X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

red.Zajdel-Całkowska Justyna - MERITUM Prawo medyczne w ochronie zdrowia
-23%
+ do schowka
199.00 zł
154.21 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 44.79 zł
Cena katalogowa: 199.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
red.Zajdel-Całkowska Justyna
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania: 1
Stron: 552
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

45.72 zł

Rabat: 13.28 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

50 praw marketingu Kotarbińskiego

Kotarbiński Jacek
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2021
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 198
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788301215552

Opis:

„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej 30 lat swojego doświadczenia zawodowego w marketingu. W żartobliwej formie przedstawia nieformalne prawa rządzące działaniami marketingowymi. To zbiór bardzo konkretnych i cennych wskazówek dla przedsiębiorców małych, dużych i średnich oraz marketerów. Wszystkie inspirowane praktyką zawodową autora, wzbogacone anegdotami i przykładami z życia. "Ostatnie trzy dekady to feeria zmian sposobów zarządzania firmami, wyzwań technologicznych, całkowitego przeobrażenia zachowań i priorytetów klienta. Dla wielu przedsiębiorców ten okres jest szokujący, ponieważ nigdy nie byli przygotowani do tak szalonego tempa zmian. Dziś proces zmiany jest kluczowym wyznacznikiem rozwoju każdej organizacji. Ta z kolei jest paliwem napędowym marketingu, który skupia w sobie wszystkie nitki informacji, a na ich podstawie może rozwijać firmę. Niestety, nadal na przeszkodzie przedsiębiorcom stoi typowa mentalność, która ogranicza myślenie o marketingu do narzędzi wspierających sprzedaż, reklamy czy najróżniejszych wymyślnych technik manipulacji i propagandy. (…)Chciałbym, by ta książka dostarczyła odrobiny inspiracji i refleksji każdemu, kto buduje i rozwija swoją firmę." Ze wstępu autora

Klienci, którzy kupili 50 praw marketingu Kotarbińskiego wybrali również:

Andrzej Kuriata, Zdzisław Kordel - Transport. Ujęcie systemowe
-21%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Andrzej Kuriata, Zdzisław Kordel
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2020
Stron: 182
60.00 zł
47.40 zł
Dodaj do koszyka
Michał Jerczyński - Węzeł kolejowy Koluszki
-34%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Michał Jerczyński
Wydawca: Księży Młyn Dom Wydawniczy
Rok wydania: 2020
Stron: 212
69.90 zł
45.85 zł
Dodaj do koszyka
Piekarski Michał, Wojtasik Karolina - Polski system antyterrorystyczny a realia zamachów drugiej dekady XXI wieku
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Piekarski Michał, Wojtasik Karolina
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wydania: 2020
Stron: 223
42.00 zł
35.62 zł
Dodaj do koszyka
Monkiewicz Jan, Jurkowska-Zeidler Anna, Rutkowska-Tomaszewska Edyta, Wiktorow Aleksandra - Manipulacje i oszustwa na rynku finansowym
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Monkiewicz Jan, Jurkowska-Zeidler Anna, Rutkowska-Tomaszewska Edyta, Wiktorow Aleksandra
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2020
Stron: 464
89.00 zł
68.97 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt 50 praw marketingu Kotarbińskiego - Kotarbiński Jacek
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Promocja PWN - Ekonomia i zarządzanie
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10