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00. Wszelkie pytania możesz kierować również na nasz adres mailowy pomoc@naukowa.pl
  15. Jak mogę zapłacić za złożone zamówienie?
    Akceptujemy płatności kartami kredytowymi, przelewami bankowymi i za zaliczeniem pocztowym. Interesującą Cię formę płatności wybierz w końcowym etapie składania zamówienia.
  16. Jaki jest koszt dostarczenia przesyłki?
    Koszt dostarczenia przesyłki jest zryczałtowany i uzależniony od wyboru formy płatności i sposobu dostawy. Pełny cennik dostawy dostępny jest pod tym adresem: https://www.naukowa.pl/warunkidostawy
  17. Co mogę zrobić, żeby nie płacić za wysyłkę?
    Wystarczy, że wartość Twojego zamówienia przekroczy kwotę 389 zł. Wtedy dostawa jest realizowana na nasz koszt. 


Księgarnia internetowa Naukowa.pl W naszej księgarni znajdziesz książki ze wszystkich dziedzin nauki.
W ofercie posiadamy książki, podręczniki szkolne i akademickie, produkty typu ebook, audiobooki. i wiele innych.
Księgarnia internetowa Naukowa.pl jest jedną z największych księgarni z wydawnictwami naukowymi w Polsce. Oferta naszej księgarni to ponad 100 tyś. książek
tel/fax 81 537 65 10