X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Prawo cywilne - zbiór przepisów
-27%
+ do schowka
63.00 zł
45.93 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 17.07 zł
Cena katalogowa: 63.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1060
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

185.31 zł

Rabat: 13.95 zł
Cena katalogowa: 199.26 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

DVD

Kultura obsługi klienta w banku

Wydawca: Wytwórnia Filmów Szkoleniowych Synergia
Miejsce wydania: Gdańsk
ISBN: syn22

Opis:

Kultura obsługi klienta w banku

Bank jest miejscem, dokąd każdy prowadzący działalność gospodarczą musi się od czasu do czasu udać. Wydawać by się mogło, że bank wybiera się zawsze ze względu na lokalizację, jednak okazuje się, że i inne czynniki mają wpływ na decyzje biznesmenów, gdzie ulokować firmowe konto. Co zrobić, aby klienci chętnie zakładali konta w  naszym banku?

Tematyka filmu:
Rodzaje konfliktów z klientami i sposoby ich rozwiązywania. Typy klientów i techniki postępowania z każdym z nich. Prezentacja produktów bankowych zorientowana na klienta. Przyjmowanie reklamacji. Techniki skutecznego korzystania z telefonu. Ogólne zasady skutecznego porozumiewania się. Komunikacja niewerbalna. Wygląd i ubiór pracownika banku.

W filmie występuje m.in.: Jan Machulski
Czas trwania filmu: 35 min.

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Film
Aktualnie oglądasz produkt Kultura obsługi klienta w banku - ---
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Filmy szkoleniowe
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10