X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

17.64 zł

Rabat: 10.36 zł
Cena katalogowa: 28.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Bollywood w marketingu międzynarodowym.

Bożena Sowarska-Wyszyńska
Wydawca: Warszawska Firma Wydawnicza
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 182
Format: 18.0x43.0cm
ISBN: 9788378052357

Opis:

Książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, stanowi owoc kilkuletniej fascynacji kinematografią Indii i geniuszem ikony filmu indyjskiego - Shah Rukh Khanem. Skąd tak wielka siła oddziaływania kina Bollywood, które z każdym rokiem zyskuje coraz szerszą widownię na całym globie? Co sprawia, że tak wiele osób chce oglądać te finezyjnie łączące obraz i dźwięk ,,bajki dla dorosłych"? Wielowątkowość bollywoodzkich obrazów filmowych z pewnością przyczynia się do tego, że każdy może w nich znaleźć coś dla siebie. Stanowią bowiem ,,wielki pakiet kultury indyjskiej", jak twierdzi cytowana w książce Manisha Koirala. Ale to nie wszystko. Kino indyjskie uwodzi widzów i wciąga ich we frapującą grę - grę sensów, odniesień, asocjacji. Niewątpliwie wymaga od odbiorcy wrażliwości (na piękno zdjęć, którym towarzyszą znakomicie dobrane muzyka i choreografia, na finezję w budowaniu fabuły i narracji), ale też znajomości konwencji i opanowania sztuki posługiwania się kodem kulturowym. Oczywiście można (i trzeba!) oglądać filmy bollywoodzkie nawet nie mając przygotowania teoretycznego i całej kulturalno-historyczno-społecznej podbudowy. Jednak umiejętność odnalezienia się w tym systemie znaczeń, jak również świadomość pewnej umowności charakteryzującej styl budowania obrazów filmowych Bollywood, pozwalają na wydobycie dodatkowych sensów i pełniejsze obcowanie z tą fascynującą twórczością. Autorka nie tylko dzieli się z Czytelnikiem swoją bogatą wiedzą, kreśląc ze znawstwem ścieżkę artystyczną Króla Bollywood, ale też potrafi zarazić swoją pasją, która zaprowadziła ją aż do ojczyzny Shah Rukh Khana. Wszystkie fotografie publikowane w książce zostały wykonane podczas jej podróży do Indii. Podążajmy za Autorką, dając się uwieść urokowi hinduskiego kina.

Klienci, którzy kupili Bollywood w marketingu międzynarodo… wybrali również:

Albert Barille - Bylo sobie życie DVD Złota kolekcja
-26%
+ do schowka
DVD
Albert Barille
Wydawca: Hippocampus
Rok wydania: 2017
99.99 zł
73.79 zł
Dodaj do koszyka
Laurent Tirad, Gregoire Vigneron - Mikołajek DVD
-19%
+ do schowka
DVD
Laurent Tirad, Gregoire Vigneron
Wydawca: KINO ŚWIAT
Rok wydania: 2009
19.99 zł
16.13 zł
Dodaj do koszyka
praca zbiorowa - Wakacje Mikołajka DVD
-19%
+ do schowka
DVD
praca zbiorowa
Wydawca: KINO ŚWIAT
Rok wydania: 2014
19.99 zł
16.13 zł
Dodaj do koszyka
Szczepański Marcin R. - Konflikt przemysłowy w Polskich Kolejach Państwowych w latach 1989-2005. Podłoże, przebieg, znaczenie polityczne
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szczepański Marcin R.
Wydawca: Wydawnictwo Adam Marszałek
Rok wydania: 2014
Stron: 678
82.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Film
Aktualnie oglądasz produkt Bollywood w marketingu międzynarodowym. - Bożena Sowarska-Wyszyńska
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Filmy
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10