Nie masz konta? Zarejestruj się » Zapomniałeś hasła?

- Jakie są zalety posiadania własnego konta?
Rejestracja i posiadanie konta użytkownika w naszym sklepie umożliwia korzystanie z wielu udogodnień, które oferujemy naszym stałym klientom:
- brak konieczności podawania swoich danych przy każdym zakupie (nasz system je pamięta)
- zapamiętywanie wszystkich pozycji ze schowka
- możliwość sprawdzania stanu swojego zamówienie w panelu klienta
- dostęp do historii swoich zamówień
- możliwość otrzymywania informacji o nowościach (newsletter)
- Do czego służy
Do schowka możemy dodawać produkty, których nie zamierzamy na razie kupować, a które nas zainteresowały. Dzięki temu, jeżeli zdecydujesz się na zakup wybranej pozycji, nie będziesz musiał ponownie przeszukiwać naszej oferty żeby ją odnaleźć. Co więcej - system zapamiętuje zawartość twojego schowka, a więc za każdym razem kiedy odwiedzisz nasz sklep, będziesz miał interesujące cię tytuły pod ręką (opcja dostępna tylko dla zarejestrowanych klientów)
- Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT na zamówione książki?
Fakturę VAT wystawiamy do każdego złożonego u nas zamówienia. Otrzymasz ją w przesyłce razem z książkami. Jeżeli skladasz zamówienie na firmę, pamiętaj o poprawnym podaniu numeru NIP w danych do faktury w formularzu rejestracyjnym.
- Zapomniałem hasła do swojego konta. Co robić?
Kliknij na link znajdujący się pod ramką logowania i wpisz swój adres email, który podałeś przy rejestracji konta. Po chwili na ten adres dostaniesz wiadomość z przypomnieniem hasła.
- Skąd mam wiedzieć, że moje zamówienie zostało poprawnie złożone?
Każde poprawnie złożone zamówienie jest potwierdzane mailem zwrotnym kilka chwil po otrzymaniu przez nas zamówienia. Znajdziesz w nim numer swojego zamówienia, którym możesz się posługiwać w kontaktach z obsługą sklepu.
- Chciałbym wprowadzić zmiany do wcześniej złożonego zamówienia. Jak mam to zrobić?
Aby tego dokonać, skontaktuj się telefonicznie, bądź mailem, z obsługą naszego sklepu internetowego, a my wprowadzimy konieczne zmiany.
- Wybrałem opcję płatności "przelew tradycyjny". Gdzie znajdę dane potrzebne do przelewu?
Wszelkie potrzebne informacje znajdziesz w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Dane te znajdują się także w zakładce "Poradnik kupującego". Pamiętaj - na opłacenie zamówienia czekamy 10 dni, po tym okresie Twoje zamówienie zostanie anulowane.
- Czy mogę zrezygnować ze złożonego zamówienia? Jak anulować zamówienie?
Tak. Możesz anulować złożone przez siebie zamówienie. W tym celu skontaktuj się jak najszybciej z obsługą naszego sklepu.
- Jak sprawdzić, czy moje zamówienie zostało już wysłane?
Jeżeli masz konto w naszym serwisie, zaloguj się i w zakładce "Historia zamówień" znajdziesz wykaz wszystkich swoich zamówień, wraz z informacją o ich statusie. Wszystkie zrealizowane zamówienia będą miały status "wysłane". Dodatkowo każdy klient jest informowany o wysyłce mailem.
- Czy mogę odebrać zamówione książki osobiście?
Tak - zaznacz odpowiednią opcję finalizując zamówienie. Po odbiór zgłoś się dopiero po otrzymaniu od nas informacji, że twoje zamówienie jest już skompletowane.
- Czy mogę zwrócić zakupione pozycje książkowe?
Tak. Respektujemy Twoje prawa i zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z 2000 r. z późn. zm.), w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki możesz zrezygnować z zakupu dokonanego w naszym sklepie, bez podania przyczyny. Możesz zwrócić dany produkt tylko wtedy, gdy nie był on używany, kopiowany, ani nie został zniszczony.
- Otrzymałem wadliwy egzemplarz książki. Co mam zrobić?
Wszystkie towary dostępne w naszym sklepie objęte są gwarancją producenta. Odeślij wadliwy egzemplarz do nas jak najszybciej zwykłą przesyłką pocztową. Koszty związane z odesłaniem do nas reklamacji zwrócimy natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji. Wymienimy produkt na pełnowartościowy. Jeżeli będzie to niemożliwe, zaoferujemy do wyboru inny lub zwrócimy pieniądze. Pamiętaj, nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.
- Jak jest czas oczekiwania na zamówienia?
Na czas, po jakim paczka z zamówieniem trafi do Państwa rąk składa się czas, którego my potrzebujemy na jej skompletowanie i wysłanie i czas, który jest potrzebny Poczciefirmie kurierskiej na dostarczenie przesyłki. Czas oczekiwania = czas realizacji + czas dostawy. W praktyce czas realizacji w większości przypadków nie przekracza 2 dni roboczych.
- W jakich godzinach mogę się skontaktować z obsługą sklepu internetowego?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00. Wszelkie pytania możesz kierować również na nasz adres mailowy pomoc@naukowa.pl
- Jak mogę zapłacić za złożone zamówienie?
Akceptujemy płatności kartami kredytowymi, przelewami bankowymi i za zaliczeniem pocztowym. Interesującą Cię formę płatności wybierz w końcowym etapie składania zamówienia.
- Jaki jest koszt dostarczenia przesyłki?
Koszt dostarczenia przesyłki jest zryczałtowany i uzależniony od wyboru formy płatności i sposobu dostawy. Pełny cennik dostawy dostępny jest pod tym adresem: https://www.naukowa.pl/warunkidostawy
- Co mogę zrobić, żeby nie płacić za wysyłkę?
Wystarczy, że wartość Twojego zamówienia przekroczy kwotę 389 zł. Wtedy dostawa jest realizowana na nasz koszt.